ویزای تحصیلی

رشته ریاضی در نیوزلند

رشته ریاضی در نیوزلند

رشته ریاضی در نیوزلند به عنوان یکی از رشته های حیاتی در علوم پایه در دانشگاه های معتبر این کشور به علاقه مندان ارائه می گردد. دانشجویانی که دوره تحصیلی خود را در این کشور سپری می کنند این فرصت را خواهند داشت که برای ادامه تحصیل یا کار به کشور استرالیا مهاجرت کنند و از این طریق بتوانند به بالاترین سطح رفاه ممکن برسند. این در حالی است که کشور نیوزلند نیز با وجود پهنه نه چندان وسیع سرزمینی توانسته است کیفیت بسیار بالای زندگی را برای شهروندان خود ایجاد کند.

دانشگاه های نه چندان زیادی در نیوزلند وجود دارد که دانشجویان خارجی توان تحصیل در آن را داشته باشند و به همین دلیل است که دانشجویان باید با توجه به رزومه خود دانشگاه مناسبی را یافته و اقدام به اخذ پذیرش از آن کنند. هزینه های تحصیل در نیوزلند چندان کم نیست و علاقمندان باید این نکته را نیز پیش از انتخاب نیوزلند به عنوان مقصد تحصیلی خود در نظر داشته باشند. ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تلاش خواهیم کرد تا اطلاعات مفیدی را در رابطه با رشته ریاضی در نیوزلند در اختیار شما قرار دهیم تا با دیدی باز تر بتوانید در این مسیر مهاجرتی گام بردارید.

  • بهترین دانشگاه های نیوزلند برای تحصیل رشته ریاضی کدامند؟
  • هزینه های تحصیل و زندگی در کشور نیوزلند به چه صورت است؟
  • شرایط کار پس از تحصیل در نیوزلند چیست؟
  • درآمد فارغ التحصیلان رشته ریاضی در نیوزلند چگونه است؟

موسسات علمی ارائه کننده رشته ریاضی در نیوزلند

بسیار با اهمیت است که دانشجویان پیش از انتخاب نهایی خود اطلاعات کاملی در رابطه با دانشگاه های مختلف آن کشور به دست آورند. این بدان معناست که دانشجو اطمینان دارد که دانشگاه بهتری برای تحصیل او وجود ندارد و او بهترین گزینه ممکن را برای خود انتخاب کرده است.

یکی از بهترین دانشگاه های نیوزلند برای تحصیل در این کشور، دانشگاه اوتاگا است که در شهری دوندین واقع شده است و از سال 1869 در زمینه آموزش در نیوزلند فعالیت داشته است. در حال حاضر نیز بیش از 20000 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند که نشان از اهمیت بالای تحصیل در این دانشگاه در دید عموم دارد.

دانشگاه ویکتوریای ویلینگتون نیز یکی دیگر از دانشگاه های قدیمی در نیوزلند است و قدمت آن به سال 1897 باز می گردد. این دانشگاه که در شهر ویلنگتون واقع شده است نیز یکی دیگر از گزینه های معتبر برای تحصیل در نیوزلند شناخته می شود. دانشگاه مَسِی را نیز می توان به عنوان یکی از معتبرترین دانشگاه های نیوزلند برای تحصیل رشته ریاضی معرفی کرد. در حال حاضر بیش از 35000 دانشجو از اقصی نقاط جهان در حال تحصیل در این دانشگاه قدرتمند هستند.

از طرف دیگر می توان به دانشگاه وایکاتو نیز اشاره داشت. این دانشگاه که در شهر مشهور همیلتون واقع شده است اما وسعت و قدرت دانشگاه هایی که پیشتر از آن ها یاد شده است را در اختیار ندارد. در حدود 13000 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند. دانشگاه تکنولوژی آوکلند نیز یکی دیگر از دانشگاه های نیوزلند برای علاقمندان به رشته ریاضی است. فرصت تحصیل و زندگی در آوکلند می تواند یک انگیزه بزرگ برای انتخاب این دانشگاه باشد.

موسسات علمی ارائه کننده رشته ریاضی در نیوزلند

دلایل تحصیل رشته ریاضی در نیوزلند

تحصیل رشته ریاضی در نیوزلند، طی سالهای اخیر مورد استقبال بسیاری از دانشجویان بین المللی از سراسر جهان قرار گرفته است. به عبارت دیگر، دانشجویان بین المللی به دلایل گوناگونی تحصیل ریاضی در نیوزلند را برای آینده تحصیلی و شغلی خود انتخاب می کنند. زیرا زیرساخت های آموزشی در نیوزلند طی دهه گذشته با پیشرفت های قابل توجهی همراه بوده است. یکی از اصلی ترین دلایل تحصیل رشته ریاضی در نیوزلند ارائه فرصت های شغلی مختلف برای فارغ التحصیلان این رشته تحصیلی در نیوزلند می باشد. به طور مثال فارغ التحصیلان رشته ریاضی در نیوزلند می توانند در حوزه های مختلف مانند استاد ریاضی، تحلیل گر تحقیق عملیات، مهندس نرم افزار و غیره استخدام شوند.

برای آشنایی بیشتر با دیگر دلایل تحصیل رشته ریاضی در نیوزلند به تصویر زیر توجه فرمایید:

دلایل تحصیل رشته ریاضی در نیوزلند

هزینه تحصیل رشته ریاضی در نیوزلند

هزینه تحصیل و زندگی در کشوری که به عنوان مقصد نهایی انتخاب می شود از جمله مواردی است که دانشجویان باید به آن توجه بسیار زیادی داشته باشند. در نیوزلند نیز هزینه های تحصیل و زندگی نسبتا زیاد است به طوری که دانشجویان برای تحصیل در رشته ریاضی در مقطع کارشناسی باید هزینه ای در حدود 22000$ (دلار نیوزلند) در سال را پرداخت کنند. هزینه های تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته ریاضی نیز تقریبا در حدود 26000$ (دلار نیوزلند) در طول یک سال تحصیلی است.

هزینه های زندگی در نیوزلند نیز بخش دیگری از هزینه های کلی تحصیل در این کشور است که دانشجویان باید به آن توجه داشته باشند. هزینه های زندگی در این کشور برای دانشجویان در طول سال حدود 18000$ (دلار نیوزلند) است. دانشجویانی که در جزایر جنوبی زندگی می کنند با هزینه هایی در حدود 15000$ تا 20000$ (دلار نیولند) در سال روبرو خواهند بود و هزینه های زندگی در جزایر شمالی برای دانشجویان در حدود 18000$ تا 25000$ (دلار نیوزلند) برآورد می شود.

دانشجویان در زمان تعطیلی دانشگاه در فصل تابستان و تعطیلی های رسمی میان دو ترم قادر خواهند بود تا به صورت تمام وقت در این کشور به کار مشغول شوند و در طول دوره تحصیل خود نیز می توانند 20 ساعت در هفته مشغول به کار شوند و از این طریق هزینه های زندگی دانشجویی خود را تا حد زیادی تامین کنند. بنابراین می توان گفت که دانشجویان در نیوزلند تنها به تامین هزینه های تحصیل از پس انداز خود نیاز خواهند داشت.

درآمد فارغ التحصیلان رشته ریاضی در نیوزلند

اگرچه بسیاری از دانشجویان پس از پایان دوره تحصیل خود در نیوزلند، به کشور استرالیا مهاجرت می کنند تا در این کشور مشغول به کار شوند، اما نیوزلند نیز مقصدی جذاب برای بسیاری از دانشجویان بین المللی مشغول تحصیل در این کشور است. همچون بسیاری از کشورهای پیشرفته دیگر در جهان، دانشجویان در نیوزلند نیز فرصت خواهند داشت تا پس از تحصیل مشغول به کار شوند اما این مسئله مستلزم در اختیار داشتن امتیازات کافی در ویزا تحصیلی این کشور است. دانشجویانی که در نیوزلند تحصیل می کنند، امتیازات اضافه به دست خواهند آورد و در نتیجه شانس بسیار بیشتری برای کار خواهند داشت.

درآمد در نیوزلند نیز مانند بسیاری از کشورهای جهان به عوامل مختلفی بستگی دارد. تجربه کاری، میزان تجربه و همچنین شرکت یا نهادی که فرد در آن مشغول به کار است همگی در روند درآمدی او تاثیرگذار خواهند بود. در نمودار زیر می توانید سطح درآمد یک فارغ التحصیل رشته ریاضی در نیوزلند را مشاهده کنید.

درآمد ماهانه متخصصین ریاضی در کشور نیوزلند

نمودار فوق به خوبی نشان می دهد که در صورت فراغت از تحصیل در رشته ریاضی و یافتن شغل مرتبط در این کشور فرد قادر خواهد بود تا در رفاه کامل هزینه های زندگی خود در این کشور را تامین کند. شما نیز در صورتی که قصد تحصیل در بهترین کشورهای جهان را دارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات تخصصی در باب رشته ریاضی در نیوزلند

در بخش پایانی مقاله قصد داریم تا به برخی از پرتکرارترین سوالات شما عزیزان در خصوص رشته ریاضی در نیوزلند پاسخ دهیم. برخی از مهمترین سوالات شما عزیزان در این زمینه عبارت اند از:

  • آیا برای تحصیل رشته ریاضی در نیوزلند به بیمه درمانی نیاز داریم؟ تمامی دانشجویان بین المللی که قصد ادامه تحصیل در رشته ریاضی در نیوزلند را دارند، باید در قدم اول برای دریافت بیمه درمانی معتبر اقدام نمایند.
  • آیا برای تحصیل رشته ریاضی در نیوزلند، باید در امتحانات ورودی دانشگاه ها شرکت کرد؟ تمامی دانشگاه های نیوزلند، دانشجویان متقاضی رشته ریاضی در نیوزلند را مجاب می کنند تا در امتحانات ورودی آنها شرکت کنند. در غیر این صورت امکان تحصیل در این کشور را نخواهند داشت.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *