ویزای تحصیلی

رشته خلبانی در هلند

رشته خلبانی در هلند

رشته خلبانی در هلند از طریق کالج، آکادمی و مدرسه خلبانی با آخرین متدهای آموزشی و بروزترین امکانات ارائه می گردد و مورد توجه قرار میگیرد. هلند، سرزمین لاله های نارنجی، یک انتخاب عالی برای تحصیل در خارج از کشور است. هلند به عنوان یک جامعه آزاد اندیش و چندفرهنگی از دانشجویان بین المللی استقبال می کند و آموزش با کیفیت بالا برای آن ها ارائه می دهد. تحصیل در این کشور چشم انداز شغلی خوبی را برای فارغ التحصیلان فراهم می سازد. زبان ملی این کشور هلندی است اما هلند دومین سطح مهارت زبان انگلیسی در قاره اروپا را بعد از سوئد دارد. این یعنی هلند بدون وجود مانع زبانی یک مقصد عالی برای تحصیل است. تیم تحقیق و ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله حاضر را جهت راهنمایی ایرانیان علاقه مند به تحصیل رشته خلبانی در هلند به شرح زیر تهیه نموده است.

دلایل و مزایای رشته خلبانی در هلند

تعداد دانشجویان بین المللی هلند هر ساله در حال افزایش است و این به دلیل مزایایی است که تحصیل در این کشور دارد. در حقیقت چندین دلیل بسیار خوب برای تحصیل و زندگی در هلند وجود دارد. هلند به عنوان یک جامعه باز شناخته می شود. مطابق با شاخص ارتباط جهانی 2014، این کشور از نظر اقتصادی و جغرافیایی بین المللی ترین کشور جهان است. امروزه بیش از 200 ملیت مختلف در آن زندگی می کنند. هزینه تحصیل و زندگی در هلند به طور قابل توجهی پایین تر از بسیاری از کشورهای انگلیسی زبان است. هلند نه تنها یکی از امن ترین کشورهای جهان است بلکه به نظر می رسد یکی از پنج کشور خوشحال جهان نیز می باشد.

نمودار زیر وضعیت امنیت در هلند را نشان می دهد:

وضعیت امنیت در هلند

هلند در مرکز اروپا واقع شده است و مبدا مناسبی برای سفر به کشورهای اروپایی است. با قطار می توان به آسانی از این کشور به شهرهایی مانند برلین یا پاریس سفر کرد یا با پرواز در کم تر از یک ساعت و نیم می توان از آمستردام به لندن یا کپنهاگ رسید. سبک تدریس در این کشور پیشرفته اروپایی تعاملی و دانشجو محور است. بنابراین دانشجویان یاد خواهند گرفت که چگونه نظر خود را شکل دهند و ذهن بازی داشته باشند. فرهنگ و تاریخ غنی، رفاه اجتماعی بالا، تحصیل به زبان انگلیسی، یادگیری زبان هلندی، کیفیت بالای زندگی، جاذبه های گردشگری، و جو بین المللی از دیگر مزایای تحصیل در هلند می باشد.

مراکز آموزش خلبانی در هلند

رشته خلبانی در هلند از طریق کالج، آکادمی و مدرسه خلبانی ارائه می گردد. در فهرست زیر برخی از مراکز آموزش خلبانی در این کشور را نام می بریم:

  • آکادمی پرواز هلند
  • Aero Noord FTO
  • Basic 6 Aviation
  • کالج هوانوردی هلند
  • آکادمی پرواز اجرایی
  • KML Flight Academy KLS
  • Orbit Groundschool BV
  • Rotor and Wings

رشته خلبانی در آکادمی پرواز هلند

به مدت ده سال است که خلبانان تجاری آینده در آکادمی پرواز هلند (DFA) آموزش می بینند. این آکادمی یک سازمان آموزش پرواز تایید شده است که یک دوره ATP یکپارچه با کیفیت بالا ارائه می دهد. DFA از چند جهت بی نظیر است. اول این که هر دو آموزش تئوری و پرواز را در یک هفته ارائه می دهد. این امر این مزیت را برای دانشجویان فراهم می سازد که تئوری را بهتر درک کنند زیرا در درس های عملی آن را مستقیما مورد استفاده قرار می دهند. تمام آموزش های پرواز آکادمی از فرودگاه Groningen Airport Eelde و Leer (در آلمان) انجام می شود. پروازها از این محل در سراسر اروپا (آلمان، بلژیک، فرانسه، دانمارک، نروژ و غیره) انجام می شود.

در مقایسه با سایر مدارس پرواز، DFA بیش ترین ساعات آموزش چند موتوره را ارائه می دهد (بیش از 60 ساعت آموزش پرواز واقعی). در این آکادمی، در طول آموزش، با تمرکز بر ایمنی، به نگرش دانشجو توجه زیادی می شود. DFA به دلیل متریال مدرن آموزشی خود به خوبی شناخته شده است؛ به عنوان مثال، شبیه ساز Boeing 737-800 که شبیه سازی پیشرفته است. DFA از ناوگان Diamonf DA42 Twin Stars برای آموزش IFR استفاده می کند، از جمله شبیه ساز پیشرفته همان نوع هواپیما. این آکادمی فاقد آموزش خلبانی هلیکوپتر است. از برنامه های آموزشی این آکادمی می توان به خلبان تجاری (CPL)، مربی پرواز (CFI/ FI)، و ریتینگ ابزاری (IR) اشاره نمود.

رشته خلبانی در آکادمی پرواز هلند

رشته خلبانی در KLM Flight Academy KLS در هلند

آکادمی پرواز KLM در قسمت شمالی هلند واقع است. آموزش تئوری ATPL A این آکادمی در Eelde در مدرسه واقع در فرودگاه Groningen Airport Eelde آغاز می شود. آموزش single engine piston نیز در آریزونای آمریکا توسط ATCA بر روی Beech Bonnaza F33 انجام می شود. این آموزش توسط مربیان با تجربه LFT انجام می گیرد. آموزش در آمریکا با آزمون CPL پایان می یابد. با بازگشت به هلند، آموزش پرواز در FNPT2 sim و Beech Baron ادامه می یابد. ظرفیت این آکادمی در سال 80 نفر است. اما به دلیل رکود، تعداد دانشجویان به طور موقت به 60 نفر در سال کاهش می یابد. آکادمی پرواز KLM در سال 1946 تاسیس شده است. از 1954 این آکادمی در فرودگاه Groningen Airport در Eelde واقع شده است. این آکادمی فاقد آموزش خلبانی هلیکوپتر است. از برنامه های آموزشی آن می توان به CPL، CFI/ FI، و ATPL اشاره نمود.

رشته خلبانی در Rotor and Wings در هلند

Rotor & Wings یک سازمان آموزشی مصوب (ATO) مورد تایید دولت است و خلبانان را برای گواهینامه EASA-FCL اروپا آموزش می دهد. Rotor & Wings تنها ATO در هلند است که هم خلبانان بال ثابت و هم خلبانان هلیکوپتر را آموزش می دهد. آموزش این مرکز، آموزشی ترکیبی از حرفه ای گرایی، ایمنی، انعطاف پذیری و سرگرمی است. تجربه به این سازمان آموزشی آموخته است که رویکرد آرام و شخصی مربیان باعث ایجاد یک محیط یادگیری ایمن و دلپذیر برای دانشجو خلبانان می شود. پس از گرفتن گواهینامه، آموزش این مرکز متوقف نمی شود. پس از دریافت گواهینامه PPL یا CPL، خلبانان این مرکز همیشه می توانند برای کسب اطلاعات و مشاوره به این مرکز اعتماد کنند. علاوه بر این، Rotor & Wings به دانشجویان و فارغ التحصیلان CPL خود تجربه عملی ارزشمندی را در قالب پروازهای فرابری (ferry flights) و تورهای گشت و گذار (sightseeing tours) ارائه می دهد.

چنان چه علاقه مند به تحصیل رشته خلبانی در هلند هستید پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیش تر در زمینه اعزام دانشجو به هلند با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

سوالات پرتکرار در خصوص رشته خلبانی در هلند

در بخش پایانی به مهم ترین سوالات شما پاسخ داده می شود:

  • دلایل و مزایای رشته خلبانی در هلند چگونه است؟ تعداد دانشجویان بین المللی هلند هر ساله در حال افزایش است و این به دلیل مزایایی است که تحصیل در این کشور دارد. در حقیقت چندین دلیل بسیار خوب برای تحصیل و زندگی در هلند وجود دارد. هلند به عنوان یک جامعه باز شناخته می شود. مطابق با شاخص ارتباط جهانی 2014، این کشور از نظر اقتصادی و جغرافیایی بین المللی ترین کشور جهان است. امروزه بیش از 200 ملیت مختلف در آن زندگی می کنند. هزینه تحصیل و زندگی در هلند به طور قابل توجهی پایین تر از بسیاری از کشورهای انگلیسی زبان است. هلند نه تنها یکی از امن ترین کشورهای جهان است بلکه به نظر می رسد یکی از پنج کشور خوشحال جهان نیز می باشد.
  • رشته خلبانی در آکادمی پرواز هلند چگونه است؟ به مدت ده سال است که خلبانان تجاری آینده در آکادمی پرواز هلند (DFA) آموزش می بینند. این آکادمی یک سازمان آموزش پرواز تایید شده است که یک دوره ATP یکپارچه با کیفیت بالا ارائه می دهد. DFA از چند جهت بی نظیر است. اول این که هر دو آموزش تئوری و پرواز را در یک هفته ارائه می دهد. این امر این مزیت را برای دانشجویان فراهم می سازد که تئوری را بهتر درک کنند زیرا در درس های عملی آن را مستقیما مورد استفاده قرار می دهند. تمام آموزش های پرواز آکادمی از فرودگاه Groningen Airport Eelde و Leer (در آلمان) انجام می شود. پروازها از این محل در سراسر اروپا (آلمان، بلژیک، فرانسه، دانمارک، نروژ و غیره) انجام می شود.
5/5 - (2 امتیاز)

4 دیدگاه برای “رشته خلبانی در هلند

  1. محمدرضا گفت:

    هزینه حدودی چقدر در میاد،و اینکه کنار تحصیل خلبانی‌میتونیم تو اون کشور کار کنیم و درامدی داشته باشیم؟?

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      دوره حدود 100000 یورو خواهد بود
      بله میشه کار کرد ولی اونقدری نیست که بتونید هزینه زیادی به دست بیارید

  2. نیزا گفت:

    آیا در هلند بورسیه خلبانی و یا اموزش رایگان خلبانی وجود داره؟ اگر هست ممنون میشم شرایطش رو بفرمایید??

    1. داوری گفت:

      سلام
      دوره خلبانی وجود داره اما بورس نداره و هزینه اون بر عهده خود شماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *