ویزای تحصیلی

رشته دامپزشکی در فنلاند

رشته دامپزشکی در فنلاند

تحصیل رشته دامپزشکی در فنلاند سبب می شود تا فرد بتواند به بالاترین کیفیت زندگی در این کشور دست پیدا کرده و رزومه ای عالی برای خود بسازد. در حال حاضر فنلاند یکی از بهترین و زیباترین کشورهای جهان برای زندگی است و به همین دلیل می توان آن را در جمع کشورهایی قرار داد که می تواند کیفیت بالایی برای زندگی ایجاد کند. دانشگاه های این کشور از نظر علمی شرایط بسیار مناسبی دارند و به همین دلیل می توان به برخی از افراد توصیه کرد تا برای تحصیل به دانشگاه های این کشور مراجعه کنند. در رشته دامپزشکی نیز دانشگاه های این کشور کیفیت مناسبی پیدا کرده اند و می توان گفت که از نظر کلی دارای اعتبار مناسبی برای تحصیل هستند.

تحصیل در رشته دامپزشکی می تواند آینده کاری فرد را به طور جدی تحت تاثیر خود قرار دهد. باید در نظر داشت که در حال حاضر این کشور یکی از بهترین کشورهای جهان برای زندگی است و افرادی که فنلاند را برای تحصیل خود انتخاب می کنند این فرصت را خواهند داشت که در این کشور بمانند. در حال حاضر، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته دامپزشکی در فنلاند پرداخته اند تا بتوانند از این طریق ابهامات موجود در این زمینه را پاسخ دهند.

  • شرایط تحصیل رشته دامپزشکی در این کشور چگونه است؟
  • آیا دانشگاه های فنلاند از کیفیت مناسبی برای تحصیل برخوردار هستند؟
  • هزینه تحصیل رشته دامپزشکی در این کشور چقدر است؟
  • محدودیت های رسیدن به کار در فنلاند پس از تحصیل چیست؟

شرایط تحصیل رشته دامپزشکی در فنلاند

افرادی که فنلاند را برای تحصیل خود انتخاب می کنند باید در نظر داشته باشند که در حال حاضر فنلاند یکی از بهترین کشورهای جهان برای تحصیل و اقامت است و افرادی که این کشور را برای تحصیل خود انتخاب می کنند باید موارد بسیار متعددی را مد نظر خود قرار دهند. در حال حاضر فنلاند دانشگاه های محدودی برای تحصیل دارد و همین مسئله می تواند شرایط پذیرش در رشته دامپزشکی را با چالش های جدی روبرو کند.

برای تحصیل رشته دامپزشکی در فنلاند، دانشجویان باید زبان فینیش یا فنلاندی را بیاموزند و تحصیل به زبان انگلیسی در این رشته برای علاقمندان خارجی ممکن نیست. در حال حاضر این مسئله را می توان به عنوان تنها نقطه ضعف تحصیل دامپزشکی در فنلاند دانست.

به منظور دریافت پذیرش در این کشور، دانشجویان باید در یک آزمون ورودی شرکت کرده و خود را آماده ورود به دانشگاه کنند. دوره تحصیل این رشته در فنلاند نیز 5 ساله است و دانشجویان در پایان باید در یک دوره 6 ماهه کارآموزی نیز شرکت کنند تا بتوانند خود را به عنوان دامپزشک آماده ورود به بازار کار کنند.

در فنلاند دانشگاه های زیادی برای تحصیل در رشته دامپزشکی وجود ندارد ولی برخی از آن ها از نظر علمی رتبه های کم نظیری به دست آورده اند. برخی از بهترین دانشگاه های فنلاندی برای تحصیل در رشته دامپزشکی عبارتند از:

برخی از بهترین دانشگاه های فنلاندی برای تحصیل در رشته دامپزشکی

مهاجرت به فنلاند برای تحصیل در رشته دامپزشکی شاید با محدودیت های زیادی همراه باشد اما باید به این نکته اشاره داشت که می تواند آینده مناسبی را رقم بزند.

هزینه تحصیل رشته دامپزشکی در فنلاند

فنلاند یکی از کشورهای حوزه اسکاندیناوی است که تا چندی پیش امکان تحصیل به صورت رایگان را برای علاقمندان به تحصیل در این کشور ایجاد می کرد اما امروزه شرایط به طور کامل تغییر پیدا کرده است و دانشجویان اروپایی تنها گزینه هایی هستند که می توانند تحصیل رایگان در این کشور را تجربه کنند.

در شرایط کنونی، برای تحصیل در رشته دامپزشکی، دانشجویان باید بودجه ای در حدود 8500€ تا 14000€ (یورو) را به صورت سالیانه به دانشگاه پرداخت کنند و این در حالی است که دانشجویان نمی توانند به راحتی به بورسیه های تحصیلی در این کشور دسترسی داشته باشند.

از طرف دیگر باید به هزینه های زندگی در این کشور نیز توجه داشت که در اکثر شهرهای این کشور، به حدود 1100€ (یورو) در ماه برای تامین هزینه های کامل زندگی دانشجویی نیاز خواهد بود ولی دانشجویان در این کشور شانس خوبی برای یافتن کارهای نیمه وقت به مدت 25 ساعت در هفته خواهند داشت تا بتوانند هزینه های خود را به حداقل برسانند.

هزینه تحصیل رشته دامپزشکی در فنلاند

شرایط کار دامپزشکان در فنلاند

افرادی که به عنوان دامپزشک در کشور فنلاند کار می کنند، اکثرا افرادی هستند که از دانشگاه های همین کشور مدرک خود را دریافت کرده اند چراکه برای کار در این حوزه، معادلسازی مدرک دامپزشکی یک الزام است. به طور تقریبی می توان گفت که در حال حاضر یک دامپزشک در کشور فنلاند به طور تقریبی 5350€ (یورو) در ماه درآمد خواهد داشت و می تواند شرایط مناسبی برای خود از نظر مالی ایجاد کند و به راحتی هزینه های زندگی یک خانواده 4 نفره را نیز پرداخت کند. در صورتی که به زندگی در این کشور و سایر کشورهای برتر جهان علاقمند هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *