ویزای تحصیلی

رشته خلبانی در آمریکا

رشته خلبانی در آمریکا

رشته خلبانی در آمریکا نشان می دهد تحصیل خلبانی به صورت تحصیل در دانشگاه ها، کالج ها و مدارس خلبانی برای علاقه مندان میسر است؛ با این تفاوت که مدارس خلبانی صرفا به متقاضیان آموزش پرواز و گواهینامه خلبانی ارائه می کنند و مدرک دانشگاهی ارائه نمی دهند. صنعت حمل و نقل هوایی در آمریکا و بسیاری از کشورها به طور مداوم در حال رشد است. انتظار می رود تقاضا برای حمل و نقل هوایی تا سال 2026 به طور پیوسته افزایش یابد. این رشد همچنان چشم اندازهای شغلی امیدوارکننده ای را برای خلبانان، تولیدکنندگان هواپیما و افرادی که در فرودگاه ها به کار گرفته می شوند، ایجاد می کند. تیم تحقیق و ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله حاضر را جهت راهنمایی ایرانیان علاقه مند به تحصیل در رشته خلبانی در آمریکا 2024 به شرح زیر تهیه نموده است.

مزایای تحصیل در رشته خلبانی در آمریکا

آمریکا به دلایل مختلف بدون اغراق بهترین مقصد تحصیلی در جهان است. طی چند سال گذشته، آمریکا محبوب ترین مقصد دانشگاهی برای دانشجویان بین المللی بوده است؛ تا جایی که حتی با رشد برنامه هایی که در کشورهای دیگر به زبان انگلیسی تدریس می شوند، دانشجویان زیادی هنوز تحصیل در آمریکا را انتخاب می کنند. برخی از بهترین دانشگاه های جهان در آمریکا قرار دارند و هر ساله تعداد زیادی از دانشگاه های این کشور در رتبه بندی های بین المللی دانشگاهی رتبه کسب می کنند.

مدارک دانشگاهی این کشور شهرت بین المللی بسیار خوبی دارند. این مدارک در بین کارفرمایان سراسر جهان بسیار شناخته شده اند و امکان کاریابی و استخدام دارندگان آن ها را افزایش می دهند. موسسات آمریکایی از طریق کارگاه های مختلف و دوره های زبان انگلیسی پشتیبانی زیادی را جهت آماده سازی دانشجویان بین المللی برای کلاس های خود ارائه می دهند.

نمودار زیر تعداد دانشجویان بین المللی در آمریکا در سال های تحصیلی مختلف را نشان می دهد:

تعداد دانشجویان بین المللی در آمریکا

بسیاری از دانشجویان بین المللی که خواهان ماندن و کار در آمریکا پس از فارغ التحصیلی هستند، می توانند در برخی از بزرگ ترین شرکت های جهان در این کشور فرصت های کاری شگفت انگیزی را به دست آورند. دانشگاه های آمریکا فضای دانشگاهی انعطاف پذیری را برای دانشجویان ارائه می دهند. کالج ها و دانشگاه های این کشور بسیار آرام و راحت هستند. دانشجویان هیچ تعهدی ندارند که در هر کلاسی حاضر شوند.

تحصیل در رشته خلبانی و خلبان شدن در آمریکا

دانشگاه ها، کالج ها و مدارس خلبانی بسیاری در آمریکا وجود دارد که برنامه های مختلف هوانوردی، از خلبانی تا تعمیر هواپیما، را ارائه می دهند. در واقع، خلبانی یکی از شاخه های هوانوردی می باشد. داشتن تحصیلات و مدرک دانشگاهی در کنار یادگیری پرواز و دریافت گواهینامه خلبانی یک انتخاب محبوب است و متخصصان صنعت هواپیمایی متعقدند که داشتن مدرک دانشگاهی همراه با گواهینامه های پرواز ممکن است به افراد کمک کنند در مصاحبه کاری خود برجسته باشند.

با این حال، در صورتی که فردی از قبل مدرک دانشگاهی دارد یا می خواهد فقط روی آموزش پرواز و سریع ترین مسیر رسیدن به شغل خلبانی تمرکز کند، گزینه مدارس خلبانی عالی نیز وجود دارد. در صورت علاقمندی به استخدام در صنعت هواپیمایی در آمریکا، دانشجویان باید بدانند متوسط حقوق سالانه خلبانان در آمریکا در سال 2024 معادل 161000$ (دلار آمریکا) است.

محدوده حقوق سالانه خلبانان در این کشور به صورت زیر می باشد:

میانگین حقوق سالیانه خلبانان در آمریکا

در حال حاضر بیش از 100 دانشگاه، کالج و مدرسه خلبانی در آمریکا وجود دارد که در بخش بعدی یازده مورد از برترین های آن ها را معرفی خواهیم کرد. سالانه هزاران دانشجو از سراسر جهان برای آموزش خلبانی به آمریکا می روند. یکی از دلایلی که این افراد آمریکا را برای آموزش خلبانی انتخاب می کنند آب و هوا است. در بعضی مناطق آمریکا، مانند فلوریدا و مناطقی از کالیفرنیا، آب و هوا پرواز روزانه در طول سال را میسر می سازد. این بدین معناست که دانشجویان می توانند آموزش خود را بسیار سریع تر دریافت کرده و سریع تر استخدام شوند. علاوه بر این، قیمت های کلی در آمریکا برای یک نوع آموزش خلبانی مشابه در انگلستان یا اروپا معمولا 50% کمتر از هزینه ای می باشد که ممکن است در این کشورها دریافت شود.

برترین دانشگاه ها، کالج ها و مدارس خلبانی در آمریکا

در این بخش، 11 موسسه برتر خلبانی شامل دانشگاه ها، کالج ها و مدارس خلبانی برتر در آمریکا در سال 2024 را معرفی می کنیم:

  • دانشگاه هوانوردی امبری-ریدل
  • دانشگاه ایالتی اوهایو
  • دانشگاه داکوتای شمالی
  • دانشگاه پردو
  • دانشگاه میشیگان غربی
  • موسسه فناوری فلوریدا
  • دانشگاه ایالتی سن خوزه
  • دانشگاه یوتا والی
  • دانشگاه سنت لوئیس
  • کالج هوانوردی و فناوری اسپارتان
  • Airline Transport Pilots

بهترین فرصت های تحصیل رشته خلبانی در آمریکا

بهترین فرصت های تحصیل رشته خلبانی در آمریکا 2024

در زیر برخی از بهترین فرصت های تحصیل در مقطع کارشناسی رشته خلبانی در آمریکا برای سال 2024 را معرفی می کنیم:

رشتهدانشگاهنوع دورهطول دورهزبان آموزش
هوانوردی، فناوری پروازدانشگاه ایالتی کنت – کالج هوانوردی و مهندسیتمام وقت8 ترمانگلیسی
هوانوردی: تجاری / شرکتیدانشگاه لیبرتیتمام وقت4 سالانگلیسی
هوانوردی – برنامه بال ثابتدانشگاه هوانوردی امبری-ریدلتمام وقت8 ترمانگلیسی
علوم هوانوردی – برنامه بال متحرکدانشگاه هوانوردی امبری-ریدلتمام وقت8 ترمانگلیسی

ماموریت برنامه کارشناسی “هوانوردی، فناوری پرواز” این است که دانشجویان را به عنوان خلبانان حرفه ای آماده کند و آن ها را قادر به واجد شرایط بودن برای گواهینامه ها و ریتینگ های اداره هوانوردی فدرال آمریکا سازد. همه دانشجویان بین المللی (به جز برخی استثنائات خاص) جهت ورود به این برنامه باید گواهینامه زبان انگلیسی به این شرح ارائه دهند: حداقل 525 نمره در TOEFL (71 نمره در نسخه اینترنتی)، یا حداقل 75 نمره در MELAB، یا حداقل 6.0 نمره در IELTS، یا حداقل 48 نمره در PTE. شهریه این برنامه 10012$ (دلار آمریکا) است.

چنان چه علاقه مند به تحصیل در رشته خلبانی در آمریکا 2024 هستید پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیش تر در زمینه مهاجرت به آمریکا با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

سوالات مهم درباره رشته خلبانی در آمریکا

در این بخش به سوالات شما در خصوص رشته خلبانی در آمریکا جهت مهاجرت تحصیلی پاسخ می دهیم:

  • تحصیل در رشته خلبانی و خلبان شدن در آمریکا به چه صورت است؟ دانشگاه ها، کالج ها و مدارس خلبانی بسیاری در آمریکا وجود دارد که برنامه های مختلف هوانوردی، از خلبانی تا تعمیر هواپیما، را ارائه می دهند. در واقع، خلبانی یکی از شاخه های هوانوردی می باشد. داشتن تحصیلات و مدرک دانشگاهی در کنار یادگیری پرواز و دریافت گواهینامه خلبانی یک انتخاب محبوب است و متخصصان صنعت هواپیمایی متعقدند که داشتن مدرک دانشگاهی همراه با گواهینامه های پرواز ممکن است به افراد کمک کنند در مصاحبه کاری خود برجسته باشند.
  • مزایای تحصیل در رشته خلبانی در آمریکا چه مواردی است؟ آمریکا به دلایل مختلف بدون اغراق بهترین مقصد تحصیلی در جهان است. طی چند سال گذشته، آمریکا محبوب ترین مقصد دانشگاهی برای دانشجویان بین المللی بوده است؛ تا جایی که حتی با رشد برنامه هایی که در کشورهای دیگر به زبان انگلیسی تدریس می شوند، دانشجویان زیادی هنوز تحصیل در آمریکا را انتخاب می کنند. برخی از بهترین دانشگاه های جهان در آمریکا قرار دارند و هر ساله تعداد زیادی از دانشگاه های این کشور در رتبه بندی های بین المللی دانشگاهی رتبه کسب می کنند.
5/5 - (3 امتیاز)

2 دیدگاه برای “رشته خلبانی در آمریکا

  1. علی عیدی گفت:

    سلام بهترین دانشگاه کدامه برای خلبانی با حقوق بالا

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *