ویترین

رشته داروسازی در برونئی

رشته داروسازی در برونئی

تحصیل در رشته داروسازی در برونئی می تواند امتیازهای اقامتی بسیار خوبی در همین کشور به همراه داشته باشید و مدرکی معتبر به ارمغان آورد. افرادی که قصد تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی در این کشور را دارند، با محدودیت های تحصیلی روبرو می شوند. رشته داروسازی اما شرایطی کاملا متفاوت دارد. از سال 2016 دانشجویان امکان تحصیل در این کشور را به دست آورده اند. محدودیت هایی برای دانشجویان خارجی در این کشور در نظر گرفته شده است اما با امکان تحصیل کامل، محدودیت ها به حداقل رسیده است.

شهروندان خارجی این امکان را خواهند داشت که رشته داروسازی به زبان انگلیسی را در این کشور انتخاب کنند. برای این که فردی بتواند پذیرش خود را در این کشور به سرانجام برسانند باید رزومه تحصیلی خاصی داشته باشد. مدرک A-level که یکی از مدارک دور از دسترس در ایران است، برای تحصیل در این رشته نیازمند خواهد بود ولی می توان در کشورهایی نظیر مجارستان نیز به آن دست پیدا کرد. به طور کلی می توان اشاره داشت که رشته داروسازی به نسبت دندانپزشکی و پزشکی شرایط بهتری برای پذیرش دارد. مدرک دریافتی از این دانشگاه ها نیز در بسیاری از کشورهای جهان مورد تایید است. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این گفتار به طور کامل شرایط تحصیل در همین رشته را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

  • امکان دریافت پذیرش در این کشور برای دانشجویان خارجی چگونه است؟
  • آیا دانشجویان با دریافت مدرک تحصیلی خود می توانند به ایران بازگردند؟
  • طول دوره تحصیل داروسازی در این کشور چقدر است؟
  • امتیازهای تحصیل داروسازی در این کشور برای دانشجویان خارجی چیست؟

شرایط کلی تحصیل داروسازی در برونئی

رشته داروسازی برای طراحی، ارزیابی و تولید داروها ایجاد شده است. برونئی از دانشجویان انتظار دارد که دانش خود در گروه های علوم شیمی، بیولوژی و پزشکی خود را تقویت کنند. چشم انداز بسیار مناسب شغلی پیش روی آن ها قرار دارد و می توانند در زمینه های مختلفی فعالیت داشته باشند.

برنامه داروسازی کامل در برونئی در سال 2016 و در ماه آگوست به صورت دقیق آغاز شد. این برنامه 4 ساله است که به موجب آن دانشجویان می توانند به یک داروساز تبدیل شوند. این برنامه با حمایت دانشگاه برونئی دارالسلام آغاز به فعالیت کرده است و تنها در همین دانشگاه در دسترس است. برنامه توسط وزارت بهداشت و موسسات خصوصی مرتبط به رسمیت شناخته می شود.

ویژگی اصلی برنامه داروسازی ارائه شده، بر پایه یادگیری دانشجویان مطابق با اصول GenNEXT است که جایگاه ویژه ای در سطح جهان دارد. در طول دوره تحصیل، رویکردهای مناسب به دانشجویان آموزش داده می شود. مهارت های علمی و تحقیقاتی آن ها به صورت قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد تا بتوانند در محیط های آزمایشگاهی نیز فعالیت های حرفه ای داشته باشند. دانشجویان در این دوره با نیاز بیماران آشنا می شوند و بر اساس آن فعالیت داشته باشند.

شرایط کلی تحصیل داروسازی در برونئی

شرایط دریافت پذیرش از دانشگاه های برونئی

افرادی که قصد تحصیل در رشته داروسازی در برونئی را دارند، باید پذیرش خود را از یکی از موسسات آموزشی در این کشور دریافت کنند. حداقل هایی برای این منظور در نظر گرفته شده است که باید به آن ها نیز توجه داشت. الزامات را می توان به طور کلی به 3 دسته تقسیم کرد که عبارتند از:

الزامات دریافت پذیرش داروسازی در برونئی

سلامت جسمانی برای مهاجرت به این کشور از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. دانشگاه های ارائه کننده رشته های مرتبط با گروه پزشکی، این بخش را الزامی کرده اند. دانشجویان همچنین باید نشان دهند که توانمندی های دیگری نیز دارند. آن ها باید نشان دهند که با آینده کاری و تحصیلی خود آشنا هستند. در حقیقت مصاحبه ای که از دانشجویان به عمل می آید این مسائل را به اثبات می رساند.

مزایای انتخاب رشته داروسازی در آلمان

ارائه مدرک زبان با نمره 6.5 آیلتس برای دانشجویان خارجی الزامی است. نمرات دروس خاص از جمله فیزیک، ریاضیات و شیمی  در آزمون A-level از شرایط اصلی برای دریافت پذیرش است. دانشجویان باید نمره کل 300 را در این رابطه ارائه کنند.

آینده داروسازان در برونئی

افرادی که مدرک تحصیلی خود را در این کشور به دست آورده باشند، این فرصت را خواهند داشت که به عنوان داروساز وارد بازار کار شوند. شرایط مناسب اقتصادی این کشور، می تواند برای بسیاری از افراد جذابیت هایی به همراه داشته باشد. محدودیت هایی در این رابطه وجود دارد اما در مجموع این محدودیت ها اندک هستند. افرادی که در این کشور به عنوان داروساز کار می کنند، از نظر مالی شرایط بسیار خوبی خواهند داشت. این که چه درآمدی در اختیار داروسازان در این کشور قرار می گیرد، در نمودار زیر مشخص است:

متوسط درآمد یک داروساز در برونئی

رشته داروسازی در اتریش و شرایط دریافت پذیرش در آن

در چنین شرایطی می توان به راحتی بیان کرد که داروسازان زندگی خوبی در این کشور خواهند داشت. افرادی که به عنوان داروساز در این کشور کار می کنند، می توانند به اقامت دائمی نیز دست پیدا کنند. شما نیز در صورتی که به دنبال راهکاری برای رسیدن به بهترین نقاط جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا از تجربیات آن ها استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *