ویزای تحصیلی

رشته طراحی داخلی در ایرلند

رشته طراحی داخلی در ایرلند

تحصیل رشته طراحی داخلی در ایرلند یک انتخاب پر ریسک و پرهزینه برای افرادی است که می خواهند آینده کاری مناسبی داشته باشند. ایرلند یکی از کشورهایی است که شرایط زندگی در آن مناسب است و افراد زیادی تمایل دارند تا در این کشور زندگی کنند اما حقیقت امر آن است که بر خلاف بسیاری از کشورهای جهان، مسیر رسیدن به کار در این کشور از طریق تحصیل چندان مناسب نیست چرا که دانشجویان باید هزینه های نسبتا زیادی را در این کشور پرداخت کرده و در نتیجه آن درآمدی دریافت کنند که چندان با این هزینه ها همخوانی ندارد. در چنین شرایطی می توان گفت که افراد بهتر است مسیرهای مستقیم یا میانبرهای دیگری را در این رابطه استفاده کنند.

رشته طراحی داخلی یکی از رشته هایی است که می توان آن را برای بسیاری از افراد ارزشمند دانست و این مسئله ای است که باید در رابطه با هر فرد به صورت مجزا با آن تعامل داشت. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که طراحی داخلی در دانشگاه های متعددی در سطح جهان ارائه می شود و افراد که این رشته را ارائه می کنند، باید مسیرهای مختلفی را در نظر داشته باشند که در نهایت منجر به رسیدن به کار در بهترین شرایط شود. در همین راستا، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی چگونگی تحصیل رشته طراحی داخلی در ایرلند خواهند پرداخت.

  • محدودیت های انتخاب ایرلند برای تحصیل رشته طراحی داخلی چیست؟
  • بهترین دانشگاه های ایرلند برای تحصیل در این رشته  کدامند؟
  • چه هزینه هایی برای تحصیل در این رشته در ایرلند باید پرداخت شود؟
  • آیا بازار کار مناسبی درایرلند برای تحصیل در این رشته وجود دارد؟

شرایط تحصیل رشته طراحی داخلی در ایرلند

طراحی داخلی یکی از رشته هایی است که در دانشگاه های مختلف جهان و با کیفیت های متفاوت ارائه می شود اما در ایرلند شرایط چندان مناسبی ندارد. حتی می توان گفت که در آینده کاری نیز مسیر ساده ای پیش روی افراد نخواهد بود تا بتوانند در این کشور به کار مشغول شوند. ایرلند یکی از کشورهای اروپایی است که کیفیت عالی زندگی را ارائه می کند و در رشته هایی خاص شرایط تحصیل در آن مناسب است.

در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که رشته طراحی داخلی در دانشگاه های این کشور در مقطع کارشناسی در یک دوره 4 ساله و در مقطع کارشناسی ارشد در یک دوره 2 ساله ارائه می شود و این شرایطی است که در اکثر کشورهای جهان نیز حکم فرما شده است. علاقمندان به تحصیل رشته طراحی داخلی می توانند در این کشور به زبان انگلیسی تحصیل کنند و این یکی از امتیازهایی است که مهاجرت به ایرلند می تواند به همراه داشته باشد.

بهترین دانشگاه های ارائه کننده رشته طراحی داخلی در ایرلند

ایرلند به نسبت انگلستان، اسکاتلند و این دست کشورهای مشابه، دانشگاه های محدودی را در خود جای داده است و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که دانشجویان بتوانند به راحتی و از بین گزینه های متعدد در دسترس، یکی را برای خود انتخاب کنند. در زمینه رشته طراحی داخلی این محدودیت ها به حداکثر مقدار خود می رسد و این دلیلی است که نمی توان انتظار داشت تعداد مهاجرت ها برای علاقمندان به این رشته به سمت ایرلند فراوان باشد.

برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته طراحی داخلی در ایرلند عبارتند از:

برترین دوره های طراحی داخلی در ایرلند

هزینه تحصیل رشته طراحی داخلی در ایرلند

در شرایط کنونی باید به این نکته اشاره داشت که ایرلند در دسته 10 کشور گران اروپایی برای تحصیل قرار دارد و این مسئله ای است که با توجه به رتبه دانشگاه های این کشور در رشته طراحی داخلی، سبب می شود تا بسیاری از افراد از انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی خودداری کنند. فرایند تحصیل در رشته طراحی داخلی در این کشور چندان مناسب نیست ولی دانشجویان باید هزینه های سنگینی را برای رسیدن به خواسته های خود در این کشور پرداخت کنند.

هزینه تحصیل رشته طراحی داخلی در ایرلند

برخی از مهم ترین هزینه های تحصیل رشته طراحی داخلی در ایرلند عبارتند از:

  • شهریه دانشگاه به صورت سالیانه در حدود 17800€ (یورو)
  • هزینه زندگی ماهانه در حدود 800€ (یورو)
  • درآمد احتمالی دانشجویان از طریق کار دانشجویی در حدود 800€ (یورو)

راه های اصلی دریافت ویزای تحصیلی ایرلند

بازار کار طراحان داخلی در ایرلند

بعد از تحصیل در ایرلند، این کشور به دانشجویان خارجی اجازه می دهد تا به جستجوی کار پرداخته و در صورت امضای قرارداد کاری، در همین کشور اقامت پیدا کنند. به طور متوسط، یک طراح داخلی در ایرلند 40500€ (یورو) در سال درآمد کسب می کند که نمی توان آن را درآمدی در سطح عالی در سطح اروپا و کشورهای مدرن و پیشرفته این قاره معرفی کرد. در حال حاضر تحصیل رشته طراحی داخلی در این کشور نمی تواند چندان موثر باشد و به همین دلیل است که به افراد کمی توصیه می شود که این کشور را برای تحصیل خود انتخاب کنند. در صورت تمایل به کسب اطلاعات دقیق در این رابطه، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *