ویزای تحصیلی

رشته دندانپزشکی در مونته نگرو

رشته دندانپزشکی در مونته نگرو

شرایط رشته دندانپزشکی در مونته نگرو به گونه ای است که می توان از آن به عنوان سکوی پرواز به سمت بهترین جایگاه ها استفاده کرد. افرادی که رزومه قوی در اختیار ندارند و می خواهند در یک بازه زمانی کوتاه مدت خود را به این کشور برسانند. باید به این نکته توجه داشت که در حال حاضر دانشگاه های این کشور در رشته مونته نگرو نتوانسته اند در جایگاه جهانی رتبه مناسبی به دست آورند و این مسئله ای است که ممکن است بسیاری از افراد را از انتخاب این کشور منصرف سازد. باید به این نکته نیز توجه داشت که از همین رو، دانشگاه های مونته نگرو مورد تایید نظام پزشکی ایران نیست و در نتیجه افرادی که در این زمینه مدرک خود را به دست آورند، نمی توانند به راحتی در ایران مشغول کار شوند.

دندانپزشکی یکی از مهم ترین رشته های مرتبط با گروه پزشکی است و افراد زیادی تمایل دارند تا این رشته را برای تحصیل خود انتخاب کنند. در مونته نگرو نیز شرایط مشابهی وجود دارد و رقابت برای دریافت پذیرش در این رشته بالا است و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که فرد به راحتی بتواند پذیرش تحصیلی خود در این رشته را به دست آورد. از همین رو، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی روند تحصیل دندانپزشکی در مونته نگرو خواهند پرداخت را راهنمای علاقمندان به این رشته مهم باشد.

  • شرایط تحصیل رشته دندانپزشکی در مونته نگرو چیست؟
  • بهترین دانشگاه های مونته نگرو برای تحصیل رشته دندانپزشکی کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته دندانپزشکی در مونته نگرو چقدر است؟
  • آیا مدرک دندانپزشکی مونته نگرو در کشورهای مختلف دارای اعتبار است؟

شرایط تحصیل رشته دندانپزشکی مونته نگرو

در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که رشته دندانپزشکی، بالاتر از رشته پزشکی و داروسازی، مخاطبان بسیار زیادی در کشور مونته نگرو دارد و افرادی که قصد تحصیل در این شرایط را دارند، باید در یک آزمون ورودی شرکت کنند و حضور در این آزمون الزامی است. دانشگاه های محدودی در مونته نگرو وجود دارد و بهترین دانشگاه این کشور برای تحصیل در رشته دندانپزشکی، دانشگاه مونته نگرو است.

تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا بدون محدودیت سنی

دانشجویان خارجی برای تحصیل در رشته دندانپزشکی باید حداقل 10 ترم تحصیلی را با موفقیت پشت سر بگذارند و در نتیجه می توان گفت که تحصیل در این رشته برای دانشجویان 5 سال به طول می انجامد. باید در نظر داشت که در بسیاری از دانشگاه های این کشور دانشجویان سال ششم تحصیل خود در رشته دندانپزشکی را نیز پشت سر می گذارند تا بتوانند به مدرک تحصیلی خود دست پیدا کنند. سال های پایانی رشته دندانپزشکی در کشور مونته نگرو مربوط به پروسه جراحی دندان است و دانشجویان نیازی به شرکت در دوره های کارآموزی نخواهند داشت.

شرایط تحصیل رشته دندانپزشکی در مونته نگرو

یکی از چالش هایی که ممکن است پیش روی علاقمندان به این رشته وجود داشته باشد، عدم اعتبار مدرک دریافتی آن ها در سیستم وزارت بهداشت ایران است و به همین دلیل فرد نمی تواند به راحتی پس از دریافت مدرک خود به ایران بازگردد با این حال و با توجه به عضویت مونته نگرو در سیستم آموزش بولونیا، باید به این نکته اشاره داشت که در بسیاری از کشورهای جهان، این مدرک دارای اعتبار کافی است.

هزینه تحصیل رشته دندانپزشکی در مونته نگرو

یکی از مهم ترین مسائلی که می تواند در انتخاب  این کشور بعنوان مقصد اثرگذار باشد، شرایط مالی مورد نیاز برای تحصیل در مونته نگرو است. در مونته نگرو هزینه های تحصیل بسیار مقرون به صرفه است و در رشته دندانپزشکی نیز شرایط بسیار مناسبی در این کشور وجود دارد. هزینه تحصیل رشته دندانپزشکی در این کشور در طول یک سال تحصیلی در حدود 3500€ تا 6000€ (یورو) است و نسبت به بسیاری از کشورهای جهان می توان آن را به عنوان بسیار ارزان قیمت دانست.

هزینه تحصیل رشته دندانپزشکی در مونته نگرو

هزینه های زندگی در مونته نگرو نیز بسیار مقرون به صرفه است و افرادی که در این کشور تحصیل می کنند، می توانند به راحتی این هزینه ها را تامین کنند. به طور کلی می توان انتظار داشت که با در اختیار داشتن 300€ تا 500€ (یورو) در ماه هزینه های زندگی در این کشور قابل تامین باشد. در تصویر زیر می توان اطلاعات دقیقی در این رابطه به دست آورد.

شرایط کار دندانپزشکان در مونته نگرو

افرادی که مدرک تحصیلی خود را در مونته نگرو به دست آورده باشند، می توانند در همین کشور به کار مشغول شوند و این یکی از امتیازهایی است که می توان از آن استفاده کرد. یک دندانپزشک در مونته نگرو به طور تقریبی 6300€ (یورو) در ماه درآمد کسب می کند که بالاتر از درآمدی است که یک پزشک در این کشور به دست می آورد. در همین راستا می توان انتظار داشت که افراد زیادی تمایل داشته باشند تا در همین کشور به کار مشغول شده و از این طریق اقامت مونته نگرو را به دست آورند. در صورتی که تمایل دارید بهترین کشور برای تحصیل خود انتخاب کنید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *