ویزای تحصیلی

رشته رادیولوژی در مالتا

رشته رادیولوژی در مالتا

رشته رادیولوژی در مالتا یکی از رشته های تحصیلی است که در دانشگاه علوم بهداشت و پزشکی ارائه می شود و البته از جمله رشته های پر متقاضی است. در جهان امروز که میانگین سنی جمعیت در حال افزایش است و به همین دلیل نیاز به افزایش تعداد پزشکان در سراسر جهان بسیار زیاد است و مالتا نیز یکی از همین کشورها است. در شرایطی که تحصیل پزشکی در مالتا گزینه های زیادی را در دسترس قرار نمی دهد، رشته رادیولوژی می تواند یکی از گزینه هایی باشد که دانشجویان می توانند با تحصیل در آن می تواند ارزش فراوانی را به همراه داشته باشد.

رشته رادیولوژی را می توان به عنوان یکی از رشته های پر متقاضی در گروه پزشکی دانست و به همین دلیل است که دانشجویان خارجی می توانند با تحصیل در این رشته شرایط مناسبی برای خود در رابطه با اقامت در خارج از کشور به دست آورند. با توجه به این که هزینه های مربوط به تحصیل در رشته های گروه پزشکی در کشورهای خارجی زیاد است، دانشجویان باید عوامل مختلفی را در این رابطه ارزیابی کنند تا بتوانند با توجه به شرایط خود و رزومه ای که در اختیار دارند، بهترین عملکرد را داشته باشند. در راستای توجه به این مسئله بسیار مهم، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تلاش خواهند کرد تا شرایط تحصیل در رشته رادیولوژی در مالتا را مورد ارزیابی قرار دهند.

  • شرایط تحصیل در کشور مالتا در رشته رادیولوژی چیست؟
  • هزینه تحصیل در این رشته چقدر است؟
  • آیا می توان به عنوان شهروند خارجی در مالتا به کار پرداخت؟
  • شرایط کار و درآمد رادیولوژیست ها در مالتا چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته رادیولوژی در مالتا

مالتا یکی از کشورهای کوچک و البته خاص در اروپا است که در گذشته نه چندان دور یکی از مقاصد جذاب مهاجرت تحصیلی برای ایرانیان بوده است اما در حال حاضر باید در نظر داشت که مالتا مقصد مناسبی برای مهاجرت تحصیلی نیست چراکه دریافت ویزای تحصیلی این کشور بسیار دشوارتر از گذشته شده است. افرادی که تمایل به تحصیل در مالتا دارند، باید در پاسپورت خود شرایطی خاص را ایجاد کرده باشند تا شانس دریافت ویزای خود را افزایش دهند.

در حال حاضر دانشگاه های محدودی در کشور مالتا اجازه تحصیل در رشته رادیولوژی را به دانشجویان می دهند و همین مسئله سبب می شود تا علاقمندان به تحصیل در این کشور با چالش های فراوانی برای مهاجرت به این کشور روبرو شوند. اولا که نمی توانند مطابق با توانمندی های خود دانشگاه محل تحصیل خود را انتخاب کنند و دوم آن که پس از دریافت پذیرش تحصیلی باید با چالش های فراوانی برای دریافت ویزای تحصیلی خود روبرو شود. مسیر نسبتا دشوار اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور به شرح زیر است.

اخذ پذیرش رادیولوژی از دانشگاه های مالتا

هزینه تحصیل رشته رادیولوژی در مالتا

از جمله موضوعاتی که در رابطه با تحصیل در مالتا و همچنین سایر کشورهای جهان باید به آن توجه داشت این است که فرد باید هزینه های تحصیل خود را تامین کنند. هزینه تحصیل در کشور مالتا به نسبت بسیاری از کشورهای اروپایی بیشتر است و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که دانشجویان بتوانند با هزینه های اندک در این کشور به ادامه تحصیل بپردازند.

شهریه دانشگاه برای دانشجویان خارجی در رشته رادیولوژی در حدود 14000€ تا 16000€ (یورو) در سال است و به همین دلیل می توان گفت که دانشجویان باید بودجه کافی در اختیار داشته باشند تا بتوانند هزینه های تحصیل خود در این رشته را پرداخت کنند. باید در نظر داشت که دسترسی به بورسیه تحصیلی در این کشور نیز بسیار دشوار است. از سوی دیگر باید در نظر داشت که هزینه زندگی در این کشور نیز نسبتا زیاد است و دانشجویان باید هزینه ای در حدود 900€ تا 1100€ (یورو) در ماه را برای زندگی خود در این کشور در نظر داشته باشند.

شرایط برای کار دانشجویی در مالتا نیز فراهم است و دانشجویان می توانند به صورت نیمه وقت در فعالیت های عمومی شرکت کنند و در این راستا می توانند درآمد خوبی برای تامین هزینه های زندگی خود داشته باشند.

هزینه تحصیل رشته رادیولوژی در مالتا

متوسط درآمد یک رادیولوژیست در کشور مالتا

شرایط کار در مالتا برای پزشکان در وضعیت خوبی قرار دارد و مالتا یکی از کشورهایی است که بیماران زیادی برای درمان به این کشور مراجعه می کنند. باید در نظر داشت که دانشجویان خارجی که دوره تحصیلی خود در این کشور را به پایان رسانده باشند می توانند در این کشور به جستجوی کار بپردازند و در صورت کاریابی قادر خواهند بود تا ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کرده و در این کشور بمانند.

یک رادیولوژیست در این کشور شانس بهتری برای یافتن کار در این کشور خواهد داشت. یک رادیولوژیست در این کشور 12900€ (یورو) در ماه درآمد خواهد داشت و این مبلغی کافی برای زندگی با کیفیت در این کشور است و در حدود 12 برابر یک زندگی دانشجویی در این کشور ارزیابی می شود. با این حال باید در نظر داشت که کار در مالتا به عنوان پزشک اگرچه کیفیت مناسبی دارد اما به عنوان دانشجو، ورود به این کشور بسیار سخت شده است. اگر تمایل به تحصیل در بهترین کشورهای جهان دارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *