ویترین

رشته دندانپزشکی در آندورا

رشته دندانپزشکی در آندورا

رشته دندانپزشکی در آندورا یکی از گروه های آموزشی است که علاقمندان بسیار زیادی در همین کشور دارد و کمتر مورد استقبال جهانی است. افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور برای تحصیل را دارند، در تلاش هستند تا بهترین گزینه ممکن را برای خود انتخاب کنند. همین مسئله سبب می شود تا آندورا یکی از گزینه های آن ها برای تحصیل نباشد و به سادگی بتوان آن را از فهرست خواسته های خود حذف کرد. با این وجود افرادی نیز هستند که تمایل دارند تا در این کشور به ادامه تحصیل بپردازند چراکه مسیر مهاجرت به آن دشوار نیست.

انتخاب آندورا به عنوان مقصد تحصیلی می تواند چالش هایی را به همراه داشته باشد اما مسیر همواری است که می تواند آینده مناسبی برای فرد ایجاد کند. در راستای توجه به این موضوع، افرادی که آندورا را برای تحصیل دندانپزشکی انتخاب می کنند، باید ویژگی هایی داشته باشند که مهم ترین آن ها را در ادامه مورد بررسی قرار خواهیم داد. افراد همچنین باید بتوانند با دلایل انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی خود آشنا شوند و در تصمیم گیری خود در این رابطه مصمم باشند. در ادامه، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگاهی اجمالی به شرایط تحصیل رشته دندانپزشکی در آندورا خواهند داشت.

  • کدام دانشگاه های آندورا بهترین شرایط برای تحصیل دندانپزشکی را دارند؟
  • آیا رشته دندانپزشکی برای دانشجویان خارجی پر هزینه است؟
  • فرایند رسیدن به کار در آندورا برای دانشجویان مناسب خواهد بود؟
  • چه امکانات آموزشی در آندورا برای دانشجویان وجود دارد؟

شرایط تحصیل رشته دندانپزشکی در آندورا

باید در نظر داشت که آندورا یکی از کوچک ترین کشورهای جهان است و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که دانشگاه های متعددی در آن وجود داشته باشند. در حال حاضر تنها یکی از دانشگاه های خصوصی این کشور است که رشته دندانپزشکی را به عنوان یک رشته دانشگاهی ارائه می کند. این مسئله سبب می شود تا رقابت برای به دست آوردن کرسی های علمی در این دانشگاه به حداکثر خود برسد.

دانشجویان خارجی در این دانشگاه امکان ثبت نام خواهند داشت اما پیش شرط هایی نیز در نظر گرفته شده است. افرادی که بیش از 25 سال سن داشته باشند، قادر به انتخاب این دانشگاه به عنوان محل تحصیل خود در رشته دندانپزشکی نخواهند بود. دانشگاه دِ لس والس تنها دانشگاه آندورا برای تحصیل در این رشته به حساب می آید.

امتیازهای دریافت ویزای تحصیلی آندورا

محاسبه شهریه تحصیل در دانشگاه د لس والس

همانطور که گفته شد، دانشگاه د لس والس از دانشگاه های خصوصی در آندورا به حساب می آید و این مسئله سبب می شود تا هزینه های تحصیل به حداکثر خود برسد. دانشجویان خارجی باید شهریه نسبتا زیادی را به این دانشگاه پرداخت کنند و این خود یک چالش اساسی به حساب می آید. بر اساس داده ها، هزینه هر سال تحصیل در این دانشگاه در حدود 17500€ (یورو) است. در مقام مقایسه، دوره های ارزان قیمت تری نیز در جهان برای تحصیل دندانپزشکی وجود دارد که کیفیتی بالاتر ارائه می کنند.

شرح هزینه تحصیل دندانپزشکی در این دانشگاه را می توان در تصویر زیر مشاهده کرد:

هزینه های تحصیل رشته دندانپزشکی در آندورا

یکی از مزیت های انتخاب این دانشگاه، امکان دسترسی به خوابگاه های دانشجویی در محیط دانشگاه است. اتاق های یک نفره نیز در این خوابگاه در دسترس است و دانشجویان می توانند آن را برای خود انتخاب کنند.

رشته دندانپزشکی در مجارستان

دلایل تحصیل رشته دندانپزشکی در آندورا

همانطور که گفته شد، تنها یک دانشگاه برای تحصیل در این رشته در دسترس قرار دارد. این مسئله می تواند انتخاب افراد را به حداقل میزان خود برساند. در این شرایط است که فرد باید دلایل مشخصی داشته باشد که چرا این دانشگاه می تواند گزینه ای ایده آل برای تحصیل باشد. برخی از این دلایل عبارتند از:

  • عدم نیاز به شرکت در آزمون های ورودی دانشگاه
  • پذیرش شدن 30 تا 35 دانشجو در هر سال تحصیلی
  • استفاده از سیستم آموزشی بولونیا: 3 سال کارشناسی و 2 سال کارشناسی ارشد
  • عضویت آندورا در نظام آموزش عالی اروپا و اعتبار مدرک
  • نداشتن محدودیت معدل
  • دوره های آموزشی و کارآموزی در محیطی کاملا خصوصی
  • سیستم های شبیه ساز مطابق با استانداردهای روز جهانی
  • 300 ساعت آموزش عملی بیشتر از حداقل استاندارد تعیین شده
  • عدم نیاز به پرداخت هزینه اضافه برای دروه های عملی
  • دسترسی به اتاق های شخصی در خوابگاه

دلایل تحصیل رشته دندانپزشکی در آندورا

اقامت پس از تحصیل دندانپزشکان در آندورا

پس از این که فرد مدرک تحصیلی خود در رشته دندانپزشکی در آندورا را به دست آورد، این امکان را خواهد داشت که به عنوان نیروی کار در این کشور اقامت داشته باشد. تبدیل شدن به یک دندانپزشک در این کشور می تواند امتیازهای زیادی را به همراه داشته باشد. یکی از مهم ترین امتیازات، دسترسی به درآمد بالا در این کشور است. یک دندانپزشک در این کشور می تواند در حدود 9400€ (یورو) در ماه درآمد داشته باشد که به نسبت متوسط درآمدی که در این کشور به دست می آید، 290% اختلاف دارد. اگر شما نیز در جستجوی یک مسیر امن و مطمئن برای تحصیل در رشته های مهم پزشکی از جمله دندانپزشکی هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *