ویزای تحصیلی

رشته رادیولوژی در سنگاپور

رشته رادیولوژی در سنگاپور

انتخاب رشته رادیولوژی در سنگاپور گزینه های در دسترس برای تحصیل را به شدت کاهش میدهد و برخلاف رشته های مهندسی از کیفیت بالایی برخوردار نیست. در طول سال های اخیر، دانشجویان زیادی سنگاپور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کرده اند و این مسئله سبب شده است تا این کشور امروزه به یکی از قطب های آموزشی جهان تبدیل شود. با این حال باید در نظر داشت که علوم مهندسی و همچنین علوم انسانی در این کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و می توان انتظار داشت که تحصیل در رشته های پزشکی در این کشور انتخاب چندان شایسته ای نباشد. بدون تردید بررسی جایگاه دانشگاه های این کشور در طول سالیان اخیر نیز به خوبی این مسئله را به اثبات می رساند.

در رشته رادیولوژی دانشجویان خارجی می توانند دوره پزشکی و همچنین تخصص خود را در این کشور به پایان برسانند اما باید در نظر داشت که رقبای بسیار بهتری در قاره آسیا و جهان وجود دارند که امکان تحصیل در رشته رادیولوژی را با هزینه های کمتر و شرایط اقامتی مناسب تر در اختیار دانشجویان خارجی قرار می دهند و به همین دلیل است که نمی توان سنگاپور را به عنوان یک مقصد مناسب برای تحصیل به علاقمندان به رشته رادیولوژی معرفی کرد. با همه این تفاسیر، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی همین موضوع می پردازند تا علاقمندان به این رشته با آگاهی بهتری در این مسیر گام بردارند.

  • شرایط ورود به دانشگاه های سنگاپور در این رشته چیست؟
  • آیا سنگاپور یک مقصد اقتصادی برای تحصیل در رشته رادیولوژی است؟
  • آیا می توان به عنوان رادیولوژیست در سنگاپور کار کرد؟
  • متوسط درآمد یک رادیولوژیست در این کشور چقدر است؟

معرفی بهترین دانشگاه های رشته رادیولوژی در سنگاپور

سنگاپور یکی از کوچک ترین کشورهای جهان و البته یکی از متراکم ترین آن ها است و جمعیت بسیار زیادی در این کشور زندگی می کنند. با این حال وسعت سرزمینی این کشور فرصت احداث دانشگاه های متعدد را نمی دهد و به همین دلیل تعداد دانشگاه های فعال در این کشور بسیار کم هستند.

دانشگاه های سنگاپور در رشته های مرتبط با علوم پایه، مهندسی و علوم اقتصادی جایگاه های بسیار مناسبی را به دست آورده اند اما در رشته های علوم پزشکی، نمی توان چنین گفت که سنگاپور یکی از پیشگامان این عرصه در آسیا است و به همین دلیل است که تعداد دانشجویان خارجی در رشته های مرتبط با علوم پزشکی در این کشور محدود است. تصویر زیر، اطلاعات دقیق تری در این رابطه ارائه کرده است.

معرفی بهترین دانشگاه های رشته رادیولوژی در سنگاپور

دوره تحصیل رشته رادیولوژی در این کشور 4 ساله است و دانشجویان پس از آن می توانند وارد دوره های تخصص شده و از این طریق شرایط کاری خود پس از تحصیل را به طور قابل ملاحظه ای بهبود بخشند.

متوسط هزینه های تحصیل رشته رادیولوژی در سنگاپور

تحصیل در سنگاپور نیاز به بودجه ای بسیار زیاد به نسبت برخی کشورهای تراز اول اروپایی دارد و نمی توان انتظار داشت که دانشجویان بتوانند در این کشور با استفاده از بورسیه ها و البته کمک هزینه های تحصیلی، هزینه های زندگی و تحصیل خود در این کشور را کاهش دهند.

هزینه تحصیل رشته رادیولوژی در سنگاپور، برای دانشجویان خارجی در حدود 31500$ تا 43000$ (دلار) در سال است و به همین دلیل است که نمی توان انتظار داشت دانشجویان خارجی بتوانند به سادگی این دانشگاه ها را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند. دانشجویان همچنین باید در نظر داشته باشند که متوسط هزینه های سالانه زندگی آن ها در این کشور نیز در حدود 13000$ (دلار) در سال خواهد بود که البته با امکان کار دانشجویی به مدت 16 ساعت در هفته می توان این هزینه ها را تا حد زیادی جبران کرد.

متوسط هزینه های تحصیل رشته رادیولوژی در سنگاپور

شرایط اقامت پس از تحصیل رادیولوژیست ها در سنگاپور

دانشجویانی که رشته رادیولوژی را به عنوان رشته تحصیلی خود در سنگاپور انتخاب کرده اند، می توانند با پایان یافتن دوره تحصیل خود در این کشور، به جستجوی کار بپردازند و در صورت موفقیت در این امر، قادر خواهند بود تا اقامت کاری سنگاپور به عنوان یکی از پیشرفته ترین کشورهای آسیایی را در اختیار داشته باشند.

یک رادیولوژیست در این کشور به طور متوسط درآمدی در حدود 21700$ (دلار سنگاپور) در ماه را به دست خواهد آورد و این مبلغ فاصله زیادی با متوسط درامد در این کشور دارد. از همین رو می توان گفت که شرایط کار پس از تحصیل در سنگاپور به گونه ای است که دانشجویان می توانند با 2 سال کار کردن در این کشور به راحتی سود مالی بالاتری را در این کشور تجربه کنند. با همه این تفاسیر باید به این نکته اشاره داشت که هزینه های تحصیل در سنگاپور به گونه ای است که بسیاری از افراد توانایی پرداخت آن را نخواهند داشت. به همین منظور به علاقمندان تحصیل در کشورهای ارزان قیمت جهان توصیه می شود که با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشند و از رهنمودهای ایشان در زمینه مهاجرت تحصیلی استفاده کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *