ویزای تحصیلی

رشته خلبانی در آرژانتین

رشته خلبانی در آرژانتین

تحصیل در رشته خلبانی در آرژانتین با توجه به رشد و توسعه صنعت هواپیمایی این کشور و تقاضا برای جذب خلبانان می تواند برای تحصیل مناسب باشد. آرژانتین مقصدی ایده آل برای دانشجویان بین المللی است که می خواهند تحصیلات خود را با حس ماجراجویی ترکیب کنند و به عنوان یک قطب جهانی برای صنایع آینده، کشوری است که دانشجویان به واقع می توانند شروع به نشان دادن خود در جهان کنند. تیم تحقیق و ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله حاضر را جهت راهنمایی ایرانیان علاقه مند به تحصیل رشته خلبانی در آرژانتین 2024 به شرح زیر تهیه نموده است.

مزایای تحصیل رشته خلبانی در آرژانتین

سالانه بیش از 50000 دانشجوی بین المللی به آرژانتین سفر می کنند. دانشجویان بین المللی در این کشور طیف گسترده ای از موسسات آموزش عالی را می یابند که فرصت های بسیار خوبی را برای تحصیل مقرون به صرفه با استاندارد بالا ارائه می دهند. آرژانتین دارای دانشگاه های در سطح کلاس جهانی مانند دانشگاه بوینس آیرس و دانشگاه پالرمو است. آرژانتین پر است از مناظر متنوع، وسیع و زیبا؛ از دریاهای آرام تا رشته کوه های باشکوه که طبیعت بسیار جذاب و چشم نوازی را برای بازدیدکنندگان خود به ارمغان می آورد. آرژانتینی ها صمیمی و مهمان نواز هستند و از دانشجویان بین المللی استقبال می کنند. این کشور آمریکای لاتین با آغوشی باز از فرهنگ ها و گروه های قومی مختلف استقبال می کند. آرژانتین همچنین یکی از امن ترین کشورهای جهان است.

آرژانتین برای دانشجویان بین المللی کمک هزینه و بورس تحصیلی اعطا می کند و هیچ محدودیتی در تعداد دانشجویان خارجی در این کشور وجود ندارد. همچنین، اکثر دانشگاه ها کلاس های رایگان زبان و فرهنگ اسپانیایی را به دانشجویان بین المللی ارائه می دهند. وجود زبان اسپانیایی در CV دانشجویان می تواند در استخدام آن ها بسیار موثر واقع شود. بعلاوه، ویزای تحصیلی آرژانتین به دانشجویان امکان می دهد در طول تحصیل خود در این کشور کار پاره وقت پیدا کنند و مشغول بکار باشند.

تحصیل به زبان انگلیسی در آرژانتین، تنوع فرهنگی، تاریخ غنی، وجود استارتاپ های فراوان و در حال افزایش، فرصت یادگیری زبان اسپانیایی و صنایع جدید و بنابراین امکان کاریابی و اشتغال پس از تحصیل در آرژانتین و اخذ اقامت آن از دیگر مزایای تحصیل در این کشور است. همچنین، تحصیل در آرژانتین، شانس ادامه تحصیل در کشورهایی مانند آمریکا، کانادا و استرالیا را برای دانشجویان بین المللی افزایش می دهد.

مراحل فارغ التحصیلی در رشته خلبانی در آرژانتین

تمامی دانشجویان رشته خلبانی در آرژانتین که به دنبال خلبان شدن در این کشور هستند، باید مراحل فارغ التحصیلی را در این کشور به خوبی آموزش ببینند. مراحل فارغ التحصیلی در رشته خلبانی در آرژانتین به شرح زیر می باشد:

مراحلتوضیحات
مدارس آزمایش تحقیقاتیاولین قدم برای تبدیل شدن به یک خلبان در آرژانتین تحقیق در مورد گزینه های آموزشی در این کشور می باشد.
دریافت پذیرش پروازانجام موفقیت آمیز پذیرش پرواز قبل از ثبت نام در برنامه آموزشی خلبانی الزامی است.
گواهی پزشکیدانشجویان برای فارغ التحصیلی باید شرایط اولیه پزشکی را داشته باشند.
گواهینامه خلبانیبرای دریافت گواهینامه خلبانی دانشجویان باید از طریق وب سایت برنامه گواهینامه در آرژانتین به صورت آنلاین درخواست دهند.
قبولی در آزمون دانش خلبانیباید آزمون دانش خلبان خصوصی مبتنی بر کامپیوتر را بگذرانید.

چرا تحصیل رشته خلبانی در آرژانتین

آینده تحصیل در رشته خلبانی در آرژانتین

آرژانتین دارای چندین مدرسه و دانشکده خلبانی است به طوری که بیش از صد مدرسه خلبانی دارد و به عنوان بازاری در حال ظهور برای شرکت های هواپیمایی ارزان قیمت در نظر گرفته می شود. و این می تواند خبر خوبی برای علاقه مندان به تحصیل خلبانی و خلبان شدن در آرژانتین باشد زیرا می توانند آینده شغلی خوبی را در این کشور بزرگ آمریکای جنوبی متصور باشند. حمل و نقل هوایی و گردشگری ناشی از آن 9.6 میلیارد دلار به اقتصاد آرژانتین کمک می کند و 300000 شغل را پشتیبانی می کند، یعنی معادل 1.7% از تولید ناخالص داخلی این کشور. این نشان می دهد که اقتصاد و مردم آرژانتین همه از مشارکت های حمل و نقل هوایی سود می برند، به طوری که صنعت هواپیمایی به تازگی آزاد شده در آرژانتین نقشی اصلی را در هدف دولت برای پایان دادن به فقر بازی می کند.

با وجود این که وضعیت نرخ بیکاری در آرژانتین چندان خوب نیست ولی صنعت هواپیمایی آن در حال توسعه است و خلبانان آینده موقعیت شغلی ایده آلی را می توانند داشته باشند. آرژانتین با بیش از 45000000 نفر جمعیت، حدود هفت شرکت هواپیمایی دارد که شامل ایرلاین های خصوصی ارزان قیمت هستند که برای تحریک مسافران ایجاد شده اند. این کشور مکان مناسب و سودآوری برای بلند پروازی های شرکت های هواپیمایی ارزان قیمت در آمریکای لاتین است. ظهور شرکت های هواپیمایی ارزان قیمت در این کشور بیانگر این مطلب است که در چند سال آینده به احتمال زیاد تقاضا برای استخدام خلبانان در این کشور بیش تر خواهد شد.

شرایط تحصیل در رشته خلبانی و خلبان شدن در آرژانتین

ورود به دوره خلبانی فرد متقاضی باید حداقل دارای هفده سال سن باشد و موفق به اتمام دوره تحصیلات متوسطه خود شده باشد، یعنی فرد باید دارای مدرک دیپلم دبیرستان باشد. از آن جاکه انگلیسی زبان هوانوردی است و سلامت جسمانی در این شغل بسیار مهم است، الزاماتی نیز در این دو زمینه وجود دارد. گزینه های مختلفی برای آموزش خلبانی در آرژانتین وجود دارد که یکی از آنها شرکت در دوره های خلبانی مدارس خلبانی و دیگری تحصیل در موسسات آموزش عالی این کشور است که برای فرد این امکان را میسر می سازد که مدرک دانشگاهی را با آموزش خلبانی ترکیب کند. اولین مرحله آموزش پرواز در آرژانتین داشتن گواهینامه خلبان دانشجویی (SPL) است که فرد را مجاز به شروع دوره خلبانی می کند.

همچنین، متقاضی باید دارای گواهی پزشکی معتبر کلاس دو باشد. بالاترین سطح گواهینامه خلبانی هواپیما در آرژانتین، گواهینامه خلبان ایرلاین است که برای دریافت آن فرد باید 21 سال سن داشته باشد و دارای گواهینامه پزشکی معتبر کلاس یک باشد. دو گواهینامه مهم خلبانی دیگر در آرژانتین، گواهینامه خلبان خصوصی یا PPL و گواهینامه خلبان تجاری یا CPL است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با کادری مجرب از وکلا و کارشناسان خبره و با تجربه همواره آماده پاسخگویی به سوالات و راهنمایی هموطنان گرامی متقاضی تحصیل در خارج از کشور می باشد. چنانچه علاقمند به تحصیل رشته خلبانی در آرژانتین 2024 هستید توصیه می کنیم جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه  با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پرتکرارترین سوالات در خصوص رشته خلبانی در آرژانتین

در بخش پایانی مقاله مفتخریم تا به برخی از مهمترین سوالات شما عزیزان در خصوص رشته خلبانی در آرژانتین پاسخ دهیم. برخی از مهمترین سوالات شما در این زمینه عبارت اند از:

  • آیا دانشگاه های آرژانتین از سیستم امتحان ورودی برای پذیرش دانشجویان رشته خلبانی استفاده می کنند؟ اغلب دانشگاه های آرژانتین، برای پذیرش دانشجویان رشته خلبانی در این کشور از امتحانات ورودی گسترده ای استفاده می کنند.
  • آیا امکان دریافت بورسیه دانشجویی برای تحصیل رشته خلبانی در آرژانتین وجود دارد؟ اغلب بورسیه های تحصیلی در آرژانتین توسط دولت و با همکاری دانشگاه های این کشور به دانشجویان بین المللی در رشته خلبانی اعطا می شود.
5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *