ویزای تحصیلی

رشته ریاضی در سنگاپور

رشته ریاضی در سنگاپور

سنگاپور یکی از کشورهای پیشرفته آسیایی است و بسیاری از شهروندا خارجی به منظور ورود به این کشور به دنبال راهی قانونی هستند. تحصیل در رشته ریاضی در سنگاپور یکی از راه های قانونی برای ورود به این کشور ثروتمند است که متقاضیان خارجی می توانند به آن دسترسی داشته باشند. شاید بسیاری از افراد با توجه به نام سنگاپور گمان ببرند که تحصیل در این کشور نمی تواند گزینه مناسبی برای آن ها باشد اما در دهه گذشته تحولات بسیار عظیمی در این کشور بوجود آمده است و بخشی از این تحولات به دلیل توجه بسیار زیاد به تقویت آموزش در رشته های مختلف بوده است.

در سنگاپور گزینه های نسبتا مناسبی برای تحصیل رشته ریاضی وجود دارد اما با توجه به وسعت کم این سرزمین تعداد دانشگاه های در دسترس آن نیز به نسبت کم است. زمانی که سنگاپور را برای تحصیل خود انتخاب می کنید، باید در نظر داشته باشید که پروسه اخذ ویزا و پذیرش تحصیلی شما نمی تواند به سادگی انجام شود در نتیجه باید صبوری زیادی داشته و به بهترین شکل ممکن پروسه خود را به اجرا درآورید. ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تلاش خواهیم کرد تا اطلاعات جامعی در خصوص شرایط تحصیل رشته ریاضی در سنگاپور در اختیار شما قرار دهیم.

  • بهترین دانشگاه های سنگاپور برای تحصیل رشته ریاضی کدامند؟
  • هزینه تحصیل در دانشگاه های سنگاپور چه مقدار است؟
  • هزینه زندگی در سنگاپور برای دانشجویان چقدر است؟
  • آیا می توان در سنگاپور مشغول به کار دانشجویی شد؟
  • درآمد متخصصین ریاضی در سنگاپور چقدر است؟

موسسات علمی معتبر ارائه کننده رشته ریاضی در سنگاپور

در بخش نخست اشاره کردیم که سنگاپور کشوری با مساحت اندک است اما دانشگاه های بسیار قدرتمندی در این کشور قرار دارند که در برخی از رشته های آموزشی حرف اول را در آسیا می زنند. دانشگاه ملی سنگاپور در شهر سنگاپور را می توان بهترین گزینه تحصیل رشته ریاضی در این کشور معرفی کرد. این دانشگاه در رشته ریاضی جایگاه 27 جهان را به خود اختصاص داده است و از بسیاری از دانشگاه های مطرح آمریکایی و اروپایی شرایط بهتری دارد. جایگاه کلی این دانشگاه در جهان نیز 32 است. در کنار این دانشگاه دانشگاه فنی نانیانگ نیز در همین شهر واقع شده است اما با وجود این که رتبه 38 جهان را در اختیار دارد اما در رشته ریاضی جایگاه 213 جهان را به خود اختصاص داده است.

موسسه ملی آموزش نیز یکی دیگر از دانشگاه های واقع در شهر سنگاپور است که دانشجویان علاقمند به رشته ریاضی تنها در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا می توانند تحصیلات خود را در آن ادامه دهند. موسسه آموزشی طراحی صنعتی نیز آخرین گزینه ای است که برای تحصیل در رشته ریاضی می توان آن را برگزید.

همه دانشگاه های برجسته سنگاپور در شهر سنگاپور واقع شده اند و در شهرهای دیگر این کشور علاوه بر این که جمعیت بسیار کمی زندگی می کنند، شرایط اقتصادی نیز همچنان مساعد نیست و به همین دلیل است که دانشگاه های موجود در سایر شهرهای 5 گانه سنگاپور چندان مورد توجه قرار نمی گیرند. اگر فردی قصد تحصیل در سنگاپور را داشته باشد، باید بتواند رزومه ای بسیار قدرتمند را ارائه دهد چراکه امکان پذیرش برای دانشجویان بین المللی محدود است و با توجه به جایگاه دانشگاه های این کشور، مسیر اخذ پذیرش چندان ساده نیست.

موسسات علمی معتبر ارائه کننده رشته ریاضی در سنگاپور

هزینه تحصیل رشته ریاضی در سنگاپور

دانشجویانی که در سنگاپور به تحصیل مشغول هستند هزینه های تحصیل و زندگی خود را باید به صورت کامل پرداخت کنند. بورسیه های تحصیلی مختلفی در اختیار دانشجویان قرار می گیرد اما باید به این نکته نیز توجه داشته که اخذ نمرات بسیار بالا و رقابت با دانشجویان برتر دانشگاه تنها راه رسیدن به بورسیه تحصیلی است. به همین دلیل است که توصیه می شود تا در هنگام برآورد هزینه های تحصیل و زندگی در سنگاپور هرگز بورسیه های تحصیلی را در آن جای ندهید.

به طور کلی شهریه تحصیل در دانشگاه های سنگاپور متغیر است اما توصیه می شود که دانشگاه های دولتی این کشور را برای تحصیل خود انتخاب کنید چراکه در این صورت علاوه بر پرداخت شهریه کمتر، اعتبار مدرک تحصیلی شما نیز بیشتر خواهد بود. شهریه تحصیل در رشته ریاضی در کشور سنگاپور در حدود 5700$ تا 7000$ (دلار) در سال است اما در دانشگاه های خصوصی شهریه دانشجویان بین المللی از 10000$ (دلار) در سال شروع می شود.

علاوه برا هزینه های تحصیل، دانشجویان باید هزینه های زندگی خود در سنگاپور را نیز در نظر داشته باشند. دانشجویانی که بتوانند هزینه های زندگی خود را به خوبی کنترل کنند، باید 700$ (دلار) را در نظر داشته باشند اما افرادی که می خواهند زندگی در آرامش بیشتری داشته باشند می توانند تا 1500$ (دلار) در ماه را برای هزینه های زندگی خود کنار بگذارند. دانشجویان خارجی در سنگاپور برای تامین مخارج خود می توانند تا 16 ساعت در هفته مشغول به کار شوند و البته در دوره تعطیلی دانشگاه نیز اجازه کار بدون محدودیت را خواهند داشت.

درآمد متخصصین ریاضی در سنگاپور

دانشجویانی که دوره تحصیلی خود را در سنگاپور به پایان رسانده باشند، قادر خواهند بود تا پس از دریافت مدرک خود برای کار در سنگاپور بمانند. البته این اتفاق زمانی رخ می دهد که آن ها بتوانند مراحل قانونی را از طریق اداره کار در این کشور پیگیری کنند. درآمد بسیاری از فارغ التحصیلان رشته ریاضی در سنگاپور بسیار عالی است و آن ها می توانند زندگی در رفاه کامل را در این کشور تجربه کنند. درآمدی که گاه بیش تر از بسیاری از شهروندان کشورهای مطرح اروپایی است. در نمودار زیر توضیحات تکمیلی در خصوص درآمد فارغ التحصیلان رشته ریاضی را به تصویر کشیده ایم.

درآمد ماهانه متخصصین ریاضی در کشور سنگاپور

نمودار فوق به خوبی نشان می دهد که یک فارغ التحصیل رشته ریاضی به یک درآمد بسیار مناسب در کشور سنگاپور دسترسی خواهد داشت. سرمایه ای که به راحتی می تواند هزینه های یک خانواده 4 نفره را تامین کرده و بخشی از آن را نیز به عنوان پس انداز جمع آوری کرد. ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از آمادگی کامل برای بررسی پرونده متقاضیان مهاجرت تحصیلی نه تنها به سنگاپور بلکه سراسر کشورهای پیشرفته جهان برخوردار هستیم.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *