ویزای تحصیلی

رشته طب ورزشی در استرالیا

رشته طب ورزشی در استرالیا

بدون تردید تحصیل در رشته طب ورزشی در استرالیا یکی از 3 گزینه برتر برای افرادی است که قصد ادامه تحصیل در این رشته را دارند. افرادی که نگاهی جزئی به رتبه بندی های جهانی در رشته طب ورزشی داشته باشند، متوجه حضور دانشگاه های این کشور در جایگاه های برتر جهانی می شوند و به همین دلیل است که گفته می شود برای دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور به رزومه ای بسیار قدرتمند نیاز خواهد بود. شرایط تحصیل در رشته طب ورزشی بسیار خاص و متفاوت از بسیاری رشته های دیگر است و به همین دلیل است که به افراد توصیه می شود تا پیش از انتخاب رشته تحصیلی خود، حتما تحقیقات گسترده ای در رابطه با چگونگی دریافت پذیرش در این رشته به دست آورند.

رشته طب ورزشی یکی از رشته های مرتبط با علوم بهداشت و درمان است و صرفا به درمان آسیب دیدگی های ناشی از فعالیت ورزشی نمی پردازد بلکه این مسئله را نیز پیگیری می کند که فرد بتواند پیشگیری های لازم برای عدم آسیب پذیری در هنگام ورزش های سنگین و حرفه ای را نیز در نظر داشته باشد. افرادی که به دنبال عبور از مسیر تحصیل رشته طب ورزشی در استرالیا هستند، بهتر است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را در این مقاله همراهی کنند.

  • شرایط تحصیل رشته طب ورزشی در استرالیا چیست؟
  • مهم ترین دانشگاه های استرالیا برای تحصیل در این رشته کدامند؟
  • هزینه های تحصیل رشته طب ورزشی در استرالیا چقدر است؟
  • آیا می توان به عنوان دانشجوی خارجی در استرالیا به ادامه زندگی و کار در این کشور مشغول شد؟

شرایط تحصیل رشته طب ورزشی در استرالیا

برای تحصیل در استرالیا نیازی به جستجو کردن در رابطه با دلایل انتخاب این کشور نیست و هر فرد باید به دنبال آن باشد که چرا استرالیا را از جمع گزینه های احتمالی خود حذف کرده است. در رشته طب ورزشی، استرالیا یکی از بهترین کشورهای جهان است و دانشگاه های این کشور توانسته اند خود را در بین 10 دانشگاه برتر جهان نیز جای دهند و به همین دلیل است که این کشور را در دسته برترین های جهانی قرار می دهیم. برخی از مهم ترین دانشگاه های استرالیایی برای تحصیل در رشته طب ورزشی عبارتند از:

مهم ترین دانشگاه های استرالیایی برای تحصیل در رشته طب ورزشی

شاید برای بسیاری دریافت پذیرش از چنین دانشگاه هایی با رتبه های برتر دشوار به نظر آید اما باید به این نکته اشاره داشت که نزدیک به 40 دانشگاه استرالیایی با شرایط متفاوت این رشته ارزشمند را ارائه می کنند تا علاقمندان بتوانند با بالاترین کیفیت ممکن و نزدیک به رزومه خود پذیرش دریافت کنند.

افرادی که استرالیا را برای تحصیل خود انتخاب می کنند این فرصت را خواهند داشت که به زبان انگلیسی به ادامه تحصیل و زندگی مشغول شوند ولی باید در نظر داشت که در حال حاضر این کشور برای پذیرش دانشجویان در اکثر دانشگاه های ممتاز، حداقل نمره 7 آیلتس را در نظر گرفته است و تنها در برخی از دانشگاه های این کشور می توان با نمره 6.5 به ادامه تحصیل در این رشته پرداخت.

هزینه تحصیل رشته طب ورزشی در استرالیا

مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل هزینه های نسبتا زیادی را به همراه خواهد داشت و دانشجویان باید توجه داشته باشند که این هزینه ها می تواند فشار زیادی را به آن ها وارد کند. با توجه به این که دوره تحصیل رشته طب ورزشی در استرالیا تقریبا 2 تا 3 ساله است دانشجویان باید در برنامه ریزی های خود به این موضوع توجه داشته باشند. در بسیاری از دانشگاه های استرالیا، دانشجویان امکان استفاده از بورسیه های تحصیلی را خواهند داشت و به کمک آن ها می توانند شهریه خود را کاهش دهند اما باید در نظر داشت که به طور متوسط برای تحصیل در رشته طب ورزشی در این کشور به حدود 18500$ تا 29000$ (دلار استرالیا) در سال نیاز خواهد بود.

هزینه زندگی در استرالیا نیز به شدت به شهر محل زندگی فرد بستگی دارد و تغییر آن را می توان بین 1500$ تا 2500$ (دلار استرالیا) در ماه دانست. دانشجویان در استرالیا هر 2 هفته فرصت دارند تا 40 ساعت در این کشور کار کنند و از این طریق هزینه های زندگی خود را نیز تا حد زیادی تامین نمایند.

هزینه تحصیل رشته طب ورزشی در استرالیا

شرایط کار یک متخصص پزشکی ورزشی در استرالیا

پزشکان ورزشی در استرالیا شرایط بسیار عالی برای کار دارند و بازار کار در این رشته بسیار عالی است. یک متخصص طب ورزشی در این کشور سالیانه 256000$ (دلار استرالیا) درآمد کسب می کند و از این طریق می تواند بالاترین کیفیت زندگی را برای یک خانواده ایجاد کند. با کار کردن در استرالیا می توان به اقامت این کشور رسید و به همین دلیل است که به بسیاری از افراد توصیه می شود تا برای تحصیل در این کشور اقدامات قانون را پیگیری کنند. در صورت تمایل به کسب اطلاعات در این زمینه، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *