ویزای تحصیلی

رشته دامپزشکی در فیلیپین

رشته دامپزشکی در فیلیپین

شرایط تحصیل رشته دامپزشکی در فیلیپین به گونه ای است که می توان آن را در دسته گزینه های در دسترس آسیایی قرار داد. باید به این نکته اشاره داشت که در حال حاضر برای تحصیل در کشورهای مختلف جهان، رتبه دانشگاه های آن ها از اعتبار بالایی برخوردار است و بسیار مهم است که فرد بتواند در شته های خاص از جمله دامپزشکی، در دانشگاهی تحصیل کند که از نظر اعتبار در شرایط بسیار عالی قرار دارد. در حال حاضر فیلیپین چنین امکانی را در اختیار علاقمندان قرار نمی دهد و به همین دلیل نمی توان آن را در دسته کشورهای درجه اول جهان برای تحصیل قرار داد ولی می توان گفت که یکی از کشورهای مهم آسیای شرقی برای تحصیل در این رشته است.

برای ورود به رشته دامپزشکی، دانشجویان در اکثر کشورهای جهان باید در آزمون های ورودی شرکت کنند و تنها در صورت قبولی در آزمون است که فرد می تواند پذیرش نهایی خود را دریافت کند. در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که کشورهای زیادی هستند که شرایط مناسب تحصیل را فراهم می کنند اما فیلیپین مناسب افرادی است که رزومه های تحصیلی قوی در اختیار ندارند. در همین راستا، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته دامپزشکی در فیلیپین پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته دامپزشکی در فیلیپین چیست؟
  • مهم ترین دانشگاه های دامپزشکی فیلیپین برای تحصیل کدامند؟
  • هزینه های تحصیل رشته دامپزشکی در این کشور برای دانشجویان خارجی چیست؟
  • شرایط کار یک دامپزشک در فیلیپین چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته دامپزشکی در فیلیپین

افرادی که رشته دامپزشکی را برای تحصیل خود در خارج از کشور انتخاب می کنند، محدود و انگشت شمار هستند اما تحقیقات کاملی در رابطه با شرایط تحصیل در این کشور انجام داده اند. باید به این نکته اشاره داشت که فیلیپین یکی از بهترین مقاصد آسیای شرقی برای تحصیل در رشته دامپزشکی نیست اما دانشگاه های نسبتا خوبی در این کشور وجود دارد که می توان به کمک آن به رزومه قابل توجهی در این رشته دست پیدا کرد.

برای تحصیل دامپزشکی در فیلیپین، دانشجویان باید در آزمون های ورودی شرکت کنند و در صورت قبولی در آزمون می توانند پذیرش خود را دریافت کنند. باید در نظر داشت که دانشگاه های این کشور از نظر کیفیت آموزش در شرایط متوسط قرار دارند و می توان گفت که برای افرادی که رزومه های تحصیلی عالی در اختیار ندارند می تواند مناسب باشد.

در فلیپین اکثر دانشگاه ها به زبان بومی دروس را ارائه می کنند ولی در دو دانشگاه این کشور امکان تحصیل به زبان انگلیسی نیز وجود دارد که می توان آن را ارزشمند دانست.

دانشگاه های انگلیسی زبان فیلیپین برای تحصیل رشته دامپزشکی

مهاجرت به فیلیپین به عنوان دانشجوی خارجی در رشته دامپزشکی کار ساده ای نیست و به همین دلیل می توان گفت که این کشور در دسته کشورهایی قرار دارد که از نظر گزینه های در دسترس، جزء گزینه های درجه دوم به حساب می آید. در شرایط کنونی می توان گفت که به راحتی می توان فیلیپین را از جمع کشورهای مد نظر خود برای تحصیل خارج کرد.

هزینه تحصیل رشته دامپزشکی در فیلیپین

یکی از مزیت هایی که تحصیل در فیلیپین به همراه دارد، آن است که دانشجویان خارجی برای تحصیل در این کشور نیازی به پرداخت هزینه های زیاد نخواهند داشت و می توانند به صورت مقرون به صرفه دوره تحصیل خود را پشت سر بگذارند. شهریه سالیانه دانشجویان برای تحصیل در رشته دامپزشکی در این کشور در حدود 2500$ تا 3500$ (دلار) در سال است و دانشجویان نمی توانند انتظار داشته باشند که در مسیر تحصیل در این کشور به بورسیه های تحصیلی دسترسی داشته باشند.

باید توجه داشت که علاوه بر هزینه های تحصیل، دانشجویان باید به هزینه های زندگی در این کشور نیز توجه داشته باشند که به طور متوسط می توان آن را در حدود 400$ (دلار) در ماه دانست. در فیلیپین نیز کار کردن ضمن تحصیل برای دانشجویان ممکن است و می توان آن را فرصتی ارزشمند برای تحصیل و تامین هزینه های زندگی در این کشور دانست.

هزینه تحصیل رشته دامپزشکی در فیلیپین

شرایط کار یک دامپزشک در فیلیپین

افرادی که به عنوان دامپزشک وارد بازار کار فیلیپین می شوند، یا در همین کشور تحصیل کرده اند یا اینکه مدرک تحصیلی خود را در این کشور معادلسازی کرده اند. باید در نظر داشت که فیلیپین در رابطه با اعطای مجوز کار برای دامپزشکان سخت گیری های خاص خود را دارد و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که به راحتی وارد بازار کار این کشور شد. یک دامپزشک در این کشور به طور تقربی 52500PHP (پزو) در ماه درآمد دارد و می تواند یک زندگی با کیفیت بالای اقتصادی را برای خود در این کشور رقم بزند. در حال حاضر نمی توان انتظار داشت که افراد به راحتی فیلیپین را برای زندگی خود در این کشور انتخاب کنند. شما نیز می توانید در صورت تمایل به کسب اطلاعات تکمیلی، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *