ویزای تحصیلی

رشته طب ورزشی در اسلوونی

رشته طب ورزشی در اسلوونی

تحصیل رشته طب ورزشی در اسلوونی می تواند مسیر رسیدن به بهترین شرایط کار در اروپا را برای افراد علاقه مند هموار سازد. افرادی که اسلوونی را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، گزینه های کمی برای تحصیل در این کشور خواهند داشت و این محدودیت می تواند برای آن ها دشواری ایجاد کند. باید در نظر داشت که اسلوونی دانشگاه های اندکی را در خود جای داده است و از طرفی رشته طب ورزشی نیز یکی از رشته هایی است که به راحتی در تمامی دانشگاه های این کشور قابل دسترسی نیست. در چنین شرایطی افراد باید در نظر داشته باشند که با وجود رزومه ای مناسب ممکن است درخواست آن ها با پاسخ منفی روبرو شود و این یک پروسه کاملا طبیعی است.

افرادی که قصد تحصیل در رشته طب ورزشی را دارند، باید به دنبال یافتن راهی برای رسیدن به تخصص پزشکی در یکی از رشته هایی باشند که می تواند به علوم ورزشی نیز مرتبط باشد. رشته هایی مانند حرکت شناسی، فیزیوتراپی، ارتوپدی و غیره از جمله رشته هایی هستند که می توانند در رسیدن به تخصص رشته طب ورزشی کمک کنند. در حال حاضر اسلوونی را می توان یکی از گزینه های ارزان قیمت و در دسترس برای تحصیل در خارج از کشور دانست و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته طب ورزشی در اسلوونی خواهند پرداخت.

  • شرایط تحصیل رشته طب ورزشی در اسلوونی چیست؟
  • بهترین دانشگاه های اسلوونی برای تحصیل در رشته طب ورزشی کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته طب ورزشی در این کشور برای دانشجویان خارجی چقدر است؟
  • آیا می توان به کار در اسلوونی پس از تحصیل در این کشور امید داشت؟

شرایط تحصیل رشته طب ورزشی در اسلوونی

افرادی که اسلوونی را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند باید در نظر داشته باشند که تعداد دانشگاه های با رتبه خوب در این کشور بسیار محدود هستند و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که در رشته ای مانند طب ورزشی که به تازگی وارد رشته های دانشگاهی شده است، دانشگاه های اسلوونی بسیار پر تعداد باشند. با این وجود یکی از دانشگاه های این کشور توانسته است رتبه بسیار خوبی در سطح اروپا و جهان در این رشته به دست آورد و به همین دلیل است که با توجه به هزینه های مقرون به صرفه، می توان گفت که مهاجرت به اسلوونی از طریق تحصیل یکی از گزینه های پیش رو است.

رتبه بندی دانشگاه های اسلوونی برای تحصیل در رشته طب ورزشی به شرح زیر است؛

رتبه بندی دانشگاه های اسلوونی برای تحصیل در رشته طب ورزشی

تحصیل در این رشته به زبان انگلیسی در دانشگاه لوبلیانا امکان پذیر شده است و به همین دلیل می توان گفت که این کشور یکی از گزینه های مناسب برای مهاجرت از همه نظر برای ادامه تحصیل در رشته طب ورزشی مناسب است. دانشجویانی که تخصص خود را در این رشته های مرتبط با علوم ورزشی دریافت کرده باشند، می توانند در دوره های دو ساله فلوشیپ طب ورزشی شرکت کرده و در نهایت به عنوان یک متخصص در این زمینه وارد بازار کار شوند.

هزینه تحصیل رشته طب ورزشی در اسلوونی

برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در اسلوونی را دارند، پرداخت هزینه های زندگی و تحصیل چندان سنگین نیست. مقایسه هزینه های کلی تحصیل در این کشور با سایر کشورهای اروپایی نشان می دهد که اسلوونی یکی از بهترین گزینه هایی است که می توان در اختیار داشت. در اسلوونی به مانند همه کشورهای اروپایی می توان به صورت نیمه وقت در حین تحصیل کار کرد و این فرصت کار به فرد امکان خواهد داد تا بتواند در این کشور درآمد داشته باشد و نگرانی های مالی دانشجو به حداقل برسد. با توجه به این که فرد دارای تخصص پزشکی است، می تواند به راحتی درآمد بالایی در همان ساعت کار نیمه وقت به دست اورد.

هزینه تحصیل رشته طب ورزشی در این کشور نیز به طور تقریبی در حدود 4500€ تا 6000€ (یورو) در سال است و دانشجویان بدون نیاز به دریافت بورسیه های تحصیلی نیز می توانند در این رشته به ادامه تحصیل مشغول شوند.

هزینه تحصیل رشته طب ورزشی در اسلوونی

شرایط کار یک پزشکی ورزشی در اسلوونی

با اتمام دوره تحصیل رشته طب ورزشی، فرد این فرصت را خواهد داشت که بتواند فعالیت رسمی خود در بازار کار را آغاز کند. در چنین شرایطی می توان گفت که تحصیل در اسلوونی مقدمه ای برای رسیدن به اقامت در این کشور است. افرادی که در این کشور تحصیل می کنند ممکن است کمتر تمایل به ماندن در این کشور داشته باشند اما به طور تقریبی یک پزشک ورزشی در این کشور 4640€ (یورو) در ماه درآمد کسب می کند و از این طریق در دسته افرادی که از نظر مالی شرایط خوبی دارند قرار می گیرد. شما نیز در صورتی که تمایل به کسب اطلاعات در رابطه با این موضوع دارید، می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *