ویزای تحصیلی

رشته رادیولوژی در کره جنوبی

رشته رادیولوژی در کره جنوبی

تحصیل در رشته رادیولوژی در کره جنوبی به عنوان یکی از کشورهای پیشرو در قاره آسیا یک انتخاب شایسته برای تقویت رزومه تحصیلی هر فرد است. کره جنوبی در سال های اخیر با توجه به فعالیت ها فرهنگی انجام شده، توانسته است شرایط خود را دید عموم تغییر دهد و بسیارند افرادی که به همین دلیل تلاش می کنند تا خود را برای ادامه تحصیل به کره جنوبی برسانند یا این که به دنبال کار در این کشور باشند. نکته جالب در این رابطه آن که دانشگاه های کره جنوبی نیز از کیفیت آموزشی بسیار بالایی برخوردار هستند و می توان از آن ها به عنوان برترین دانشگاه های آسیا نیز یاد کرد.

رشته رادیولوژی به عنوان یکی از رشته های وابسته به علوم پزشکی، یکی از معدود رشته هایی است که بدون نیاز به شرکت در آزمون ورودی دانشجو می پذیرد و همین مسئله برای کاهش سطح استرس در دریافت پذیرش نهایی از دانشگاه بسیار موثر است. متاسفانه امروزه رشته پزشکی در نزد بسیاری از افراد از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار شده است و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که رشته ای مانند رادیولوژی نیز بتواند به همان میزان در جذب دانشجو به خود موثر باشد. با این حال، از آن جا که تحصیل در چنین رشته ای بسیار با ارزش است، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته رادیولوژی در کره جنوبی خواهند پرداخت و به ابهاماتی در این رابطه پاسخ می دهند.

  • بهترین دانشگاه های کره جنوبی برای تحصیل در این رشته کدامند؟
  • آیا کره مقصدی گران قیمت برای تحصیل در رشته رادیولوژی است؟
  • یک شهروند خارجی چگونه می تواند با تحصیل در این کشور، اقامت دریافت کند؟
  • متوسط درآمد یک رادیولوژیست در کره جنوبی چقدر است؟

بهترین موسسات ارائه کننده رشته رادیولوژی در کره جنوبی

زمانی که صحبت از تحصیل در رشته رادیولوژی در کره جنوبی در میان باشد، باید در میان بهترین دانشگاه های آسیا به دنبال نام دانشگاه های کره جنوبی گشت. دانشگاه های این کشور در علوم پزشکی نیز به عنوان تولید کننده علم شناخته می شوند و این مسئله سبب افزایش سطح توجهات به دانشگاه های این کشور شده است.

بهترین موسسات ارائه کننده رشته رادیولوژی در کره جنوبی

تصویر فوق به خوبی نشان می دهد که برترین دانشگاه های کره جنوبی نه تنها در آسیا بلکه در جهان نیز جایگاه بسیار مناسبی در رشته رادیولوژی در اختیار دارند و می توان از آن ها به عنوان بهترین دانشگاه های جهان نیز یاد کرد. برخی دیگر از برترین دانشگاه های جهان در رشته رادیولوژی که در کره جنوبی قرار دارند عبارتند از:

  • دانشگاه کره
  • دانشگاه سانگ کیونک وان
  • کیونگ هی
  • دانشگاه این جه
  • چونام
  • پوسان
  • دانشگاه سون چون هیانگ

نکته جالب در رابطه با دانشگاه های یاد شده آن که همه آن ها در جمع 250 دانشگاه برتر جهان در ارائه رشته رادیولوژی قرار دارند و این یک برتری فوق العاده برای تحصیل در رشته رادیولوژی در این کشور است. باید در نظر داشت که در کره جنوبی بیش از 50 انتخاب برای تحصیل در این رشته پیش روی متقضایان قرار دارد و به همین دلیل می توان با هر رزومه ای در این کشور پذیرش دریافت کرد.

هزینه های تحصیل رشته رادیولوژی در کره جنوبی

برای تحصیل پزشکی در کره جنوبی، دانشجویان به بودجه ای نسبتا زیاد نیاز خواهند داشت. به طور کلی می توان گفت که شهریه دانشگاه های کره جنوبی برای دانشجویان خارجی در دانشگاه های دولتی در دود 8300$ تا 11200$ (دلار) در سال است و در دانشگاه های خصوصی اما هزینه تحصیل تا 21000$ (دلار) در سال نیز افزایش پیدا می کند.

دانشجویان خارجی در کشور کره جنوبی می توانند به صورت نیمه وقت به کار دانشجویی مشغول شوند و همین موضوع برای تامین هزینه های زندگی آن ها در این کشور کافی است اما باید در نظر داشت که فشردگی دروس ممکن است بسیاری را در انجام کار دانشجویی ضمن تحصیل دچار مشکل کند. یک دانشجوی خارجی در کره جنوبی، بسته به شهر محل تحصیل خود ممکن است به 800$ تا 1200$ (دلار) در ماه نیاز داشته باشد تا دغدغه های مالی برای پرداخت هزینه های زندگی خود را به حداقل برساند.

هزینه های تحصیل رشته رادیولوژی در کره جنوبی

شرایط کار رادیولوژیست ها در کشور کره جنوبی

یکی از امتیازات دیگری که تحصیل در کره جنوبی به همراه دارد، امکان کار پس از تحصیل در این کشور است. متقاضیان تحصیل در کره جنوبی، باید در طول دوره آموزش خود در این کشور، تلاش کنند تا دریابند که آیا توان زندگی در فرهنگ کار کره جنوبی را خواهند داشت یا خیر. در صورتی که شرایط کار برای آن ها امکان پذیر باشد به سادگی می توانند پس از دریافت مدرک تحصیلی خود در این کشور به جستجوی کار بپردازند و در صورت موفقیت در این زمینه می توانند به عنوان یک رادیولوژیست در کره جنوبی به کار مشغول شوند.

یک رادیولوژیست در کشور کره جنوبی به طور معمول 16200000₩ (وون) در سال درآمد کسب می کند و این مبلغ برای تامین هزینه های یک خانواده 4 نفره در این کشور نیز کافی است و می توان گفت که همچون بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان، یک رادیولوژیست در کره جنوبی نیز از کیفیت زندگی بالا بهره می برد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات دقیق در خصوص شرایط تحصیل در بهترین کشورهای جهان، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *