ویزای تحصیلی

رشته حقوق در اروگوئه

رشته حقوق در اروگوئه

تحصیل در رشته حقوق در اروگوئه می تواند یکی از گزینه های انتخابی علاقه مندان به تحصیل در این رشته در خارج از کشور در سال 2021 باشد. آموزش عمومی در اروگوئه برای شهروندان این کشور از کودکی تا سطح دانشگاه کاملاً رایگان است. با این حال، در اروگوئه تنها یک دانشگاه دولتی وجود دارد، در کنار چهار دانشگاه خصوصی که هزینه های آن را می گیرند. موضوعات محبوب برای تحصیل در اروگوئه شامل حقوق، پزشکی، مهندسی، اقتصاد و چندین علوم اجتماعی دیگر است. محیط امن، آب و هوای معتدل و زیبایی طبیعی این کشور در کنار دانشگاه های ارزان قیمت آن اروگوئه را به مقصدی جذاب برای دانشجویان بین المللی تبدیل کرده است. تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله حاضر را برای راهنمایی هموطنان گرامی به شرح زیر تهیه کرده است.

چرا تحصیل در رشته حقوق در اروگوئه؟

اروگوئه به دلیل آموزش با کیفیت و محیط صمیمی خود شناخته شده است. اروگوئه فرصت های تحصیلی بسیاری را ارائه می دهد. موسسات آموزش عالی این کشور طیف گسترده ای از دوره ها را در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می دهند. مدارک تحصیلی ارائه شده توسط دانشگاه های این کشور آمریکای لاتین در سراسر جهان شناخته شده است. دانشگاه ها، کالج ها، دانشکده های پزشکی، دانشکده های مهندسی و دانشکده های حقوق اروگوئه در جوامع آموزشی و دانشگاهی بسیار مورد احترام و شناخته شده هستند. جدول زیر بهترین دانشگاه ها در اروگوئه بر اساس رتبه بندی های بین المللی را نشان می دهد:

دانشگاه هارتبه بندی دانشگاه جیائو تونگ شانگهای (2020)رتبه بندی TopUniversities در 2021
دانشگاه جمهوری (اروگوئه)901801
دانشگاه مونته ویدئو492

اروگوئه فرهنگ منحصر به فردی دارد که تحت تأثیر قبایل بومی و همچنین چندین کشور اروپای جنوبی است. این کشور به دلیل سبک زندگی آسان و فرهنگ پر جنب و جوش شناخته شده است. با تحصیل در خارج از کشور در اروگوئه، دانشجویان ترکیبی بی نظیر از فرهنگ های آمریکای جنوبی و اروپایی را تجربه می کنند.

زبان آموزش در اروگوئه اسپانیایی است. بنابراین، دانشجویان بین المللی که مایل به تحصیل در اروگوئه هستند باید دانش زبان اسپانیایی داشته باشند. دانشجویان با تحصیل در این کشور می توانند مهارت های زبان اسپانیایی یاد بگیرید یا آن ها را تقویت کنند. همچنین در این کشور دوره های فشرده و کوتاه مدت زبان اسپانیایی بسیاری در دسترس است. تحصیل و زندگی برای دانشجویان در اروگوئه مقرون به صرفه است. به علاوه، چندین بورس تحصیلی برای دانشجویان در اروگوئه در نظر گرفته شده است. موسسات آموزش عالی و دولت بورسیه های زیادی را برای تحصیل در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد در این کشور ارائه می دهند.

ثبت نام در رشته حقوق در دانشگاه های اروگوئه

همان طور که در نیمکره جنوبی معمول است، تقویم دانشگاهی در اروگوئه از مارس تا آوریل ادامه دارد. این بدان معناست که ارسال درخواست باید تقریباً بین سپتامبر و دسامبر انجام شود و این به موسسه مورد نظر بستگی دارد. شرایط پذیرش در دانشگاه های اروگوئه متفاوت است، بنابراین متقاضیان باید جزئیات برنامه مورد نظر خود را بررسی کنند تا ببینند آیا واجد شرایط هستند یا خیر. برای درخواست پذیرش در دانشگاهی در اروگوئه، به طور کلی از متقاضی خواسته می شود که فرم درخواست تکمیل شده، مدرک شناسایی معتبر، کپی گذرنامه، معرفی نامه دانشگاهی (برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی)، گواهینامه تحصیلات قبلی و گواهینامه مهارت در زبان اسپانیایی ارائه دهند.

ویزای دانشجویی برای تحصیل در رشته حقوق در اروگوئه

دانشجویان بین المللی که برای برنامه های کارشناسی یا کارشناسی ارشد وارد اروگوئه می شوند، نیاز به ویزای دانشجویی دارند. برای درخواست این ویزا آن ها باید گذرنامه معتبر، نامه پذیرش از یک دانشگاه شناخته شده اروگوئه، عکس در اندازه گذرنامه، فرم درخواست ویزای تکمیل شده و در برخی موارد گزارش پزشکی (لازم برای اتباع برخی کشورها) ارائه دهند. آن ها همچنین باید ثابت کنند که در طول اقامت خود پول کافی برای تأمین هزینه زندگی خود دارند. توصیه می شود متقاضیان برای مشاوره در مورد درخواست ویزا با نزدیک ترین سفارت اروگوئه به خود تماس بگیرند.

ویزای دانشجویی برای تحصیل در رشته حقوق در اروگوئه

هزینه های تحصیل در رشته حقوق در اروگوئه

اگرچه شهروندان اروگوئه آموزش عمومی رایگان می بینند، اما دانشجویان بین المللی کاملا خوش شانس نیستند. به طور کلی، اروگوئه یک مقصد اقتصادی و مقرون به صرفه برای تحصیل است. هزینه تحصیل در آن بسته به سطح تحصیلات، برنامه و موسسه آموزش عالی متفاوت است. متقاضیان برای اطلاع دقیق از شهریه برنامه های تحصیل در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد باید با موسسه آموزش عالی انتخابی خود تماس بگیرند.

می توان گفت شهریه سالانه در اروگوئه از 55356UYU (پزوی اروگوئه) معادل با 1281$ (دلار) تا 471662UYU (پزوی اروگوئه) معادل با 10919$ (دلار) متغیر است. به عنوان مثال، Universidad de la Empresa یکی از دانشگاه های اروگوئه است که برنامه هایی را در رشته های کشاورزی، حقوق، علوم تربیتی، مهندسی، بهداشت، طراحی و علوم ارتباطات ارائه می دهد. شهریه برآورد شده برای برنامه های کارشناسی و تحصیلات تکمیلی آن 251867UYU (پزوی اروگوئه) معادل با 5830$ (دلار) در سال است.

هزینه های زندگی حین تحصیل در اروگوئه

هزینه های زندگی در اروگوئه برای دانشجویان بین المللی بسته به مکان، نوع محل اقامت و امکانات ارائه شده متفاوت است. دانشجویان می توانند پرداخت 100$ تا 400$ (دلار آمریکا) در ماه برای هزینه خوابگاه در مونته ویدئو را انتظار داشته باشند. انتظار می رود آن ها هر ماه 310$ (دلار آمریکا) برای غذا صرف کنند. دانشجویان می توانند با اتوبوس یا تاکسی در اروگوئه سفر کنند. هر دو به راحتی در دسترس هستند. بلیط اتوبوس شهری 1$ (دلار آمریکا) است. دانشجویان بین المللی برای کل مدت اقامت خود در اروگوئه باید دارای پوشش بیمه باشند. خدمات پزشکی ارائه شده عبارتند از حمل و نقل به بیمارستان/ خدمات آمبولانس و مراقبت های اضطراری. این دانشجویان باید کارت بهداشت و سلامت معتبر داشته باشند.

سوالات رایج درباره تحصیل در اروگوئه

در زیر به برخی از سوالات رایج درباره تحصیل در اروگوئه پاسخ می دهیم:

  • شرایط کار حین تحصیل در اروگوئه چگونه است؟ دانشجویان بین المللی که می خواهند هنگام تحصیل در اروگوئه کار کنند باید برای اطلاع از شرایط و ضوابط با اداره مهاجرت اروگوئه تماس بگیرند. دانشجویان دارای ویزای توریستی مجاز به کار در اروگوئه نیستند.
  • سیستم آموزش عالی در اروگوئه چگونه است؟ فقط تعداد انگشت شماری دانشگاه های دولتی و خصوصی در اروگوئه وجود دارد. چهار مورد از آن ها در رتبه بندی دانشگاه های آمریکای لاتین قرار دارند.
  • مدرک مورد نیاز برای ثبت نام در دوره کارشناسی در اروگوئه چیست؟ همانند سایر کشورها، متقاضیان دوره کارشناسی برای ثبت نام در دانشگاه های اروگوئه باید گواهی تحصیلات متوسطه ارائه دهند.
  • زبان هایی که برای تدریس دانشجویان در دانشگاه های اروگوئه استفاده می شوند چیست؟ زبان اسپانیایی وسیله اصلی آموزش در دانشگاه های اروگوئه است. با این حال، برخی از دانشگاه ها دوره هایی را به زبان های انگلیسی و پرتغالی ارائه می دهند.

علاقه مندان به تحصیل در رشته حقوق در اروگوئه در سال 2021 می تونند جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند و از راهنمایی ها و مشاوره های ارزشمند کارشناسان این موسسه بهره مند شوند.

4.9/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *