ویزای تحصیلی

رشته طب ورزشی در هلند

رشته طب ورزشی در هلند

دانشگاه اوترخت که یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی در اوترخت می باشد یکی از بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در رشته طب ورزشی در هلند است. این دانشگاه در سال 1636 تاسیس شده است و یکی از قدیمی ترین دانشگاه های هلند می باشد. دانشگاه اوترخت تعدادی از دانشمندان برجسته را در میان فارغ التحصیلان و اعضای هیئت علمی خود داراست، از جمله 12 برنده جایزه نوبل و 13 برنده جایزه اسپینوزا. این دانشگاه به طور مداوم در بین 100 دانشگاه برتر جهان در جداول رتبه بندی برجسته بین المللی قرار گرفته است. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله حاضر که جهت راهنمایی علاقه مندان به تحصیل در رشته طب ورزشی در هلند تهیه گردیده است به سوالات شما پاسخ می دهند.

بهترین دانشگاه ها برای رشته طب ورزشی در هلند

در جدول زیر بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در هلند در رشته طب ورزشی را بر اساس گزارش وب سایت edurank معرفی می کنیم:

دانشگاهمحل استقراررتبه در هلندرتبه در قاره اروپارتبه در جهان
دانشگاه آزاد آمستردامآمستردام1322
دانشگاه اوترختاوترخت21264
دانشگاه ماستریختماستریخت31368
دانشگاه اراسموس روتردامروتردام41779
دانشگاه رادبودنیمیخن51883
دانشگاه آمستردامآمستردام628109
دانشگاه گرونینگنگرونینگن730112
دانشگاه توئنتهانسخده850147
دانشگاه فناوری دلفتدلفت987245
دانشگاه لیدنلیدن10131337
دانشگاه تیلبرگتیلبرگ11262671
دانشگاه فناوری آیندهوونآیندهوون12281751

بهترین شهرهای هلند برای تحصیل در رشته طب ورزشی عبارتند از آمستردام، اوترخت، ماستریخت و روتردام.

بهترین دانشگاه ها برای رشته طب ورزشی در هلند

چرا رشته طب ورزشی در هلند؟

باید برای این که چرا 90000 دانشجوی بین المللی در هلند وجود دارد، دلایلی وجود داشته باشد، تعدادی که هر سال در حال افزایش است. در واقع، چندین دلیل بسیار خوب وجود دارد:

  • جو بین المللی
  • تحصیل به زبان انگلیسی
  • کیفیت بالای آموزش
  • آموزش دانشجو-محور
  • جامعه آزاد اندیش و شاد
  • امنیت بالا
  • موقعیت مکانی جالب در قلب اروپا و اتصالات حمل و نقلی عالی
  • کیفیت بالای زندگی
  • دانشگاه های معتبر و رتبه دار
  • یادگیری زبان هلندی
  • کار ضمن تحصیل
  • مدارک تحصیلی به رسمیت شناخته شده در سطح بین الملل
  • انعطاف پذیری کار پس از فارغ التحصیلی

هلند کشور کوچکی است و این بخشی از جذابیت آن است. در آن مکان ها و تجربیات شگفت انگیز در دسترس هستند. برای کسانی که طرفدار زندگی شهری هستند، شهرهای بزرگی مانند آمستردام، روتردام و اوترخت همگی به لیدن و لاهه نزدیک هستند. آن ها برای سفرهای یک روزه یا آخر هفته، با فرصت های فراوان برای لذت بردن از موسیقی، تئاتر، رستوران ها، کافه ها، معماری و هنر، مقاصد عالی هستند. اما اگر کسی ترجیح می دهد آرامش و الهام را در طبیعت پیدا کند، گزینه های زیادی دارد. مثلا می تواند زمانی را در یکی از سواحل شنی که در امتداد سواحل دریای شمال هلند در سراسر کشور امتداد دارند، بگذراند.

حقوق متخصصان رشته طب ورزشی در هلند

شخصی که به عنوان پزشک متخصص طب ورزشی (Physician – Sports Medicine) در هلند کار می کند معمولاً حدود 13100€ (یورو) در ماه حقوق می گیرد. حقوق پزشکان متخصص طب ورزشی در این کشور بین 6540€ (کم ترین) تا 20300€ (بیش ترین) (یورو) در ماه متغیر است. نمودار زیر وضعیت حقوق سالانه پزشکان متخصص طب ورزشی در هلند را نشان می دهد:

حقوق سالانه پزشکان متخصص طب ورزشی در هلند

مطابق نمودار فوق، حقوق پزشکان متخصص طب ورزشی در کشور هلند از 78500€ (یورو) در سال (حداقل حقوق) تا 243000€ (یورو) در سال (حداکثر حقوق) متغیر است.

هزینه زندگی دانشجویان رشته طب ورزشی در هلند

بررسی ها نشان می دهد هزینه زندگی در هلند بیش تر از آمریکا و کانادا است. مقایسه هلند و آلمان نیز نشان می دهد اگرچه قیمت ها تفاوت چشمگیری ندارند، اما هلند کمی گران تر از آلمان می باشد. هلند و به ویژه آمستردام مکان های گرانی برای بازدید هستند. همه چیز، از محل اقامت گرفته تا غذا، حتی از نظر استانداردهای اروپای غربی نیز گران است. با این حال، در مقایسه با انگلستان، هلند 9% ارزان تر است.

نمودار زیر توزیع هزینه های زندگی در هلند را نشان می دهد:

توزیع هزینه های زندگی در هلند

در حال حاضر، هزینه های ماهانه یک فرد مجرد در هلند 915.14€ (یورو) بدون در نظر گرفتن اجاره بها می باشد. همچنین اجاره بهای ماهانه در این کشور در حال حاضر به صورت زیر است:

  • آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر: 1175.50€ (یورو)
  • آپارتمان یک خوابه خارج از مرکز شهر: 944.25€ (یورو)

اگر هلند را با ایران مقایسه کنیم، متوجه می شویم که هزینه زندگی در هلند به طور متوسط 91.67% بیش تر از ایران است. همچنین، اجاره بها در هلند به طور متوسط 108.21% بیش تر از ایران می باشد. در صورتی که علاقه مند به تحصیل در رشته طب ورزشی در هلند هستید، توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و نیز زندگی در هلند و جزئیات آن از کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت بگیرید.

سوالات تخصصی درباب رشته طب ورزشی در هلند

  • حقوق متخصصان رشته طب ورزشی در هلند چگونه است؟ شخصی که به عنوان پزشک متخصص طب ورزشی (Physician – Sports Medicine) در هلند کار می کند معمولاً حدود 13100€ (یورو) در ماه حقوق می گیرد. حقوق پزشکان متخصص طب ورزشی در این کشور بین 6540€ (کم ترین) تا 20300€ (بیش ترین) (یورو) در ماه متغیر است.
  • بهترین دانشگاه ها برای رشته طب ورزشی در هلند کدام اند؟ دانشگاه آزاد آمستردام، دانشگاه اوترخت، دانشگاه ماستریخت، دانشگاه اراسموس روتردام و
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *