ویزای تحصیلی

رشته دامپزشکی در اندونزی

رشته دامپزشکی در اندونزی

تحصیل رشته دامپزشکی در اندونزی می تواند به عنوان یکی از گزینه های مناسب علمی و مالی برای دانشجویان در نظر گرفته شود. دانشگاه های زیادی در اندونزی وجود دارد که امکان ادامه تحصیل در رشته دامپزشکی را برای دانشجویان فراهم می کنند و به همین دلیل می توان انتظار داشت که روند دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور نیز چندان دشوار و دور از دسترس نباشد. برخی از دانشگاه های اندونزی در رتبه بندی های جهانی نیز رتبه های مناسبی را به دست آورده اند و با تکیه بر همین داده ها می توان در نظر داشت که اندونزی یکی از گزینه های مناسب برای تحصیل در شرق آسیا است.

رشته دامپزشکی به عنوان یکی از رشته های کلیدی در علم پزشکی، از شرایط نسبتا خاصی برای پذیرش تبعیت می کند و به همین دلیل است که دانشجویان محدودی هر سال در این رشته پذیرش نهایی خود را دریافت می کنند. باید در نظر داشت که اندونزی نیز یکی از کشورهایی است که می تواند تحصیل در این کشور را با کیفیت مناسب ارائه کند و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته دامپزشکی در این کشور پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته دامپزشکی در این کشور چگونه است؟
  • مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته دامپزشکی در اندونزی کدامند؟
  • هزینه تحصیل ر شته دامپزشکی در اندونزی چقدر است؟
  • آیا می توان از اندونزی به عنوان مقصد مناسبی برای کار پس از تحصیل یاد کرد؟

شرایط تحصیل رشته دامپزشکی در اندونزی

بسیاری از افراد با شنیدن نام اندونزی تلاش می کنند تا این کشور را از لیست کشورهای مورد نظر خود برای تحصیل در خارج از کشور خارج کنند و این در حالی است که دانشگاه های اندونزی از نظر کیفیت در شرایط مناسبی قرار دارند و مطابق با استانداردهای موجود در آسیا، بسیاری از آن ها را می توان در جمع دانشگاه های برتر جهان قرار داد.

در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که دانشگاه های اندونزی برای پذیرش دانشجو در رشته دامپزشکی، آزمون ورودی برگزار می کنند و تنها در شرایطی می توان در دانشگاه های دولتی این کشور به ادامه تحصیل پرداخت که در این آزمون نمره کافی را به دست آورد. امکان تحصیل به زبان انگلیسی سبب شده است تا اندونزی به یکی از مقاصد جذاب برای مهاجرت علاقمندان به این رشته قرار گیرد. دوره تحصیل رشته دامپزشکی در این کشور نیز تنها 5 ساله است و دانشجویان پس از آن می توانند وارد بازارهای کار جهانی شوند.

شرایط تحصیل رشته دامپزشکی در اندونزی

معرفی دانشگاه های برتر اندونزی در رشته دامپزشکی

در اندونزی 13 دانشگاه معتبر برای تحصیل در رشته دامپزشکی وجود دارد که تحصیل در آن ها می توان ارزشمند باشد. برخی از آن ها رتبه های بسیار مناسبی را به دست آورده اند که با استفاده از آن ها می توان رزومه تحصیلی خود را نیز به صورت قابل توجهی بهبود بخشید. برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته دامپزشکی در اندونزی در جدول زیر ارائه شده اند.

نام دانشگاهرتبه در آسیارتبه در جهان
دانشگاه کشاورزی بوگور43214
دانشگاه گاجا مادا58261
دانشگاه ایرلانگا73305
دانشگاه اندونزی177608
دانشگاه دیپونگورو193638
دانشگاه سیاه کوالا233753

در شرایطی که هزینه های تحصیل رشته دامپزشکی در اندونزی بسیار مقرون به صرفه است، می توان مهاجرت به اندونزی را ارزشمند تلقی کرد.

هزینه تحصیل رشته دامپزشکی در اندونزی

برای علاقمندان به تحصیل در خارج از کشور، یکی از مهم ترین چالش ها، تامین هزینه های تحصیل و زندگی است و در اندونزی برای تحصیل نیازی به پرداخت هزینه های بالایی نیست. متاسفانه در این کشور به دانشجویان اجازه کار حین تحصیل حتی به صورت نیمه وقت داده نشده است و به همین دلیل می توان گفت که تحصیل در این کشور ارزان و زندگی در این کشور نسبتا گرانقیمت است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید به گراف زیر که هزینه های یک سال تحصیل در رشته دامپزشکی را نشان می دهد توجه داشته باشید.

هزینه های یک سال تحصیل در رشته دامپزشکی در اندونزی

با وجود تحصیل نسبتا ارزان قیمت در اندونزی می توان گفت که مهاجرت به این کشور برای تحصیل در تنها یک الی دو دانشگاه برتر این کشور مقرون به صرفه است و نمی توان انتظار بیشتری از این کشور داشت.

شرایط کار یک دامپزشک در اندونزی

اتمام دوره تحصیل در اندونزی سبب می شود تا قوانین برای دانشجویان نیز تغییر کرده و آن ها اجازه کار در این کشور را پیدا کنند. در چنین شرایطی به دانشجویان اجازه داده می شود تا به جستجوی کار مشغول شده و شرایط مناسبی را برای خود در این کشور ایجاد کنند. یک دامپزشک در این کشور به طور متوسط 14600000IDR (روپیه اندونزی) در ماه درآمد کسب می کند و می تواند زندگی معقولی از نظر اقتصادی در این کشور داشته باشد. شما نیز در صورتی که در جستجوی بهترین کشورهای جهان برای تحصیل هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *