ویزای تحصیلی

رشته سم شناسی در فنلاند

رشته سم شناسی در فنلاند

فراوانی امکانات و مزایای تحصیل رشته سم شناسی در فنلاند موجب مهاجرت تحصیلی دانشجویان بین المللی بی شماری به این کشور شده است. در فنلاند، کیفیت و امکانات تحصیلات از دوره های پایه تا دانشگاهی، در سطح بین المللی، بسیار برجسته و شناخته شده می باشند. دانشجویان رشته سم شناسی در فنلاند با بهره مندی از امکانات و دوره های آموزشی با سطح بالا به سم شناسان حرفه ای تبدیل می شوند که می توانند در تمامی نقاط جهان مشغول به کار شوند و آینده کاری و زندگی خود را تضمین کنند. علاقه مندان این رشته برای ادامه تحصیل رشته سم شناسی در فنلاند می توانند با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه همراه باشند تا با شرایط کامل تحصیل و مطالعه رشته سم شناسی در بهترین دانشگاه های این کشور آشنا شوند.

عوامل جذب دانشجویان برای تحصیل رشته سم شناسی در فنلاند

اولین و یکی از مهمترین موضوعی که قصد داریم به آن اشاره کنیم، عوامل و دلایلی می باشد که موجب جذب دانشجویان بین المللی به دانشگاه های فنلاند برای تحصیل رشته سم شناسی می شوند. دانشگاه های فنلاند آموزش با کیفیت بالا و همه جانبه را برای دانشجویان خود ارائه می دهند. در خارج از دانشگاه های این کشور، انجمن های دانشجویی و خدمات شهری از تفریحات و رفاه دانشجویان به خوبی حمایت می کنند.

مهمترین دلایلی که موجب جذب دانشجویان برای تحصیل رشته سم شناسی در فنلاند می شوند، عبارتند از:

  • داشتن دانشگاه های پیشرو تحقیقاتی و در سطح جهانی
  • ارائه طیف وسیعی از برنامه های آموزشی چند رشته ای
  • پشتیبانی شغلی بعد از اتمام دوره های تحصیلی
  • زندگی دانشجویی بی نظیر و مزایای دانشجویی خوب
  • محیط آموزشی متنوع
  • برابری و احترام به تنوع و تفاوت های دانشجویان بین المللی

مجموعه ارزش‌های خاصی که در آموزش فنلاند استفاده می‌شود، یک ویژگی متمایز آشکار است. این سیستم با کیفیت بالا نه تنها بر اساس قوانین، حقوق و معلمان آموزش دیده، بلکه بر اساس نگرش و ارزش هایی که بر اساس آن بنا شده است، ساخته شده است. برابری، مسئولیت‌پذیری، کار گروهی و انعطاف‌پذیری برخی از مهم‌ترین اصول اساسی هستند که توسط سیستم آموزشی فنلاند پشتیبانی می‌شوند. به همین دلیل است که این کشور علاوه بر سم شناسی، در رشته هایی مانند ریاضیات، علوم و خواندن از کشورهای برجسته ای مانند ایالات متحده، بریتانیا، استرالیا و نیوزلند پیشی می گیرد. از این رو، ارائه تحصیلات در سطح جهانی به دانشجویان بین المللی یکی دیگر از دلایل امیدوارکننده برای تحصیل رشته سم شناسی در فنلاند است.

در نمودار زیر به درصد دانشجویان در فنلاند (براساس کشور مبدا) اشاره شده است:

درصد دانشجویان در فنلاند

برنامه های تحصیل رشته سم شناسی در فنلاند

رشته سم شناسی در فنلاند یک علم کاربردی است که ورودی های بسیاری از رشته های علمی مانند زیست شناسی مولکولی، شیمی، آناتومی، فیزیولوژی و اپیدمیولوژی را دارد. این برنامه های تحصیل این رشته در دانشگاه های فنلاند در سم شناسی دانش علمی پایه و مهارت های حرفه ای را برای انجام ارزیابی خطرات شیمیایی و تاثیر سموم در زمینه های مختلف به دانشجویان خود ارائه می دهد. تقاضای زیادی برای سم شناسان وجود دارد زیرا بسیاری از مواد شیمیایی و محصولات صنعت بیوتکنولوژی در انتظار ارزیابی خطر هستند. علاوه بر این، دانشجویان بین المللی که برنامه های تحصیل رشته سم شناسی در فنلاند را در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد به اتمام می رسانند، میتوانند وارد برنامه مطالعات سم شناسی در مقطع دکترا شوند.

آموزش ها در برنامه های تحصیل رشته سم شناسی در فنلاند بر اساس آخرین دانش علمی در سم شناسی و در مورد اینکه چه نوع دانشی برای ارزیابی خطرات در زمینه های دارویی، محیط زیستی، انسانی و شیمیایی مورد نیاز است، می باشد. علاوه بر این، قوانین و مقررات ملی فنلاند و سطح اتحادیه اروپا در ارزیابی ریسک در برنامه های تحصیل رشته سم شناسی در دانشگاه های فنلاند در نظر گرفته شده است.

دانشگاه های برتر برای مهاجرت تحصیلی به فنلاند

دانشجویانی که قصد تحصیل سم شناسی در فنلاند را دارند، باید در نظر داشته باشند که کالج ها، دانشگاه ها، موسسات یا مدارس خصوصی زیادی برای در این کشور انتخاب وجود دارد. مؤسسات آموزش عالی در کشور فنلاند به زبان های فنلاندی، سوئدی و همچنین انگلیسی برنامه های تحصیلی را ارائه می دهند، به این معنی که دانشجویان و متقاضیان بین المللی حق دارند دوره ها، امتحانات یا پروژه های تحصیلی خود را به زبان های مختلف سپری کنند. شایان ذکر است که سیستم و نظام آموزش فنلاند بسیار شبیه به سیستم سوئد است.

با مشاهده جدول زیر می توانید با دو دانشگاه ها برتر جهت تحصیل رشته سم شناسی در فنلاند آشنا شوید:

نام دانشگاهامتیاز بین المللیتعداد دانشجویانرتبه در آموزش سم شناسی
دانشگاه هلسینکی71.53483356
دانشگاه فنلاند شرقی54.511688206

استراتژی بین المللی برای آموزش عالی و تحقیقات فنلاند بیان می کند که باید اقداماتی برای افزایش دید بین المللی و جذابیت آموزش عالی با هدف افزایش دانشجویانی که اقدام به مهاجرت تحصیلی به فنلاند می کنند، انجام شود. در این کار، جذب دانشجویان خارجی برای تکمیل مدرک تحصیلی خود در موسسات آموزش عالی فنلاند نقش مهمی ایفا می کند.

کار پس از تحصیل رشته سم شناسی در فنلاند

کار پس از تحصیل رشته سم شناسی در فنلاند

یکی دیگر از بزرگترین دلایل دانشجویان بین المللی برای تحصیل سم شناسی در فنلاند، فرصت های کاری عالی و محیطی است که این کشور قول داده است که به دانشجویان بین المللی ارائه دهد. علاوه بر این، اکثر دانشگاه های فنلاند خدمات شغلی را به دانشجویان خارج از کشور ارائه می دهند. دانشگاه های فنلاند می توانند در جستجوی شغل به دانشجویان کمک کنند، چه متقاضیان به دنبال شغل دانشجویی باشند یا یک شغل تمام وقت پس از فارغ التحصیلی. تقریباً 50% دانشجویانی که مشغول به تحصیل در فنلاند می شوند، مشغول به کار در زمان تحصیل می شوند که حقوق آن به طور میانگین 10€ (یورو) در ساعت می باشد. تجربه کاری که دانشجویان در این زمان کسب می کنند، پس از فارغ التحصیلی بسیار ارزشمند می باشند زیرا اگر متقاضیان به فکر اقامت پس از تحصیل در فنلاند باشند، شرایط بهترین برای یافتن شغل مناسب خواهند داشت.

هموطنان عزیز می توانید جهت هرگونه راهنمایی و کسب اطلاعات در رابطه با تحصیل، کار یا سرمایه گذاری در بهترین کشورهای دنیا از جمله فنلاند، با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید و از بهترین مشاوره در این زمینه بهره مند شوید

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *