ویزای تحصیلی

رشته خلبانی در لهستان

رشته خلبانی در لهستان

رشته خلبانی در لهستان از طریق دانشگاه، آکادمی و مدرسه خلبانی برای علاقه مندان به فراگیری این علم پردرآمد و پرهیجان امکان پذیر است. تحصیل در رشته خلبانی در این کشور اروپایی دارای مزایای زیادی است. تعداد روزافزون دانشجویان بین المللی در لهستان روندی است که قبلا تاثیر عمده ای در توسعه آموزش عالی آن داشته است. نه تنها زیرساخت های دانشگاه ها و مراکز آموزشی آن (مانند محل اقامت دانشجویان و کلاس های درس با منابع چندرسانه ای) بلکه همچنین زیرساخت های شهرهای آن یکی از دلایلی است که لهستان را به مکانی جذاب برای تحصیل تبدیل می کند.

با هزینه ای نسبتا کم، دانشجویان به شبکه های دوچرخه شهری، سیستم های اشتراک خودرو و حمل و نقل عمومی دسترسی پیدا می کنند. تیم تحقیق و ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله حاضر را جهت راهنمایی ایرانیان علاقه مند به تحصیل رشته خلبانی در لهستان در سال 2021 به شرح زیر تهیه کرده است.

مزایای تحصیل رشته خلبانی در لهستان

هر ساله دانشجویان بیش تر و بیش تری تحصیل در لهستان را به عنوان یک مقصد تحصیل در خارج از کشور انتخاب می کنند. دانشجویان بین المللی به سمت موسسات آموزشی با کیفیت بالا، شهریه کم و هزینه زندگی به همان نسبت پایین در لهستان جذب می شوند. لهستان با اقتصادی پایدار و به سرعت در حال رشد کشوری است که با دریافت مدرک تحصیلی آن درهای بهترین شرکت های اروپا و برخی از بهترین شرکت ها در جهان به روی دانشجویان گشوده می شود. این کشور اروپایی برای دانشجویان با بودجه کم ایده آل است و ورشو یکی از مقرون به صرفه ترین شهرهای دانشجویی اروپا به شمار می آید. لهستان موقعیت جغرافیایی مطلوبی دارد. این کشور از طریق حمل و نقل عالی به کل اتحادیه اروپا دسترسی دارد. همچنین لهستان کشوری امن برای تحصیل و زندگی است. نمودار زیر وضعیت امنیت در این کشور را نشان می دهد:

وضعیت امنیت در لهستان

تحصیل در لهستان فقط آغاز کار است. کسانی که می خواهند کسب و کار خود را شروع کنند یا در یک شرکت بین المللی شغل عالی پیدا کنند از اقامت طولانی تر بهره مند می شوند. شرکت های خارجی فعال در لهستان فارغ التحصیلان دانشگاه های این کشور را ترجیح می دهند. تحصیل به زبان انگلیسی، یادگیری زبان لهستانی، فرهنگ غنی و میراث تاریخی، زیبایی های طبیعت، و مهمان نوازی لهستانی ها، از دیگر دلایل و مزایای تحصیل در این کشور اروپایی است.

مراکز آموزش خلبانی در لهستان

تحصیل در رشته خلبانی در لهستان از طریق دانشگاه، آکادمی و مدرسه خلبانی انجام می گیرد. در این قسمت برخی از آکادمی ها و مدارس خلبانی در این کشور را نام می بریم:

  • آکادمی پرواز LOT
  • Airport Biernat
  • Fly Service
  • Aero Club of Warsaw
  • Aero Poxan – مرکز شبیه سازی سیروس اروپا
  • FTO FLY Polska
  • آکادمی پرواز GoldWings
  • Royal Star Aero
  • مدرسه خلبانی Runway
  • Silvair
  • Smart Aviation
  • Smartaero
  • آکادمی پرواز Ventum Air

در زیر به معرفی آکادمی پرواز LOT، FTO FELY Polska و آکادمی پرواز Ventum Air می پردازیم.

رشته خلبانی در آکادمی پرواز LOT در لهستان

آکادمی پرواز LOT یک سازمان آموزشی تایید شده حرفه ای است که با بهره گیری از بیش از 86 سال تجربه بزرگ ترین شرکت هواپیمایی لهستان –LOT Polish Airlines– آموزش خلبانی با کیفیت بالا ارائه می دهد. LOT نه تنها برای آماتورها بلکه برای متخصصان نیز آموزش های حرفه ای را توسط خلبانان و کارشناسان هوانوردی با تجربه LOT Polish Airways ارائه می دهد. در این آکادمی، مربیان حرفه ای، ناوگان هواپیماهای کاملا جدید، شبیه ساز پرواز پیشرفته، برنامه ها و رویه های آموزشی مبتنی بر تجربه هواپیمایی، آموزش با کیفیت بالا و کسب مهارت های مورد نیاز خلبانان آینده را فراهم می سازند. برخی از دوره های آموزشی LOT عبارتند از گواهینامه خلبان خصوصی PPL (A)، گواهینامه خلبان تجاری CPL (A)، گواهینامه خلبان حمل و نقل هوایی ATPL (A)، و ریتینگ ابزاری (IR).

آکادمی پرواز LOT آموزش با هواپیماهای کاملا جدید Tecnam را برای دانشجویان فراهم می سازد که به دلیل قابلیت اطمینان بالا و سهولت خلبانی توسط مراکز آموزشی حرفه ای انتخاب شده اند. ایمنی و کیفیت آموزش از اولویت های آکادمی پرواز LOT است. انطباق با الزامات و استانداردهای EASA (آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا) توسط سازمان هواپیمایی کشوری لهستان تایید شده است. این بدان معنی است که آموزش های انجام شده در آکادمی پرواز LOT در اتحادیه اروپا و کشورهای وابسته مورد تایید و شناخته شده هستند. این آکادمی فاقد آموزش خلبان هلیکوپتر است. در LOT افراد حرفه ای واقعی کار می کنند که مشتاق و متعهد به انتقال دانش و مهارت های خود هستند. این آکادمی کاملا دانشجویان را برای خلبانی آماده می کند. اگر کیفیت آموزش چیزی است که علاقه مندان به آن توجه می کنند، قطعا LFA توصیه می شود.

رشته خلبانی در آکادمی پرواز LOT در لهستان

رشته خلبانی در FTO FLY Polska در لهستان

FTO FLY Polska در فرودگاهی در Mielec (EMPL) قرار دارد که یکی از بهترین و ایمن ترین فرودگاه های کنترل نشده لهستان می باشد که برای آموزش خلبانان استفاده می شود و نزدیک به فرودگاه های کنترل شده Rzeszow و Krakow است. این فرودگاه در تمام طول سال نگهداری می شود و در پنج کیلومتری مرکز شهر در ناحیه ای از منطقه ویژه اقتصادی EURO-PARK Mielec واقع است. باند آن به طول 2.498 متر و عرض 45 متر است. FTO FLY Polska کسانی را که آرزوی خلبان هواپیما شدن را دارند یا می خواهند پرواز را برای سپری کردن اوقات فراغت خود در آسمان بیاموزند، به مدرسه پرواز خود دعوت می کند. FTO FLY Polska طیف گسترده ای از دوره های آموزشی نظری و عملی را ارائه می دهد؛ لذا می توان انواع گواهینامه های خلبانی را از این مرکز آموزشی دریافت کرد.

این مرکز فاقد آموزش خلبانی هلیکوپتر می باشد. از برنامه های آموزش خلبانی آن می توان به خلبان خصوصی (PPL)، خلبان تجاری (CPL)، ریتینگ ابزاری (IR) و ریتینگ کلاس چند موتوره اشاره نمود. همچنین در این مدرسه پروازهای بین المللی به عنوان بخشی از آموزش برای PPL (A)، CPL (A) و IR, ME وجود دارد. FTO FLY Polska برای مشتریان خود بهترین کیفیت آموزش و رویکرد فردی را تضمین می کند. افراد می تواند فضای دوستانه و راحتی را در آن انتظار داشته باشند. هواپیماهای FTO FLY Polska عبارتند از Cessna 152، AT3 R100 Glass Cockpit، Diamond DA40 Star Glass Cockpit، و PA-28R Arrow.

رشته خلبانی در آکادمی پرواز Ventum Air در لهستان

آکادمی پرواز Ventum Air در ATPL (A)، FI (A)، ME (A)، CPL (A)، و PPL (A) متخصص است. دوره نظری ATPL (A) بر اساس پلتفرم یادگیری از راه دور در مدت پانزده هفته می باشد. این مدرسه در ورشو، پایتخت لهستان و یکی از بهترین شهرهای لهستان برای تحصیل، مستقر است. ناوگان آن از چهار Cessna 150/ 152 و یک هواپیمای چند موتوره Tecnam P2006T تشکیل شده است که بیش تر برای آموزش های ME/IR/CPL استفاده می شوند. دو PS-28 Cruiser به ناوگان آن اضافه شده است. این دو هواپیمای کاملا جدید به خصوص برای آموزش های PPL (A) و سرعت سازی استفاده می شوند.

خدمه آکادمی متشکل از مربیان و خلبانان بسیار مجرب است که در جامعه هوانوردی و هواپیمایی عمومی بسیار شناخته شده هستند. آموزش دانشجویان این مرکز در سطح بالایی انجام می گیرد. دانشجویان زیادی از خارج از کشور لهستان در این آکادمی آموزش می بینند از جمله دانشجویان فنلاندی، بلژیکی، انگلیسی، و آلمانی. آکادمی پرواز Ventum Air فاقد آموزش خلبانی هلیکوپتر است. چنان چه علاقه مند به تحصیل رشته خلبانی در لهستان در سال 2021 هستید پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و به ویژه اقامت پس از تحصیل در لهستان با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *