ویزای تحصیلی

رشته طراحی داخلی در استرالیا

رشته طراحی داخلی در استرالیا

شرایط تحصیل رشته طراحی داخلی در استرالیا به گونه ای است که دانشجویان می توانند با آسودگی خاطر آن را انتخاب کنند. امکان استفاده از بورسیه های تحصیلی در استرالیا سبب شده است تا این کشور به یکی از جذاب ترین گزینه هایی تبدیل شود که متقاضیان پیش روی خود دارند. کیفیت بالای تحصیل در کنار امکان دریافت کمک هزینه های مختلف مالی در این کشور سبب شده تا استرالیا به یکی از کشورهایی بدل شود که متقاضیان بسیار زیادی دارد. در شرایط کنونی باید به این نکته اشاره داشت که در مقاطع تحصیلی مختلف در استرالیا، شرایط متفاوتی برای دریافت بورسیه تحصیلی وجود دارد و به همین دلیل نمی توان به امید دریافت قطعی این بورسیه این کشور را برای تحصیل خود انتخاب کرد.

روند تحصیل در رشته طراحی داخلی در کشورهای مختلف جهان در طی سال های اخیر به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و به همین دلیل است که رقابت برای ورود به آن دشوار شده است. با کنار رفتن و کم اهمیت شدن برخی از رشته های قدیمی تر و مرتبط با این رشته، امروزه طراحی داخلی جایگاه ویژه ای پیدا کرده است و می توان گفت که انتخاب آن می تواند یک برگ برنده برای بسیاری از افراد باشد. در چنین شرایطی، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی چگونگی تحصیل رشته طراحی داخلی در استرالیا به عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان پرداخته اند.

  • فرایند تحصیل رشته طراحی داخلی در استرالیا چگونه است؟
  • چه کسانی شانس بالایی برای تحصیل رشته طراحی داخلی در استرالیا خواهند داشت؟
  • بهترین دانشگاه های استرالیا برای تحصیل رشته طراحی داخلی کدامند؟
  • هزینه های کلی تحصیل رشته طراحی داخلی در این کشور چقدر است؟
  • فرایند رسیدن به کار در استرالیا برای دانشجویان خارجی چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته طراحی داخلی در استرالیا

آنچه در اولین گام استرالیا را به عنوان یکی از جذاب ترین کشورهای جهان برای تحصیل در رشته های مختلف از جمله طراحی داخلی جلوه می دهد، کیفیتی است که نظام آموزشی این کشور دارد. شهروندان کشورهای خارجی به وفور و از طریق دریافت ویزای تحصیلی خود را به استرالیا می رسانند تا بتوانند در این کشور تحصیل کنند. رشته طراحی داخلی یکی از رشته های تحصیلی است که با کیفیت بسیار عالی در دانشگاه های این کشور ارائه می شود. افرادی که این کشور را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، می توانند در یک دوره تحصیلی 4 ساله به مدرک کارشناسی خود برسند و در نتیجه زمان تحصیل در این رشته به طور معمول، یک سال طولانی تر است.

دانشجویانی که از خارج از این کشور در مسیر مهاجرت به استرالیا قرار می گیرند، باید به این نکته توجه داشته باشند که به مانند اکثر کشورهای انگلیسی زبان، برای ورود به این کشور به متوسط نمره آیلتس بالاتری نیاز دارند. اکثر دانشگاه های استرالیایی درخواست حداقل نمره 6.5 را در این رابطه کرده اند.

شرایط تحصیل رشته طراحی داخلی در استرالیا

انتخاب دانشگاه ارائه کننده رشته طراحی داخلی در استرالیا

دانشگاه های با کیفیت زیادی برای تحصیل در رشته طراحی داخلی در استرالیا وجود دارد و دانشجویان می توانند با آسودگی خاطر در رابطه با دانشگاه های ارائه کننده این رشته در استرالیا تصمیم گیری کنند. حضور 10 دانشگاه استرالیایی در جمع 120 دانشگاه برتر ارائه کننده رشته طراحی داخلی نشان از کیفیت بالای این رشته دارد.

نام دانشگاهرتبه طراحی داخلی  در سطح بین الملل
دانشگاه ملبورن25
دانشگاه تکنولوژی کوئینزلند34
دانشگاه موردوچ69
دانشگاه غربی73
RMIT74
دانشگاه کوئینزلند78
دانشگاه نیوسوث ولز84
دانشگاه کورتین94

هزینه های تحصیل رشته طراحی داخلی در استرالیا

آنچه که ممکن است بسیاری را از تحصیل در استرالیا منصرف سازد، هزینه هایی است که دانشجویان باید در این کشور پرداخت کنند تا بتوانند دوره تحصیلی خود را به پایان برسانند. در حال حاضر راهکارهای زیادی وجود دارد که به کمک آن بتوان شهریه تحصیلی خود در این کشور را به حداقل رساند اما نمی توان به قطع گفت که همه دانشجویان در این کشور شانس خوبی برای دریافت بورسیه خواهند داشت. امکان کار ضمن تحصیل به مدت 40 ساعت در 2هفته پیوسته، شرایط مناسبی برای تامین مخارج زندگی در این کشور را ایجاد می کند.

هزینه تحصیل رشته طراحلی داخلی در استرالیا

شرایط دریافت ویزای تحصیلی استرالیا

شرایط کار یک طراح داخلی در استرالیا

زمانی که دوره تحصیلی فرد به پایان می رسد، او این فرصت را خواهد داشت که این کشور به جستجوی کار بگردد و در نهایت شرایطی را برای خود ایجاد کند که بهتر از علاقمندان به کار در استرالیا از خارج از کشور است. در حال حاضر یک طراح داخلی به طور متوسط در استرالیا می تواند درآمدی در حدود 93200$ (دلار استرالیا) در سال داشته باشد که درآمدی نسبتا خوب به حساب می آید. افرادی که در این مسیر گام بر می دارند باید آگاه باشند که این درآمد به شدت وابسته به تخصص آن ها است و افراد مختلف، شرایطی متفاوت را تجربه خواهند کرد. در صورتی که شما نیز به دنبال راهی برای مهاجرت به بهترین کشورهای جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *