ویترین

رشته داروسازی در بوسنی و هرزگوین

رشته داروسازی در بوسنی و هرزگوین

رشته داروسازی در بوسنی و هرزگوین با کیفیت نسبتا مناسبی ارائه می شود که می تواند برای بسیاری از افراد ارزشمند به حساب آید. افرادی که قصد تحصیل در این رشته را دارند، می توانند بدون آزمون ورودی، پذیرش تحصیلی خود را به دست آورند. محدودیت های کمی در این مسیر وجود دارد و این خود یک امتیاز ارزشمند است. دانشجویان خارجی در این کشور می توانند مزایای بسیاری را در این کشور به دست آورند. اقامت پس از تحصیل در این کشور می توانند یکی از امتیازهایی باشد که دانشجویان خارجی می توانند از آن بهره ببرند. کاریابی در در این کشور پس از تحصیل می تواند اقامت یکی از کشورهای آینده دار اروپایی را فراهم کند.

مهم ترین مزیت تحصیل در بوسنی و هرزگوین آن است که نیازی به یادگیری زبان های دیگر در این کشور نیست و می توان به زبان انگلیسی تحصیل کرد. هزینه های مقرون به صرفه ای که در این رابطه وجود دارد نیز می تواند بوسنی و هرزگوین را به یک گزینه ایده آل تبدیل کند. در روند مهاجرت به این کشور، دانشجویان باید ویزای تحصیلی به دست آورند و تمکن مالی یکی از مهم ترین مسائلی است که در این رابطه باید به آن توجه داشت. برای درک بهتر این موضوع، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شرایط تحصیل رشته داروسازی در این کشور را مورد بررسی قرار خواهند داد.

  • چرا تحصیل رشته داروسازی در این کشور یک امتیاز است؟
  • انتخاب بهترین دانشگاه بوسنی و هرزگوین در رشته داروسازی چگونه میسر می شود؟
  • فرایند تبدیل شدن به یک دکتر داروساز چیست؟
  • پیشنیازهای تحصیل رشته داروسازی در بوسنی و هرزگوین چیست؟

آشنایی با شرایط تحصیل داروسازی در بوسنی و هرزگوین

برای تحصیل در رشته داروسازی در این کشور، دانشگاه های متعددی وجود دارد. این دانشگاه ها شرایط خاص خود برای اعطای پذیرش را دارند اما شرایطی نیز وجود دارد که در همه دانشگاه ها ثابت است. دانشجویان خارجی برای ورود به این کشور برای تحصیل داروسازی نیازی به شرکت در آزمون های ورودی نخواهند داشت. در حقیقت این معدل و ریز نمرات فرد است که این مسئله را برای آن ها ممکن می کند.

طول دوره تحصیل داروسازی در این کشور 5 + 0 + 3 است. در حقیقت دانشجویان خارجی در این کشور برای تحصیل در مقطع کارشناسی، 5 سال در مقطع کارشناسی تحصیل می کنند و دکترای تخصصی آن ها نیز 3 سال به طول خواهد انجامید. دانشجویان دوره تحصیلی خود را به زبان انگلیسی پشت سر خواهند گذاشت ولی برای دریافت پذیرش در این کشور، نیازی به ارائه مدرک زبان نخواهد بود. همه این مسائل امتیازاتی است که در بسیاری از کشورهای جهان در دسترس نیست و دانشجویان نمی توانند به راحتی به آن دست پیدا کنند. دانشجویان در پایان دوره تحصیلی خود، باید در دوره کارآموزی نیز شرکت کنند تا آماده ورود به بازار کار شوند.

آشنایی با شرایط تحصیل داروسازی در بوسنی و هرزگوین

تحصیل در دانشگاه سارایوو

دانشجویان برای این که بتوانند پذیرش تحصیلی خود را در این دانشگاه به دست آورند، محدودیت های زیادی نخواهند داشت. نیازی به شرکت در آزمون ورودی در این دانشگاه نیست و می توان به زبان انگلیسی در آن به ادامه تحصیل پرداخت. شهریه دانشجویان در دانشگاه سارایوو در رشته داروسازی در حدود 3200€ تا 3500€ (یورو) در سال پرداخت کنند. امکان دریافت بورسیه تحصیلی در این دانشگاه اندک است و نمی توان انتظار داشت که دانشجویان به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.

دانشجویان برای زندگی در سارایوو نیز به حدود 400€ (یورو) نیاز خواهند داشت. امکان کار دانشجویی برای آن ها نیز وجود دارد و می توانند از این طریق هزینه های زندگی خود را پوشش دهند. دانشجویان برای سهولت بیشتر تحصیل خود در این دانشگاه می توانند شهریه خود را در 3 قسط پرداخت کنند. دانشگاه تکنولوژی ساریوو نیز در این کشور شرایط مشابهی برای تحصیل رشته داروسازی ایجاد می کند.

شرایط انتخاب ایتالیا به عنوان مقصد تحصیل رشته داروسازی

بررسی شرایط کار داروسازان در بوسنی و هرزگوین

افرادی که قصد مهاجرت به بوسنی و هرزگوین را دارند، باید در نظر داشته باشند که تحصیل در این کشور می تواند یک پله برای موفقیت باشد. داروسازان پس از 5 سال تحصیل در این کشور، می توانند به بازار کار این کشور وارد شده و از این طریق امتیازهای زیادی را به دست آورند. داروسازان در این کشور درامد بسیار مناسبی به دست می آورند و این بسیار مناسب است. متوسط درآمد داروسازان در بوسنی و هرزگوین به شرح زیر است:

متوسط درآمد داروسازان در بوسنی و هرزگوین

در حال حاضر می توان از این طریق به اقامت این کشور نیز دست پیدا کرد. به طور متوسط درآمد داروسازان در این کشور 25% بیشتر از متوسط درآمد در بوسنی و هرزگوین است. افرادی که تخصص پزشکی خود را در این کشور به دست آورده باشند، می توانند تا بیش از 5000KM (مارک بوسنی و هرزگوین) را به دست آورند. در چنین شرایطی است که فرد اقامتی ارزشمند به دست می آورد که می تواند از نظر اقتصادی نیز شرایط مناسبی داشته باشد.

شرایط تحصیل داروسازی در کانادا

در صورتی که شما به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرت به این کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *