ویزای تحصیلی

رشته شنوایی سنجی در رومانی

رشته شنوایی سنجی در رومانی

تحصیل در رشته شنوایی سنجی در رومانی می تواند یکی از آخرین گزینه های مطرح اروپایی برای علاقمندان به تحصیل در این رشته باشد. دانشگاه های رومانی در طول سال های اخیر در رشته های مهندسی پیشرفت چشمگیری را تجربه کرده اند اما باید به این نکته اشاره کرد که همچنان در رشته های پزشکی فاصله زیادی با استانداردهای جهانی دارند. در چنین شرایطی می توان گفت که تحصیل در رشته های پزشکی نمی تواند اعتبار بسیار مناسبی را به رزومه تحصیلی دانشجویان بیافزاید اما باید به این نکته اشاره داشت که مزایایی نیز در آن وجود دارد که همچنان متقاضیان زیادی از سراسر جهان برای ورود به دانشگاه های پزشکی رومانی اقدام می کنند.

هزینه تحصیل در کشور رومانی برای بسیاری از دانشجویان خارجی به شدت مقرون به صرفه است و به همین دلیل می توان گفت که رومانی می تواند یکی از گزینه های تحصیل در خارج از کشور باشد اما افرادی که رزومه تحصیلی قدرتمند در اختیار دارند، نباید به رومانی به عنوان یک مقصد مناسب برای تحصیل خود توجه داشته باشند چراکه بسیارند دانشگاه های معتبری در جهان، که آماده پذیرش آن ها به عنوان دانشجوی خارجی هستند. در چنین شرایطی باید گفت که بررسی روند مهاجرت تحصیلی به رومانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و دانشجویان می توانند از این طریق انتخاب شایسته تری داشته باشند. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله در همین راستا شرایط تحصیل رشته شنوایی سنجی در رومانی را مورد بررسی قرار خواهند داد.

  • بهترین دانشگاه های رومانی برای تحصیل در رشته شنوایی سنجی کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته شنوایی سنجی در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در رشته شنوایی سنجی در این کشور کار کرد؟
  • متوسط درآمد یک شنوایی سنج در این کشور چقدر است؟

معرفی بهترین دانشگاه های رشته شنوایی سنجی در رومانی

یکی از شاخص هایی که می تواند به هر متقاضی تحصیل در خارج از کشور کمک کند تا دانشگاه مناسبی را برای خود انتخاب کند، بررسی جایگاه علمی دانشگاه های مختلف جهان در رشته مورد نظر او است. در رشته شنوایی سنجی، دانشگاه های زیادی در رومانی وجود دارند که می توان به آن ها به عنوان دانشگاه خوب اشاره داشت اما باید در نظر گرفت که این دانشگاه ها هرگز در دسته تراز اول جهان قرار نخواهند گرفت. چنین مسئله ای می تواند برای بسیاری از افراد یک چالش باشد.

دانشگاه کرول داویلا که یک دانشگاه تخصصی برای رشته های پزشکی و داروسازی در رومانی است، رتبه 898 جهان در این رشته را به دست آورده است و بهترین دانشگاه رومانی در این رشته به حساب می آید. در رتبه دوم بهترین دانشگاه های رومانی برای تحصیل در این رشته نیز دانشگاه پزشکی کلوژ ناپوکا قرار گرفته است که در رده بندی های جهانی به رتبه ای بهتر از 1180 نرسیده است. سومین دانشگاه برتر رومانی نیز دانشگاه بیبز بولیایی است که رتبه 1425 جهان را در اختیار دارد. در چنین شرایطی نمی توان رومانی را به عنوان مقصد مناسبی برای تحصیل در رشته شنوایی سنجی برای دانشجویان برتر معرفی کرد.

معرفی بهترین دانشگاه های رشته شنوایی سنجی در رومانی

هزینه تحصیل رشته شنوایی سنجی در رومانی

یکی از بزرگ ترین امتیازاتی که تحصیل پزشکی در رومانی به همراه دارد، هزینه های مقرون به صرفه ای است که برای تحصیل پرداخت می کنند. یک دانشجوی رشته شنوایی سنجی برای پرداخت هزینه های تحصیل خود به بودجه ای در حدود 4500€ تا 5200€ (یورو) نیاز خواهد داشت و در کنار آن باید به هزینه های زندگی در این کشور نیز اشاره داشت. متوسط هزینه های زندگی دانشجویی در کشور رومانی معادل 250€ (یورو) در ماه است. در این رابطه می توان گفت که دانشجویان امکان کار ضمن تحصیل را نیز خواهند داشت و در حقیقت نیازی به پرداخت هزینه های زندگی در این کشور نخواهند داشت.

شرایط کار پس از تحصیل در رومانی

افرادی که قصد مهاجرت به کشور رومانی به عنوان نیروی کار را دارند، می توانند از طریق تحصیل در این کشور فرایند مناسب تری را برای خود ایجاد کنند. در چنین شرایطی باید به این نکته اشاره کرد که دانشجویان رشته شنوایی سنجی می توانند با سرعت بیشتری به شغلی مورد نظر خود دست پیدا کنند چراکه در این زمینه محدودیت های تامین نیروی کار نیز وجود دارد. به طور کلی می توان فرایند رسیدن به کار در رومانی را به شرح زیر تعریف کرد.

فرایند رسیدن به کار متخصصان شنوایی سنجی در رومانی

یک شنوایی سنج در کشور رومانی می تواند به طور متوسط به درآمد مناسبی نیز دسترسی داشته باشد که در حدود 16200RON (لئوی رومانی) در ماه است. یک متخصص شنوایی سنجی اما به راحتی می تواند درآمد خود را تا 70% بالاتر ببرد و چنین درآمدی می تواند به متخصصین حوزه شنوایی سنجی کمک کند که به راحتی و در رفاه کامل در این کشور زندگی کنند. با همه این تفاسیر رومانی را می توان به عنوان بهترین کشور برای دانشجویانی دانست که رزومه سطح متوسط دارند. در صورتی که به دنبال کسب آگاهی بیشتر در این زمینه هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *