ویزای تحصیلی

رشته رادیولوژی در نیوزلند

رشته رادیولوژی در نیوزلند

رشته رادیولوژی در نیوزلند یکی از رشته های وابسته به علوم پزشکی است که در بالاترین سطح و در 3 دانشگاه معتبر این کشور ارائه می شود. از این جهت تعداد دانشگاه های ارائه کننده این رشته در نیوزلند کم است که نیوزلند جمعیت بسیار اندکی را در خود جای داده است و به همین دلیل نیز نیاز بازار کار این کشور نیز محدود است. افرادی که برنامه بلند مدت برای اقامت در این کشور را در سر دارند، می توانند با انتخاب نیوزلند به عنوان مقصد تحصیلی خود، شرایط بسیار مناسبی را برای تحصیل در این کشور ایجاد کنند و از این طریق آینده کاری خود را نیز تضمین نمایند.

رشته رادیولوژی به عنوان یکی از رشته های علوم پزشکی، کمتر مورد توجه قرار گرفته است و بسیاری از افراد تلاش می کنند تا در دوره های دندانپزشکی، داروسازی یا پزشکی پذیرش خود را دریافت کنند و از این طریق آینده کاری خود را تضمین نمایند و این در حالی است که رشته رادیولوژی نیز به عنوان یکی از بهترین رشته های پزشکی می تواند فرد را به شغل مورد نظر خود برساند و از نظر مالی نیز شرایطی بسیار مناسب برای فرد ایجاد کند. از آن جا که این رشته تحصیلی در بازارهای کار جهانی متقاضیان بسیار زیادی دارد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تلاش خواهند کرد تا شرایط تحصیل رشته رادیولوژی در نیوزلند را نیز مورد تحلیل قرار دهند.

  • بهترین دانشگاه های نیوزلند در رشته رادیولوژی کدامند؟
  • آیا می توان به عنوان دانشجوی خارجی در نیوزلند بورسیه دریافت کرد؟
  • فرایند رسیدن به کار در نیوزلند برای دانشجویان خارجی چیست؟
  • آیا یک رادیولوژیست در نیوزلند می تواند به درآمد بالا دست پیدا کند؟

آشنایی با بهترین دانشگاه های نیوزلند در رشته رادیولوژی

یکی از موضوعاتی که هر دانشجو باید به آن توجه داشته باشد، آشنایی با رشته های تحصیلی در یک کشور و همچنین دانشگاه های ارائه کننده آن رشته است. رشته رادیولوژی به عنوان یکی از رشته های مرتبط با علوم پزشکی می تواند در دنیای امروز که با افزایش سن جمعیت روبرو هستیم، بسیار حائز اهمیت باشد.

همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم، در نیوزلند 3 دانشگاه تراز اول وجود دارد که به دانشجویان خارجی اجازه می دهد تا در این رشته به ادامه تحصیل بپردازند و آینده شغلی بهتری را برای خود به ارمغان آورند. دانشگاه آوکلند در کشور نیوزلند بهترین جایگاه علمی را در جهان در این کشور در اختیار گرفته و در رتبه 355 قرار دارد. دانشگاه اوتاگو نیز با قرار گرفتن در رتبه 474 جهان به عنوان دومین دانشگاه برتر این کشور در رشته رادیولوژی شناخته می شود. در کنار نام این دو دانشگاه، نام دانشگاه کانتربری نیز دیده می شود که با اختلافی نسبتا زیاد، رتبه 21 اقیانوسیه و همچنین 872 جهان در این رشته را به خود اختصاص داده است.

آشنایی با بهترین دانشگاه های نیوزلند در رشته رادیولوژی

در چنین شرایطی بسیاری از افراد ممکن است به جای تحصیل در نیوزلند، تحصیل در استرالیا را مد نظر خود قرار دهند و این مسئله می تواند انتخابی کاملا هوشمندانه باشد به ویژه برای افرادی که از رزومه تحصیلی خوب برخوردار هستند و شرایط آن ها برای تحصیل در برترین دانشگاه های جهان فراهم است. اگرچه در حال حاضر دریافت ویزای این کشور بسیار سخت است اما می توان در نظر داشت که با عبور از بحران کرونا، شرایط بار دیگر به حالت عادی باز خواهد گشت.

فرصت های شغلی برای فارغ التحصیلان رشته رادیولوژی در نیوزلند

دولت نیوزلند با همکاری دانشگاه های این کشور، ارائه فرصت های شغلی متنوع برای فارغ التحصیلان رشته رادیولوژی در نیوزلند را به طول کامل تضمین می کند. به عبارت دیگر، فارغ التحصیلان رشته رادیولوژی در نیوزلند نگران نباشند، زیرا این کشور گزینه های شغلی متنوعی را در اختیار آنها قرا می دهد. به طور کلی، اگر در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری را در نیوزلند دنبال می کنید، فرصت های شغلی گوناگونی در رشته رادیولوژی باز است. البته لازم به ذکر است که، بسته حقوقی و رشد شغلی فارغ التحصیلان ممکن است بسته به سطح دوره ای که قبل از درخواست برای کار مطالعه کردند متفاوت باشد.

برخی از محبوب ترین مشاغل رشته رادیولوژی در نیوزلند عبارت اند از:

محبوب ترین مشاغل رشته رادیولوژی در نیوزلند

هزینه های مورد نیاز برای تحصیل رشته رادیولوژی در نیوزلند

به مانند بسیاری دیگر از کشورهای انگلیسی زبان، هزینه های مربوط به زندگی و تحصیل در نیوزلند نیز بسیار زیاد است و دانشجویان باید بودجه کافی برای ورود به این کشور را داشته باشند. یکی از مهم ترین هزینه ها برای تحصیل در کشور نیوزلند، شهریه دانشگاه های این کشور است که به طور متوسط در رشته رادیولوژی در حدود 22500$ تا 36000$ (دلار نیوزلند) است. از سوی دیگر دانشجویان باید هزینه های زندگی خود در این کشور را نیز در نظر داشته باشند. به عنوان یک دانشجوی خارجی باید آگاه بود که هزینه های زندگی در اقصی نقاط نیوزلند به شدت متفاوت است و می توان اطلاعات دقیق تری در این رابطه را در تصویر زیر مشاهده کرد.

هزینه های زندگی در اقصی نقاط نیوزلند

با تجمیع هزینه های سالانه زندگی و تحصیل در کشور نیوزلند می توان دریافت که دانشجویان برای موفقیت در این زمینه به هزینه های نسبتا زیادی نیاز خواهند داشت. با این وجود امکان کار ضمن تحصیل در نیوزلند به دانشجویان اجازه داده است تا هزینه های زندگی خود در این کشور را تا حد زیادی کنترل کنند و دغدغه های مالی خود را از این طریق به حداقل برسانند.

مسیر رسیدن به کار در نیوزلند برای یک رادیولوژیست

بسیاری از افرادی که برای تحصیل در این کشور اقدام می کنند، یک هدف والاتر به نام کار در نیوزلند دارند. رادیولوژیست ها از جمله افرادی هستند که حرفه و تخصص آن ها در جمع مشاغل مورد نیاز در این کشور قرار دارد و در نتیجه روند رسیدن آن ها به کار در این کشور بسیار ساده تر است.

زمانی که دوره آموزشی فرد در بیمارستان به عنوان یک انترن به پایان برسد، معمولا افرادی که شایستگی کافی را در این دوره نشان دهند، می توانند جذب بازار کار شده و به راحتی ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری این کشور تبدیل کنند و اقامت آن را نیز به دست آورند. شرایط مناسب زندگی در نیوزلند به عنوان یک پزشک می تواند از نظر اقتصادی نیز برای متقاضیان کار در این کشور بسیار مناسب باشد. یک رادیولوژیست در نیوزلند به طور متوسط 23500$ (دلار نیوزلند) درآمد کسب می کند که معادل هزینه های یک سال زندگی دانشجویی در این کشور است.

نیوزلند یکی از کشورهای مطلوب اقیانوسیه برای مهاجرت است که شرایطی نسبتا مشابه با کشور استرالیا دارد. در صورتی که در تلاش برای رسیدن به این کشور به عنوان مقصد نهایی خود هستید، حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید و از رهنمودهای ایشان در زمینه مهاجرت استفاده کنید چراکه پروسه مهاجرت می تواند آینده شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد و اشتباه در این مسیر روند مهاجرت را بسیار سخت می کند.

سوالات متداول در خصوص رشته رادیولوژی در نیوزلند

در این بخش از مقاله بر آن شدیم تا به برخی از پرتکرارترین سوالات شما عزیزان در خصوص رشته رادیولوژی در نیوزلند پاسخ دهیم. کلید ترین سوالات شما در این حوزه عبارت اند از:

  • آیا برای تحصیل رشته رادیولوژی در نیوزلند به بیمه درمانی نیاز داریم؟ تمامی دانشجویان بین المللی که قصد ادامه تحصیل در رشته رادیولوژی در نیوزلند را دارند، قبل از ورود به این کشور باید برای دریافت بیمه درمانی معتبر دانشجویی اقدام نمایند.
  • آیا برای تحصیل رشته رادیولوژی در نیوزلند، باید در آزمون ورودی دانشگاه های این کشور شرکت کنیم؟ یکی از بزرگترین چالش های تحصیل رشته رادیولوژی در نیوزلند، شرکت در آزمون های ورودی دانشگاه های پزشکی این کشور می باشد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *