ویزای تحصیلی

رشته طب ورزشی در اسلواکی

رشته طب ورزشی در اسلواکی

شرایط تحصیل رشته طب ورزشی در اسلواکی به گونه ای نیست که بتوان آن را به عنوان یکی از گزینه های مهاجرتی معرفی کرد. افرادی که این کشور را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، بیشتر به دنبال آن هستند که بتوانند پلی برای ورود به کشورهای اروپایی برای خود ایجاد کرده و از این طریق مسیر مهاجرت خود به بهترین کشورهای اروپایی را هموار سازند. دانشگاه های محدودی در کشور اسلواکی وجود دارد و زمانی که صحبت از رشته های خاص می شود، نمی توان به راحتی این کشور را به عنوان یکی از گزینه های در دسترس خود برای مهاجرت معرفی کرد.

رشته طب ورزشی به عنوان یکی از بهترین رشته های تحصیلی در زمان حال شناخته می شود چراکه رشته ای نوپا در سطح دانشگاه است و کمتر کسی به سمت آن سوق پیدا می کند و از همین رو است که یک بازار کار بسیار مناسب در اختیار علاقمندان به این رشته قرار می دهد تا بتوانند پس از دریافت مدرک تحصیلی خود، به سمت بهترین بازارهای کار روانه شوند. هزینه های تحصیل در کشور اسلواکی بسیار مقرون به صرفه است و زمانی که فردی توانمندی کافی در اختیار نداشته باشد، به راحتی می تواند در همین کشور به ادامه تحصیل در رشته های مختلف بپردازد. از همین رو، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته طب ورزشی در اسلواکی پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته طب ورزشی در اسلواکی چیست؟
  • آیا می توان از اسلواکی به عنوان مقصد مناسبی برای تحصیل یاد کرد؟
  • هزینه تحصیل رشته طب ورزشی در اسلواکی چقدر است؟
  • آیا اسلواکی شرایط مناسبی برای کار پس از تحصیل دارد؟

شرایط تحصیل رشته طب ورزشی در اسلواکی

برای افرادی که قصد تحصیل در رشته طب ورزشی را دارند، مسیر مشخصی برای ورود به دانشگاه طراحی شده است که باید آن را با موفقیت طی کنند. اولین قدم برای رسیدن به موفقیت در این مسیر آن است که فرد بتواند مدرک پزشکی خود را از دانشگاهی دریافت کند که در اسلواکی مورد تایید باشد. در چنین شرایطی است که فرد می تواند آماده ورود به دوره تخصص در این کشور شود. دوره تخصصی فرد باید مرتبط با بیماری های ناشی از ورزش باشد و به همین دلیل است که برخی جراحان، ارتوپدها، فیزیوتراپ ها، پزشکان خانواده و غیره بالاترین شانس را برای ورود به این رشته در اختیار دارند.

محدودیتی برای تحصیل در اسلواکی به زبان انگلیسی وجود ندارد و این مسئله می تواند به دانشجویان کمک کند که با سرعت بالا به پذیرش مورد نظر خود در این رشته دست پیدا کرده و به خواسته های خود برای تحصیل در رشته طب ورزشی برسند. طول دوره تحصیل در رشته طب ورزشی 2 ساله است و دانشجویان در مجموع (از لحظه ورود به دانشگاه) باید 12 سال در محیط دانشگاه تحصیل کنند تا بتوانند به عنوان پزشک ورزشی شناخته شوند. باید در نظر داشت که تنها کار به عنوان پزشک تیم های ورزشی نیست که به فرد اجازه می دهد تا در این حرفه فعالیت داشته باشد چراکه یک بازار کار گسترده پیش روی او خواهد بود.

شرایط تحصیل رشته طب ورزشی در اسلواکی

هزینه تحصیل رشته طب ورزشی در اسلواکی

همانطور که گفته شد، مهاجرت به اسلواکی از طریق تحصیل هزینه های بسیار کمی را به همراه دارد و به همین دلیل است که بسیاری از افراد به دنبال راهی برای ورود به این کشور به عنوان مقصد تحصیلی خود هستند. باید در نظر داشت که در حال حاضر این کشور یکی از 10 کشور ارزان اروپایی برای تحصیل است و می توان انتظار داشت که فرد بدون دغدغه مالی در اسلواکی به ادامه تحصیل بپردازد.

هزینه های زندگی در اسلواکی نیز بسیار مقرون به صرفه است و افرادی که این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند می توانند به صورت نیمه وقت و به مدت 20 ساعت در هفته کار کنند تا بدون دغدغه مالی همه هزینه های زندگی خود را پرداخت کنند. باید به این نکته اشاره کرد که در گراف زیر هزینه های یک سال تحصیل رشته طب ورزشی در اسلواکی به صورت تقریبی بیان شده است.

هزینه های یک سال تحصیل رشته طب ورزشی در اسلواکی

شرایط کار یک پزشک ورزشی در اسلواکی

یک پزشک ورزشی با دریافت مدرک تحصیلی خود از این کشور می تواند مجوز کار را نیز به سادگی به دست آورده و شروع به کار کرده و درآمد کسب کند. در حال حاضر به طور متوسط یک پزشک ورزشی در این کشور 5130€ (یورو) در ماه درآمد کسب می کند و از این طریق می تواند زندگی بسیار با کیفیتی را برای خود به ارمغان آورد. دریافت اقامت اسلواکی یکی دیگر از مزیت هایی است که تحصیل در این کشور و کاریابی پس از تحصیل در آن می تواند به همراه داشته باشد. با همه این اوصاف کمتر کسی را می توان دید که این کشور را به عنوان مقصد نهایی خود برای زندگی انتخاب کند. شما نیز در صورتی که به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرتی هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *