ویزای تحصیلی

رشته شهرسازی در نیوزلند

رشته شهرسازی در نیوزلند

رشته شهرسازی در نیوزلند از جمله رشته هایی است که می تواند به دانشجویان کمک کند تا بهترین شرایط در بازار کار را برای خود ایجاد کنند. دانشگاه های مناسبی در کشور نیوزلند وجود دارد که امکان تحصیل در رشته شهرسازی را به دانشجویان خارجی می دهند و این موضوع می تواند شرایط مناسبی برای دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور ایجاد کند. نزدیکی به کشور استرالیا و همچنین دارا بودن شرایط مناسب زندگی در این کشور سبب شده است تا نیوزلند به یکی از جذاب ترین مقاصد تحصیلی در قاره اقیانوسیه تبدیل شود. در حال حاضر دانشگاه های نیوزلند از کیفیت آموزشی بسیار خوبی برخوردار هستند و دانشجویان می توانند برای تحصیل در این کشور شرایط مناسبی را تجربه کنند.

رشته شهرسازی یکی از رشته های مناسب برای ورود به بازار کار تنها در کشورهای پیشرفته است و به همین دلیل نمی توان به علاقمندان به این رشته توصیه کرد تا در کشورهای رده متوسط جهان در این رشته به ادامه تحصیل بپردازند. به همین دلیل می توان گفت که نیوزلند یکی از کشورهای پیشرفته جهان است که می تواند مقصد مناسبی برای تحصیل در رشته شهرسازی باشد. در چنین شرایطی، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله در تلاش خواهند بود تا شرایط تحصیل رشته شهرسازی در کشور نیوزلند را مورد بررسی قرار دهند و ابهامات موجود در این زمینه را برای علاقمندان به این رشته برطرف سازند.

  • بهترین دانشگاه های نیوزلند در رشته شهرسازی کدامند؟
  • هزینه تحصیل در این کشور برای دانشجویان خارجی چقدر است؟
  • آیا نیوزلند به دانشجویان خارجی اجازه اقامت می دهد؟
  • متوسط درآمد در کشور نیوزلند چقدر است؟

معرفی بهترین دانشگاه های نیوزلند برای تحصیل در رشته شهرسازی

نیوزلند یکی از کشورهای کوچک جهان است و جمعیت کمی را در خود جای داده است و به همین دلیل است که تعداد دانشگاه های موجود در این کشور نیز بسیار محدود است. در چنین شرایطی نمی توان انتظار داشت که دانشگاه های زیادی در این کشور وجود داشته باشد. با این وجود باید به این نکته اشاره داشت که کیفیت آموزش در کشور بسیار بالا است و به همین دلیل، ویزای تحصیلی نیوزلند متقاضیان بسیار زیادی دارد. در حال حاضر دانشگاه آوکلند به عنوان بهترین دانشگاه این کشور در رشته شهرسازی شناخته می شود که رتبه 85 جهان را به دست آورده است. 9924 دانشجوی خارجی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و آمارها نشان می دهد که به ازای هر دانشجو در این دانشگاه 12 استاد مشغول به تدریس است.

دانشگاه اتاگا را نیز می توان به عنوان یکی دیگر از دانشگاه های برتر این کشور دانشگاه که رتبه 194 جهان را به خود اختصاص داده است. 3585 دانشجوی خارجی در حال تحصیل در این دانشگاه هستند و این مسئله نشان از برتری دانشگاه اوکلند نسبت به این دانشگاه دارد. دانشگاه وایکاتو نیز یکی دیگر از دانشگاه های مناسب برای تحصیل در رشته شهرسازی در نیوزلند به حساب می آید. علاقمندان به تحصیل در نیوزلند، می توانند به زبان انگلیسی در این کشور به ادامه تحصیل مشغول شوند و این مسئله برای بسیاری از متقاضیان خارج از کشور یک امتیاز بسیار بزرگ محسوب می شود.

معرفی بهترین دانشگاه های نیوزلند برای تحصیل در رشته شهرسازی

دلایل تحصیل رشته شهرسازی در نیوزلند

نیوزلند یکی از بهترین مقاصد تحصیلی در جهان برای دانشجویان بین المللی می باشد و قطعا تحصیل رشته شهرسازی در نیوزلند نیز بهترین انتخاب برای دانشجویان بین المللی خواهد بود. علاوه بر این، نیوزلند از دیرباز به عنوان بهشت آموزش عالی در جهان معروف بوده است. در جدول زیر می توانید برخی از مهمترین دلایل تحصیل رشته شهرسازی در نیوزلند را مشاهده فرمایید:

دلایل تحصیل رشته شهرسازی در نیوزلندتوضیحات
دانشگاه های معتبرموسسات آموزشی برتر و بی شماری برای رشته شهرسازی در نیوزلند درحال فعالیت هستند.
اساتید مجرباغلب دانشگاه های نیوزلند از اساتید مجرب بین المللی در رشته شهرسازی بهره مند هستند.
هزینه تحصیلهزینه تحصیل مقرون به صرفه در نیوزلند، یکی از اصلی ترین دلایل انتخاب این کشور برای تحصیل رشته شهرسازی می باشد.

در نمودار زیر می تواند روند اعزام دانشجویان بین المللی برای تحصیل رشته شهرسازی در نیوزلند را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

روند اعزام دانشجویان بین المللی برای تحصیل رشته شهرسازی در نیوزلند

شرایط کلی تحصیل رشته شهرسازی در نیوزلند

در صورتی که فردی رشته تحصیلی شهرسازی را برای آینده خود انتخاب کند، بدون نیاز به شرکت در آزمون ورودی می تواند در مقطع کارشناسی به پذیرش دریافت کنند اما در مقطع کارشناسی ارشد در رشته طراحی شهری، برای دریافت پذیرش نیاز به ارائه پورتفلیو خواهد بود. دوره تحصیل رشته شهرسازی در دانشگاه های نیوزلند در مقطع کارشناسی 3 ساله است و در سایر مقاطع نیز به ترتیب 2 و 3 ساله خواهد بود. دانشجویان بعد از دریافت پذیرش از دانشگاه های نیوزلند باید برای دریافت ویزای تحصیلی این کشور شرکت کنند و در صورت عبور از این مرحله می توانند به نیوزلند سفر کرده و دوره تحصیلی خود را آغاز کنند.

به طور کلی می توان مراحل تحصیل رشته شهرسازی در نیوزلند را به شرح زیر بیان داشت.

مراحل تحصیل رشته شهرسازی در نیوزلند

در چنین شرایطی باید به هزینه های تحصیل در کشور نیوزلند نیز توجه داشت. به عنوان یک دانشجوی خارجی هر فرد باید هزینه ای در حدود 14600$ تا 18000$ (دلار نیوزلند) را به عنوان شهریه در نظر داشته باشند. در سوی دیگر نیز هزینه زندگی دانشجویی در این شکور قرار دارد و دانشجویان باید مبلغی در حدود 15000$ تا 25000$ (دلار نیوزلند) را برای پرداخت هزینه های تحصیل خود در نظر داشته باشند. با توجه به شرایط کار در این کشور ضمن تحصیل، می توان گفت که نیوزلند مقصد مناسبی برای دانشجویان خارجی است تا بتوانند هزینه های زندگی خود در این کشور را تامین کنند.

متوسط درآمد یک شهرساز در کشور نیوزلند

در کشور نیوزلند، شهرسازان شرایط نسبتا مناسبی برای کار کردن خواهند داشت و این یک امتیاز مهم برای افرادی است که این رشته را برای آینده خود انتخاب می کنند. شهرسازان فرصت های شغلی زیادی در کشور نیوزلند خواهند داشت و به همین دلیل می توانند درآمد خوبی را نیز در این کشور دریافت کنند.

متوسط درآمد یک شهرساز در نیوزلند در حدود 43.67$ (دلار نیوزلند) در ساعت است. از همین رو می توان انتظار داشت که یک شهرساز در شرایط متوسط، 90827$ (دلار نیوزلند) در سال درآمد داشته باشد و این مبلغ برای تامین هزینه های زندگی یک خانواده در این کشور کافی است.

در چنین شرایطی می توان گفت که تحصیل در رشته شهرسازی علاوه بر این که می تواند از نظر کیفیت آموزشی بسیار مهم باشد، می تواند در دریافت اقامت نیوزلند نیز به شهروندان خارجی کمک کند و این نوع از اقامت می تواند برای بسیاری از افراد بسیار ارزشمند باشد. در صورتی که تمایل به کسب اطلاعات دقیق تر در رابطه با شرایط تحصیل و مهاجرت به بهترین کشورهای جهان را دارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات پرتکرار در خصوص رشته شهرسازی در نیوزلند

در بخش پایانی مقاله قصد داریم تا به برخی از سوالات کلیدی شما عزیزان در خصوص رشته شهرسازی در نیوزلند پاسخ دهیم. مهمترین آنها به شرح زیر می باشند:

  • برای تحصیل رشته شهرسازی در نیوزلند به ویزای تحصیلی این کشور نیاز داریم؟ تمامی اتباع کشورهای خارجی که به دنبال تحصیل رشته شهرسازی در نیوزلند هستند، باید قبل از ورود به این کشور برای دریافت ویزای تحصیلی نیوزلند اقدام نمایند. در غیر این صورت اجازه تحصیل در این کشور را نخواهند داشت.
  • فرآیند پذیرش دانشگاه های نیوزلند در رشته شهرسازی چگونه است؟ فرآیند پذیرش دانشگاه های نیوزلند در رشته شهرسازی بسیار ساده است، و تمامی اتباع کشورهای خارجی می توانند با ارائه مدارک مورد نیاز در این دانشگاه ها ثبت نام کنند.
4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *