ویزای تحصیلی

رشته طراحی داخلی در ایتالیا

رشته طراحی داخلی در ایتالیا

در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که تحصیل رشته طراحی داخلی در ایتالیا یکی از گزینه های عالی در دسترس در اروپا است. ایتالیا یکی از کشورهایی است که در حال حاضر تحصیل با کیفیت را ارائه می کند و دانشجویان از سراسر جهان تمایل دارند تا این کشور را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب کنند. دانشگاه های ایتالیا برای این که دانشجویان کم درآمد بتوانند در این مسیر گام بردارند، به فرد اجازه می دهند که با استفاده از بورسیه تحصیلی در این کشور به خواسته های خود دست پیدا کرده و در نتیجه بهترین اتفاقات را برای خود رقم بزند.

در شرایط کنونی رشته طراحی داخلی یکی از رشته هایی است که می توان آن را مرتبط به گروه معماری دانست و به همین دلیل است که مورد توجه قرار گرفته است. برتری های زیادی در رشته طراحی داخلی نسبت به معماری وجود دارد و به همین دلیل می توان گفت که انتخاب این رشته بسیار هوشمندانه است و فرد می تواند بازار کار بهتری را پیش روی خود داشته باشد. در حال حاضر راهکارهای زیادی برای تحصیل این رشته وجود دارد و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، به بررسی روند تحصیل رشته طراحی داخلی در ایتالیا پرداخته و به ابهامات پاسخ داده اند.

  • شرایط تحصیل رشته طراحی داخلی در این کشور چیست؟
  • بهترین دانشگاه های ایتالیا برای تحصیل رشته طراحی داخلی کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته طراحی داخلی در این کشور چقدر است؟
  • محدودیت های کار در حوزه طراحی داخلی در این کشور چقدر است؟

شرایط کلی تحصیل رشته طراحی داخلی در ایتالیا

تحصیل رشته طراحی داخلی در ایتالیا با توجه به جایگاهی که دانشگاه های این کشور به دست آورده اند، بسیار حائز اهمیت است. با این حال باید به این نکته توجه داشت که دریافت پذیرش در این رشته به ویژه در مقطع کارشناسی کار چندان ساده ای نیست. ایتالیا یکی از کشورهایی است که این رشته را با کیفیت عالی و حساسیت زیادی به زبان های انگلیسی و ایتالیایی ارائه می کند و دانشجویان برای دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور باید در آزمون های ورودی شرکت کنند.

برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در این رشته در اختیار داشتن یک پرتفلیو الزامی است و دانشجویان باید نشان دهند که چه کیفیتی را در دوره تحصیلی خود ارائه کرده اند. یکی از مهم ترین فاکتورهایی که می تواند منجر به دریافت پذیرش در این رشته شود نیز همین مدرک است. تحصیل رشته طراحی داخلی در این کشور در دوره کارشناسی 4 ساله است و دانشجویان باید در برنامه ریزی های خود به این مسئله توجه داشته باشند.

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در ایتالیا

معرفی برترین دانشگاه های رشته طراحی داخلی در ایتالیا

باید در نظر داشت که در حال حاضر ایتالیا یکی از مهم ترین کشورهای جهان برای تحصیل رشته طراحی داخلی در اروپا است و دانشگاه های این کشور رتبه های بسیار مناسبی را به دست آورده اند. در چنین شرایطی است که می توان به بسیاری از افراد توصیه کرد تا این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند.

مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته طراحی داخلی در ایتالیا عبارتند از:

برترین دانشگاه های رشته طراحی داخلی در ایتالیا

برای درک بهتر جایگاه دانشگاه های ایتالیا در این رشته، بهتر است به جدول زیر توجه کرد:

نام دانشگاهرتبه در اروپارتبه در جهان
پلی تکنیک میلان521
پلی تکنیک تورین1460
دانشگاه بولونیا45154
دانشگاه فلورانس51181
دانشگاه میلان58203
دانشگاه پادوا63209
دانشگاه سالنتو130427

هزینه تحصیل رشته طراحی داخلی در ایتالیا

در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد ایتالیا یکی از ارزان ترین کشورهای جهان برای تحصیل در رشته های مختلف تحصیلی است و به همین دلیل است که مهاجرت به ایتالیا جذابیت بسیار زیادی پیدا کرده است. فرایند تحصیل در ایتالیا دارای هزینه هایی است که می توان آن را سالیانه در حدود 3500€ (یورو) دانست که با استفاده از بورسیه تحصیلی می توان آن را به طور کامل پرداخت کرد.

هزینه تحصیل رشته طراحی داخلی در ایتالیا

در شرایط کنونی می توان گفت که علاوه بر این دانشجویان می توانند 6200€ (یورو) نیز وجه نقد با استفاده از این بورسیه دریافت کنند که در این صورت می توان به راحتی هزینه های 6 ماه زندگی و البته خرید وسایل مورد نیاز تحصیل را تامین کرد. دانشجویان با کار نیمه وقت در این کشور به راحتی هزینه های خود را برطرف می کنند.

چطوری ویزای تحصیلی ایتالیا رو میشه گرفت؟!

شرایط کار طراحان داخلی در ایتالیا

در حال حاضر کار کردن در ایتالیا می تواند یک امتیاز اقامتی در اتحادیه اروپا باشد و مسیر تحصیل در این کشور در نهایت منجر به دریافت اقامت در این کشور می شود. یک طراح داخلی در ایتالیا می تواند درآمدی در حدود 3820€ (یورو) در ماه را در اختیار داشته باشد که به نسبت متوسط درآمد در این کشور می توان آن را بسیار ارزشمند دانست. در حال حاضر افراد زیادی در این کشور به عنوان مهاجر زندگی می کنند و سبک زندگی در این کشور به گونه ای است که شهروندان ایتالیایی نیز پذیرای شهروندان خارجی هستند. در صورتی که به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرت به این کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *