ویزای تحصیلی

رشته طب ورزشی در نیوزلند

رشته طب ورزشی در نیوزلند

دانشگاه اوتاگو که بهترین دانشگاه برای تحصیل در رشته طب ورزشی در نیوزلند است، یک دانشگاه دولتی در داندین اوتاگو می باشد که به طور رسمی با حکم شورای استانی اوتاگو در سال 1869 تاسیس شده است. این دانشگاه اولین دانشجویان خود را در ژوئیه 1871 پذیرفت که این امر آن را به قدیمی ترین دانشگاه نیوزلند و سومین دانشگاه قدیمی در اقیانوسیه تبدیل کرد. بین سال های 1874 و 1961، دانشگاه اوتاگو بخشی از دانشگاه فدرال نیوزلند بود و مدرک هایی را به نام آن صادر کرد. در حال حاضر، دانشگاه اوتاگو سومین دانشگاه برتر نیوزلند است.

کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله حاضر که جهت راهنمایی علاقه مندان به تحصیل در رشته طب ورزشی در نیوزلند تهیه گردیده است به سوالات زیر پاسخ می دهند:

  • بهترین دانشگاه ها برای رشته طب ورزشی در نیوزلند کدامند؟
  • دلایل و مزایای تحصیل در رشته طب ورزشی در نیوزلند کدامند؟
  • وضعیت حقوق متخصصان طب ورزشی در نیوزلند چگونه است؟
  • هزینه زندگی دانشجویان رشته طب ورزشی در نیوزلند چه رقمی است؟
  • زندگی دانشجویی در نیوزلند چگونه است؟

بهترین دانشگاه ها برای رشته طب ورزشی در نیوزلند

در جدول زیر بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در نیوزلند در رشته طب ورزشی (Sports Medicine) را بر اساس گزارش وب سایت edurank معرفی می کنیم:

دانشگاهمحل استقراررتبه در نیوزلندرتبه در اقیانوسیهرتبه در جهان
دانشگاه اوتاگوداندین1876
دانشگاه فناوری اوکلنداوکلند2980
دانشگاه اوکلنداوکلند31298
دانشگاه مسیپالمرستون نورث429392
دانشگاه کانتربریکرایست چرچ538659
دانشگاه وایکاتوهمیلتون643841
دانشگاه ویکتوریا ولینگتونولینگتون7441002

بهترین دانشگاه ها برای رشته طب ورزشی در نیوزلند

چرا تحصیل در رشته طب ورزشی در نیوزلند؟

نیوزلند با یک سیستم آموزشی عالی، مدارک معتبر بین المللی، فرصت های تحقیقاتی فراوان و کیفیت زندگی بی نظیر، چیزهای زیادی برای ارائه به دانشجویان بین المللی دارد. در حین تحصیل در این کشور، دانشجویان می توانند از داشتن جامعه ای دوستانه و صمیمی با سیستم پشتیبانی عالی برای دانشجویان بین المللی مطمئن باشند. نیوزلند یک مقصد عالی برای دانشجویان بین المللی است و یک سیستم آموزشی در سطح جهانی را ارائه می دهد. همه دانشگاه‌ های آن از استانداردهای جهانی پیروی می ‌کنند و به طور منظم توسط دولت مورد آزمایش و نظارت قرار می‌گیرند تا از سطح بالایی از آموزش اطمینان حاصل شود. دانشجویان در این کشور برای حل مشکلات، کار با دیگران، خلق و نوآوری حمایت می شوند.

برخی دیگر از دلایل و مزایای اعزام دانشجو به نیوزلند عبارتند از:

  • تحصیل به زبان انگلیسی
  • نبود مانع زبانی
  • هزینه تحصیل مقرون به صرفه تر نسبت به آمریکا، انگلیس، کانادا و استرالیا
  • بورسیه تحصیلی
  • سیستم آموزشی مبتنی بر مدل موفق انگلستان
  • امنیت بالا
  • کار ضمن تحصیل
  • زیبایی های طبیعت
  • فضای سیاسی باثبات
  • جامعه ای کاملا آرام

حقوق متخصصان رشته طب ورزشی در نیوزلند

شخصی که به عنوان پزشک متخصص طب ورزشی (Physician – Sports Medicine) در نیوزلند کار می کند معمولاً حدود 20700NZD (دلار نیوزلند) در ماه حقوق می گیرد. حقوق پزشکان متخصص طب ورزشی در این کشور بین 9750NZD (کم ترین) تا 32800NZD (بیش ترین) (دلار نیوزلند) در ماه متغیر است. نمودار زیر وضعیت حقوق سالانه پزشکان متخصص طب ورزشی در نیوزلند را نشان می دهد:

حقوق سالانه پزشکان متخصص طب ورزشی در نیوزلند

مطابق جدول بالا، حقوق پزشکان متخصص طب ورزشی در نیوزلند از 117000NZD (دلار نیوزلند) در سال (حداقل حقوق) تا 393000NZD (دلار نیوزلند) در سال (حداکثر حقوق) متغیر است.

هزینه زندگی دانشجویان رشته طب ورزشی در نیوزلند

یکی از سوالات مهم دانشجویان در مورد تحصیل در نیوزلند این است که آیا نیوزلند گران است؟ باید بگوییم در کل بله؛ می توان گفت که هزینه زندگی در نیوزلند بالاست. حتی نیوزلند 11.7% گران تر از آمریکا می باشد. سوال دیگری که دانشجویان می پرسند این است که آیا زندگی در نیوزلند ارزان تر است یا در استرالیا؟ باید بگوییم هنگام مقایسه هزینه زندگی در نیوزلند با استرالیا، نیوزلند مقرون به صرفه ترین کشور برای زندگی است. به طور متوسط، قیمت مصرف کننده در نیوزلند 3.96% کم تر از استرالیا است. اجاره بها و هزینه خواربار نیز به ترتیب 17.70% و 5.92% کم تر است. صرف غذا در رستوران نیز در نیوزلند هزینه کم تری خواهد داشت.

توزیع هزینه های زندگی در نیوزلند به صورت زیر می باشد:

توزیع هزینه های زندگی در نیوزلند

در حال حاضر، هزینه های ماهانه یک فرد مجرد در نیوزلند 901.20$ (دلار آمریکا) معادل 1414.20NZD (دلار نیوزلند) بدون در نظر گرفتن اجاره می باشد. همچنین، اجاره بهای ماهانه در این کشور به صورت زیر است:

  • آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر: 1649.96NZD (دلار استرالیا)
  • آپارتمان یک خوابه خارج از مرکز شهر: 1300.99NZD (دلار استرالیا)

اگر نیوزلند و ایران را مقایسه کنیم، در می یابیم که هزینه زندگی در نیوزلند به طور متوسط 93.03% بیش تر از ایران می باشد. همچنین، اجاره بها در نیوزلند به طور متوسط 84.10% بیش تر از ایران است.

زندگی دانشجویی در نیوزلند

برای دانشجویان، نیوزلند مکانی عالی برای اقامت و تحصیل است. زندگی دانشجویی در نیوزلند بسیار سرگرم کننده و پر از فرصت های یادگیری است زیرا دانشجویان در این کشور می توانند در حین تحصیل کار کنند. در نیوزلند، دانشجویان می توانند در خوابگاه بمانند، خانه ای را با دوستان خود اجاره کنند یا در خانه یک فرد یا خانواده نیوزلندی اقامت کنند. زندگی در خانه یک فرد یا خانواده نیوزلندی یا خوابگاه احتمالا بهترین گزینه برای افرادی است که تازه وارد نیوزلند شده اند زیرا به آن ها این امکان را می دهد که به سرعت دوستان جدیدی پیدا کنند. زندگی در نیوزلند برای همه کسانی که خواهان تجربه استانداردهای بین المللی تحصیل هستند مانند یک نفس تازه است.

به طور کلی، زندگی دانشجویی در نیوزلند برای دانشجویانی که وقف تحصیل خود هستند، نسبتا خوب است، اما برای سایر دانشجویان نیز عالی است. زندگی دانشجویی در نیوزلند برای دانشجویان بین المللی متنوع و جذاب می باشد؛ آن ها می توانند از طبیعت شگفت انگیز نیوزلند لذت ببرند. دانشجویانی که در این کشور زندگی می کنند، این فرصت را دارند که در بسیاری از فعالیت های خارج از ساختمان شرکت کنند، از جمله پیاده روی، اسنوبورد و غیره. در صورتی که علاقه مند به تحصیل در رشته طب ورزشی در نیوزلند هستید، توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و نیز هزینه زندگی در نیوزلند از کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت بگیرید.

سوالات کلیدی در خصوص رشته طب ورزشی در نیوزلند

با توجه به سوالات متداول شما عزیزان در خصوص رشته طب ورزشی در نیوزلند، در این بخش از مقاله قصد داریم تا به برخی از سوالات شما در این زمینه پاسخ دهیم. کلید ترین آنها به شرح زیر می باشد:

  • آیا روند پذیرش رشته طب ورزشی در نیوزلند کار دشواری است؟ بر خلاف اغلب کشورهای جهان به ویژه استرالیا، شرایط پذیرش رشته طب ورزشی در نیوزلند بسیار ساده است، بنابراین تمامی متقاضیان می توانند با ارائه مدارک مورد نیاز در این رشته تحصیلی پذیرفته شوند.
  • آیا تحصیل رشته طب ورزشی در نیوزلند به زبان انگلیسی امکان پذیر است؟ اغلب دانشگاه های بین المللی در نیوزلند، به تدریس رشته طب ورزشی به زبان انگلیسی می پردازند، و دانشجویان می توانند به زبان انگلیسی در این رشته تحصیلی مشغول به تحصیل شوند.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *