ویزای تحصیلی

رشته شنوایی سنجی در انگلستان

رشته شنوایی سنجی در انگلستان

یکی از رشته های مرتبط با علوم پزشکی در شمال اروپا، رشته شنوایی سنجی در انگلستان است که می تواند در نهایت منجر به اخذ اقامت در این کشور شود. در بسیاری از حوزه های پزشکی، انگلستان با کمبود نیروی کار روبرو شده است و به همین دلیل است که به دنبال راهی برای رسیدن به نیروی کار در این حرفه هستند. از آنجا که کار در حوزه های پزشکی در انگلستان نیاز به معادل سازی مدرک تحصیلی دارد، تحصیل در این کشور می تواند به فرد کمک کند به سادگی وارد بازار کار شوند و نیازی به عبور از این مراحل سخت نخواهند داشت.

انگلستان به عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان برای تحصیل، اگرچه ممکن است هزینه های بالایی را شامل شود، اما باید در نظر داشت که بالاترین کیفیت در آموزش را ارائه می دهد و از طرف دیگر شرایط بسیار مناسبی برای کار پس از تحصیل دارد و می تواند نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. در رشته شنوایی سنجی نیز می توان گفت که انگلستان یکی از کشورهای پیشگام در زمینه آموزش در اروپا و جهان است. باید به این نکته توجه داشت که تحصیل در انگلستان یکی از پرمتقاضی ترین روش های مهاجرت به اروپا به حساب می آید و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تلاش خواهند کرد تا شرایط تحصیل رشته شنوایی سنجی در انگلستان را مورد ارزیابی قرار دهند.

  • بهترین دانشگاه های انگلستان برای تحصیل کدامند؟
  • هزینه زندگی دانشجویی در انگلستان چقدر است؟
  • آیا دانشجویان می توانند پس از تحصیل در انگلستان کار کنند؟
  • متوسط درآمد یک شنوایی سنج در این کشور چقدر است؟

معرفی بهترین دانشگاه های رشته شنوایی سنجی در انگلستان

افرادی که دوره تحصیلی خود را در انگلستان آغاز می کنند، اطمینان خواهند داشت که کیفیت آموزش آن ها در بالاترین سطح ممکن قرار دارد و در نتیجه نیازی به نگرانی در این رابطه ندارند. هر فرد باید بسته به شرایط خود، دانشگاهی را انتخاب کند که از نظر کیفیت در سطح مناسبی قرار داشته و در وهله دوم با رزومه تحصیلی فرد در تناسب باشد.

برای تحصیل پزشکی در انگلستان و در زیر گروه شنوایی سنجی، می توان به این نکته اشاره داشت که کمبریج به عنوان بهترین دانشگاه اروپا و نهمین دانشگاه جهان شناخته می شود. این دانشگاه 22500 دانشجوی در حال تحصیل دارد و قدمت آن به سال 1209 میلادی باز می گردد. در کالج لندن نیز شرایط بسیار مناسبی برای تحصیل در این رشته وجود دارد چراکه این دانشگاه رتبه 10 جهان را در اختیار گرفته است. با اندکی اختلاف، دانشگاه آکسفورد انگلستان نیز رتبه 18 جهان را به خود اختصاص داده است و به عنوان یکی از دانشگاه های تراز اول شناخته می شود.

باید به این نکته اشاره داشت که دانشگاه ناتینگهام، دانشگاه منچستر و کینگز کالج لندن، از دیگر دانشگاه هایی هستند که در رشته شنوایی سنجی در کشور انگلستان موفق شده اند در سطح جهان در رتبه ای کمتر از 50 قرار گیرند و این مسئله به خوبی نشان می دهد که انگلستان چگونه می تواند بهترین مقصد برای تحصیل رشته شنوایی سنجی در اروپا باشد.

مزایای تحصیل رشته شنوایی سنجی در انگلستان

هزینه تحصیل رشته شنوایی سنجی در انگلستان

شاید از هزینه تحصیل رشته شنوایی سنجی در انگلستان بتوان به عنوان تنها دغدغه ای یاد کرد که دانشجویان خارجی در این کشور با آن روبرو خواهند بود. شهریه تحصیل در رشته شنوایی سنجی برای دانشجویان خارجی در انگلستان بین 17800£ تا 21200£ (پوند) در سال است و دانشجویان به ندرت فرصت این را پیدا خواهند کرد که از بورسیه تحصیلی این کشور استفاده کنند.

در کنار هزینه های مربوط به تحصیل، باید به این مسئله اشاره کرد که هزینه زندگی در انگلستان نیز برای دانشجویان خارجی می تواند کمی سنگین باشد. دانشجویان خارجی برای تامین هزینه های زندگی خود در این کشور فرصت کار به صورت قانونی ضمن تحصیل را خواهند داشت و این فرصت مناسبی برای تامین مایحتاج زندگی در این کشور است. به طور متوسط می توان گفت که یک دانشجوی خارجی در این کشور به 1100£ (پوند) در ماه نیاز خواهد داشت تا بتواند نیازهای اولیه خود را برطرف کند. در همین راستا باید اشاره کرد که هزینه زندگی در شهری مانند لندن می تواند به 1500£ (پوند) در ماه نیز نزدیک شود.

هزینه تحصیل رشته شنوایی سنجی در انگلستان

شرایط کار پس از تحصیل شنوایی سنج ها در انگلستان

برای اینکه فردی به عنوان یک شنوایی سنج بتواند در انگلستان کار کند، کافی است از یکی از دانشگاه های این کشور مدرک تحصیلی خود را دریافت کند. در این شرایط فرد می تواند اطمینان حاصل کند که به درآمد بالایی کسب کند و کیفیت زندگی خود را ارتقاع دهد. باید به این نکته اشاره کرد که این فرصتی است که به تازگی در اختیار دانشجویان خارجی قرار گرفته است و آن ها نمی توانستند پیش تر پس از تحصیل خود در این کشور کاریابی کنند.

هزینه های بالای تحصیل در انگلستان را به راحتی می توان با یک سال کار کردن در حرفه شنوایی سنجی فراهم کرد چراکه یک شنوایی سنج در این کشور به طور متوسط 11200£ (پوند) در ماه درآمد کسب می کند و از این طریق می تواند کیفیت زندگی مناسبی را برای خود ایجاد کند. در صورتی که شما نیز به دنبال راهی برای زندگی در بهترین کشورهای جهان هستید، حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *