ویزای تحصیلی

رشته شنوایی سنجی در سوئیس

رشته شنوایی سنجی در سوئیس

تحصیل در رشته شنوایی سنجی در سوئیس می تواند یک انتخاب هوشمندانه برای بسیاری از علاقمندان به این رشته تحصیلی و مورد نیاز در بازار کار باشد. افرادی که سوئیس را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، باید در نظر داشته باشند که تحصیل در دانشگاه های دولتی این کشور در رشته های پزشکی برای بسیاری از دانشجویان خارجی غیر ممکن و ممنوع است و این موضوعی است که پیش از انتخاب مقصد نهایی باید به آن توجه ویژه داشت. خوشبختانه تمامی دانشگاه های این کشور در رابطه با این محدودیت اطلاعات دقیقی را در قسمت پذیرش خود ارائه کرده اند که می تواند در صرفه جوئی هزینه های تحصیل و زندگی بسیار موثر باشد.

همه افرادی که سوئیس را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، معمولا برنامه ریزی بلند مدتی برای اقامت در این کشور دارند و دلیل تمایل به این مسئله نیز به خوبی در کیفیت زندگی در این کشور نهفته است. دانشگاه های سوئیس نیز از کیفیت آموزشی بسیار بالایی برخوردار هستند و همین مسئله به افزایش تمایلات به تحصیل در این کشور افزوده است. علوم پزشکی یکی از گروه های آموزشی است که پذیرش در آن در کشور سوئیس دارای چالش های بسیاری زیادی است و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تلاش خواهند کرد تا اطلاعات دقیقی در خصوص تحصیل در رشته شنوایی سنجی در سوئیس را ارائه کنند.

  • بهترین دانشگاه های سوئیس برای تحصیل در رشته شنوایی سنجی کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته شنوایی سنجی در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان در سوئیس به عنوان پزشک کار کرد؟
  • متوسط درآمد یک شنوایی سنج در کشور سوئیس چقدر است؟

معرفی بهترین دانشگاه های رشته شنوایی سنجی در سوئیس

برای اینکه فردی در سوئیس به عنوان واجد شرایط تحصیل در رشته شنوایی سنجی شناخته شود، نیازی به شرکت در آزمون های ورودی نخواهد داشت و سابقه تحصیلی او تنها مدرکی است که می تواند روند رسیدن به کار را برای آن ها ساده تر کند. در چنین شرایطی است که تحصیل پزشکی در سوئیس در رشته های خاص می تواند سهولت بیشتری داشته باشد. دانشجویان همچنین بسته به شهر محل تحصیل خود در سوئیس، ممکن است به مدرک زبان متفاوتی نیاز داشته باشند.

در حال حاضر دانشگاه زوریخ را می توان به عنوان بهترین دانشگاه این کشور برای تحصیل در رشته شنوایی سنجی معرفی کرد چراکه رتبه 8 اروپا و همچنین 35 جهان را به دست آورده است. دانشگاه برن نیز یکی دیگر از دانشگاه های برتر سوئیس برای ادامه تحصیل در رشته شنوایی سنجی است که فاصله نسبتا زیادی با دانشگاه زوریخ دارد. این دانشگاه در رتبه بندی جهانی رتبه 142 را به دست آورده است. دانشگاه ژنو نیز رتبه 202 جهان در این رشته را به خود اختصاص داده است و همچنان از برترین های جهان در این رشته به حساب می آید. دانشگاه بازل نیز رتبه 238 را در اختیار گرفته است و در بین 300 دانشگاه برتر رشته شنوایی سنجی در جهان، نام دانشگاه دیگری از سوئیس دیده نمی شود.

از دلایل دیگر تحصیل در سوئیس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزایای تحصیل رشته شنوایی سنجی در سوئیس

هزینه های تحصیل رشته شنوایی سنجی در سوئیس

افرادی که توانایی مالی زیادی در اختیار ندارند، با انتخاب سوئیس به عنوان مقصد تحصیلی خود می توانند فشار اقتصادی وارد شده به خود را تا حد زیادی کاهش دهند. هزینه تحصیل در سوئیس بسیار مقرون به صرفه است و دانشگاه های این کشور هزینه های سنگین را از دانشجویان دریافت نمی کنند. شهریه دانشجویان رشته شنوایی سنجی در این کشور بین 2700€ تا 4600€ (یورو) در سال است و این مبلغ با توجه به کیفیت آموزش در این کشور بسیار مناسب است.

دانشجویان همچنین باید در نظر داشته باشند که هزینه زندگی در سوئیس نیز می تواند برای آن ها چالش برانگیز باشد. افرادی که به عنوان دانشجو در کشور سوئیس زندگی می کنند، به طور متوسط به بودجه ای در حدود 1300€ تا 1800€ (یورو) در سال نیاز خواهند داشت و این به نسبت بسیاری از کشورهای جهان مبلغ سنگین تری است. با این وجود دانشجویان می توانند به مدت 15 ساعت در هفته در این کشور کار کنند که بخش بسیار قابل توجهی از این مبلغ را از این طریق تامین می کنند.

هزینه های تحصیل رشته شنوایی سنجی در سوئیس

شرایط کار پس از تحصیل دانشجویان خارجی در سوئیس

افرادی که در یکی از رشته های گروه پزشکی در سوئیس مشغول تحصیل هستند، می توانند اطمینان داشته باشند که پس از تحصیل در این کشور به کار خواهند رسید و قادر خواهند بود تا هزینه های زندگی خود در این کشور را به راحتی تامین کنند. به طور متوسط می توان گفت که یک شنوایی سنج در این کشور، 233000CHF (فرانک سوئیس) درآمد کسب می کند که از متوسط درآمد در این کشور بسیار ارزشمندتر است.

همزمان با این موضوع باید یادآور شد که کار در سوئیس می تواند منجر به اخذ اقامت این کشور نیز بشود و این بهترین راه برای رسیدن به اقامت دائم در سوئیس و همچنین دریافت پاسپورت این کشور است. در صورتی که به دنبال راهی برای اخذ اقامت این کشور هستید، می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

2 دیدگاه برای “رشته شنوایی سنجی در سوئیس

  1. فردین صدیقی فرد گفت:

    سلام من دیپلم تجربی دارم دانشجو هم هستم می تونم با دیپلم در سوئیس به یک رشته ای پزشکی ادامه تحصیل بدم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      دریافت پذیرش از دانشگاه های سوئیس بریا ایرانی ها بسیار سخت هست چون اکثر دانشگاه های این کشور فقط دانشجوهای اتحادیه اروپا رو پذیرش می کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *