ویزای تحصیلی

رشته شنوایی سنجی در سنگاپور

رشته شنوایی سنجی در سنگاپور

تحصیل در رشته شنوایی سنجی در سنگاپور می تواند یک انتخاب بحث برانگیز برای افرادی باشد که می خواهند رزومه خود در این حرفه را تقویت کنند. سنگاپور کشور کوچکی در شرق آسیا است که به تازگی و در دهه های اخیر پیشرفت های چشمگیری را شاهد بوده است. در همین راستا، دانشگاه های این کشور نیز کیفیت خود را تا سطح زیادی افزایش داده اند و همین موضوع کافی بوده است تا بتوان سنگاپور را به عنوان یکی از بهترین مقاصد تحصیلی در شرق آسیا معرفی کرد. البته باید در نظر داشت که در سنگاپور نیز معایبی وجود دارد که می تواند انتخاب این کشور را برای بسیاری از افراد به ویژه در ایران غیرممکن سازد.

رشته شنوایی سنجی یکی از رشته های تحصیلی است که تنها در 2 دانشگاه سنگاپور ارائه می شود و کیفیت آموزش در آن ها نیز تفاوت های چشمگیری با یکدیگر دارد. روند مهاجرت تحصیلی به سنگاپور از طریق این دو دانشگاه نیز می تواند بسیار متفاوت باشد و افرادی که رزومه های متفاوتی در اختیار دارند، باید این موضوع را به شدت مدت نظر خود قرار دهند. در حال حاضر شاید انتخاب سنگاپور برای علاقمندان به رشته های مهندسی انتخاب بهتری باشد اما باید توجه داشت که نمی توان از کنار نام این کشور برای تحصیل در گروه پزشکی عبور کرد. در همین راستا، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله شرایط تحصیل رشته شنوایی سنجی در سنگاپور را مورد بررسی قرار خواهند داد.

  • شرایط تحصیل رشته شنوایی سنجی در این کشور چگونه است؟
  • آیا سنگاپور مقصد گرانقیمتی برای مهاجرت تحصیل در رشته شنوایی سنجی است؟
  • فرایند کار در سنگاپور پس از تحصیل چگونه است؟
  • یک شنوایی سنج در این کشور چه درآمدی را کسب خواهد کرد؟

شرایط تحصیل رشته شنوایی سنجی در سنگاپور

رشته شنوایی سنجی یکی از رشته های مرتبط با گروه پزشکی است و در سنگاپور، رشته های پزشکی از نظر علمی قدرت دانشگاه های مهندسی را در اختیار ندارند و این مسئله ای است که علاقمندان به تحصیل در این شکور باید به آن توجه بسیار زیادی داشته باشند. افرادی که سنگاپور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، باید به این نکته نیز توجه کنند که دریافت ویزای تحصیلی سنگاپور یک چالش جدی برای بسیاری از ایرانی ها در طول سال های اخیر بوده است.

دانشگاه ملی سنگاپور در حال حاضر به عنوان بهترین دانشگاه این کشور شناخته می شود و توانسته رتبه 242 جهان را در رشته شنوایی سنجی به خود اختصاص دهد. این دانشگاه همچنین در رتبه 20 آسیا در این رشته قرار دارد که خود یک برتری محسوس به حساب می آید. با اختلاف نسبتا زیادی، دانشگاه نانیانگ که یک دانشگاه فنی و مهندسی است در ارائه رشته شنوایی سنجی موفق به کسب رتبه بین المللی 651 شده است و کسب رتبه 116 آسیا نیز به خوبی نشان می دهد که سنگاپور تنها یک دانشگاه با اعتبار بسیار زیاد در سطح جهانی دارد که می تواند مقصد مناسبی برای تحصیل در رشته شنوایی سنجی به حساب آید.

شرایط تحصیل رشته شنوایی سنجی در سنگاپور

هزینه تحصیل رشته شنوایی سنجی در سنگاپور

یکی از مهم ترین محدودیت هایی که تحصیل پزشکی در سنگاپور به همراه دارد، هزینه های نسبتا زیادی است که دانشجویان باید سالیانه به عنوان شهریه خود به دانشگاه پرداخت کنند. به طور متوسط می توان گفت که شهریه دانشگاه های سنگاپور برای تحصیل در رشته شنوایی سنجی در حدود 38000$ تا 43000$ (دلار) در سال است و این مبلغی است که به خوبی نشان می دهد سنگاپور، یکی از پرهزینه ترین مقاصد تحصیلی در جهان امروز برای علاقمندان به رشته های گروه پزشکی است.

در سوی دیگر باید به این نکته نیز اشاره داشت که متوسط هزینه های زندگی دانشجویی در این کشور برای دانشجویان خارجی در حدود 1100$ تا 1400$ (دلار) در ماه است و در نتیجه می توان گفت که دانشجویان به هزینه های زیادی برای گذران زندگی خود در این کشور نیاز خواهند داشت.

هزینه سالانه تحصیل و زندگی رشته شنوایی سنجی در سنگاپور

با در نظر گرفتن هزینه های سالیانه تحصیل در سنگاپور می توان این کشور را به عنوان یکی از پرهزینه ترین مقاصد تحصیل در جهان معرفی کرد که البته یک دانشگاه با اعتبار بسیار بالای جهانی دارد.

شرایط کار یک شنوایی سنج در سنگاپور

یکی از مواردی که دانشجویان در رابطه با تحصیل در رشته شنوایی سنجی باید به آن توجه داشته باشد آن است که یک شنوایی سنج در سنگاپور به سادگی می تواند به شغل مورد نظر خود دست پیدا کند. البته باید در نظر داشت که با توجه به وسعت کوچک این کشور، رسیدن به خودکفایی در این زمینه می تواند نیازمند زمان نسبتا زیادی باشد. با همه این تفاسیر، یک شنوایی سنج در کشور سنگاپور، 13900$ (دلار سنگاپور) در ماه درآمد کسب می کند و می تواند از کیفیت زندگی بالا برخوردار باشد.

به طور کلی می توان گفت که سنگاپور تنها برای افرادی می تواند یک مقصد مناسب تحصیلی باشد که اولا به سرمایه بالا دسترسی داشته باشند و در مرحله دوم تمایل به دریافت اقامت این کشور را داشته باشند. برای کسب آگاهی در خصوص فرایند مهاجرت به بهترین کشورهای جهان، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *