ویزای تحصیلی

رشته دامپزشکی در برزیل

رشته دامپزشکی در برزیل

شرایط تحصیل رشته دامپزشکی در برزیل با اختلاف بهترین گزینه در آمریکای لاتین است و نمی توان به سادگی از کنار آن عبور کرد. در حدود نیمی از دانشگاه های معتبر موجود در آمریکای لاتین که تحصیل در رشته دامپزشکی را فراهم می کنند در این کشور قرار دارند و به همین دلیل است که می توان گفت برزیل اولین گزینه برای تحصیل در این رشته به حساب می آید. علاقمندان به تحصیل در آمریکای جنوبی می توانند با آسودگی خاطر شرایط تحصیل در برزیل را مورد بررسی قرار دهند چراکه رتبه های علمی دانشگاه های این کشور به خوبی نشان از کیفیت بالای آموزش در این کشور دارد. امکان تحصیل به زبان انگلیسی و کار ضمن تحصیل، تحصیل در این کشور را بیش از پیش جذاب ساخته است.

تحصیل دامپزشکی می تواند فرد را آماده ورود به بازارهای کار جهانی کند و او را از نظر اقتصادی و اجتماعی در موقعیت مناسبی قرار دهد و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته دامپزشکی در برزیل پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته دامپزشکی در این کشور چیست؟
  • مهم ترین دانشگاه های برزیل برای تحصیل در این رشته کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته دامپزشکی در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در این کشور کار کرد و اقامت آن را به دست آورد؟

شرایط تحصیل رشته دامپزشکی در برزیل

برزیل یکی از کشورهای قدرتمند آمریکای جنوبی در زمینه اقتصادی است که در سال های اخیر پیشرفت های چشم گیری را تجربه کرده است. در چنین شرایطی می توان به این نکته اشاره داشت که برزیل در زمینه آموزش نیز بسیار قدرتمند ظاهر شده است و امروزه بهترین دانشگاه های آمریکای جنوبی، در خاک این کشور واقع شده اند.

رشته دامپزشکی یکی از رشته هایی است که با بالاترین کیفیت ممکن در دانشگاه های برزیلی ارائه می شود و بسیاری از دانشگاه های این کشور رتبه های تراز در سطح بین المللی را به دست آورده اند. خوشبختانه علاوه بر زبان پرتغالی، در برخی از دانشگاه های این کشور می توان به زبان انگلیسی نیز به ادامه تحصیل پرداخت تا شرایط برای تحصیل در این کشور دلپذیرتر نیز شود.

برای تحصیل در رشته دامپزشکی در این کشور، آزمون های ورودی در نظر گرفته شده است و به همین دلیل است که دانشجویانی می توانند وارد این رشته شوند که از نظر علمی شرایط نسبتا مناسبی در اختیار داشته باشند. دوره تحصیل رشته دامپزشکی در این کشور 5 ساله است و دانشجویان پس از عبور از این مرحله می توانند شرایط مناسبی را برای خود از علمی و آمادگی ورود به بازار کار ایجاد کنند.

معرفی دانشگاه های رشته دامپزشکی در برزیل

در حدود 120 دانشگاه در آمریکای لاتین موفق به کسب رتبه در رشته دامپزشکی شده اند که 50 دانشگاه آن در برزیل واقع شده است و این مسئله به خوبی نشان می دهد که برزیل بهترین گزینه در این منطقه وسیع برای تحصیل است. برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته دامپزشکی در برزیل عبارتند از:

معرفی دانشگاه های رشته دامپزشکی در برزیل

8 دانشگاه برزیلی در رشته دامپزشکی رتبه های کمتر از 100 را به دست آورده اند و این مسئله می تواند به خوبی نشان دهد که مهاجرت به برزیل برای تحصیل در رشته دامپزشکی بسیار مناسب و هوشمندانه است.

هزینه تحصیل رشته دامپزشکی در برزیل

با توجه به کیفیتی که تحصیل در برزیل در رشته دامپزشکی به همراه دارد، باید انتظار داشت که دانشجویان هزینه های بسیار زیادی را برای تحصیل در این کشور پرداخت کنند. این در حالی است که کیفیت آموزش در این کشور بالا است و هزینه های تحصیل در این کشور نیز کاملا مقرون به صرفه است.

به طور کلی می توان گفت که شهریه دانشجویان در رشته دامپزشکی بین 5800$ تا 10000$ (دلار) در سال متغیر است ولی شانس دریافت بورسیه تحصیلی در این کشور چندان بالا نیست. از طرفی هزینه های زندگی در برزیل نیز بین 400$ تا 500$ (دلار) در ماه متغیر است. به تازگی قوانین در برزیل به دانشجویان اجازه می دهد تا به صورت نیمه وقت در این کشور کار کنند اما باید در نظر داشت که دانشجویان باید مجوزهای قانونی را از اداره کار، مهاجرت و دانشگاه محل تحصیل خود دریافت کنند.

هزینه تحصیل رشته دامپزشکی در برزیل

شرایط کار یک دامپزشک در برزیل

با پایان پیدا کردن دوره تحصیل در کشور برزیل، فرد این فرصت را خواهد داشت که در همین کشور کار کرده و اقامت آن را نیز به دست آورد. در حال حاضر یک دامپزشک در این کشور 10100BRL (رئال برزیل) در ماه درآمد کسب می کند که با توجه به متوسط نرخ درآمد در این کشور، می توان گفت که از نظر مالی کاملا تامین خواهد بود. در شرایط کنونی برزیل یکی از بهترین کشورهای جهان برای تحصیل در رشته دامپزشکی است اما در صورتی که به دنبال اطلاعات کامل در این خصوص هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *