ویزای تحصیلی

رشته طراحی لباس در مالتا

رشته طراحی لباس در مالتا

اگرچه مالتا بیش تر به خاطر کلیساهای جامع زیبا و سواحل خیره کننده خود مشهور است، اما این کشور چیزی فراتر از یک مقصد تعطیلاتی است. تحصیل در رشته طراحی لباس در مالتا یک انتخاب مناسب است زیرا علاقه مندان می توانند به زبان انگلیسی در بهترین موسسات آموزشی این کشور تحصیل کنند. مالتا یک کشور کوچک جزیره ای در جنوب اروپا است که به عنوان یک مقصد محبوب گردشگری شناخته می شود.

مالتا یکی از کوچک ترین و از نظر جمعیت پر تراکم ترین کشورهای جهان است. این کشور متشکل از گروهی از جزایر در دریای مدیترانه در جنوب ایتالیا می باشد. زندگی در این کشور اروپایی از همه لحاظ منحصر به فرد و خاص است. تیم تحقیق و ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله حاضر را جهت راهنمایی ایرانیان علاقه مند به تحصیل رشته طراحی لباس در مالتا 2021 به شرح زیر تهیه نموده است.

معرفی رشته طراحی لباس در مالتا

اکثرا به کسانی که علاقه مند به طراحی مد و لباس و کار کردن در این زمینه هستند توصیه می شود که به صورت آکادمیک در این رشته تحصیل کنند. تحصیل در رشته طراحی لباس از علاقه مندان در کشف و توسعه توانایی ها و استعدادهایشان پشتیبانی می کند. در طول تحصیل دانشجویان این فرصت را دارند که:

  • ابزارها و رویکرد طراحی ویژه یک طراح لباس را بیاموزند.
  • مهارت های لازم برای تحلیل و توسعه مفاهیم و ایده هایی را بهبود ببخشند که بعدا در پروژه های پیچیده مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
  • تجربه حرفه ای در تیم و بررسی سناریوهای جدید سیستم فشن یا مد برای دستیابی به نوع جدید کارآفرینی را به اشتراک گذاشته یا مشترکا استفاده نمایند.

در موسسات آموزشی مالتا نیز همانند سایر کشورهای جهان، رشته طراحی لباس برای تحصیل علاقه مندان و متقاضیان این رشته ارائه می گردد. طراحی لباس به واقع رشته جذابی است. طراحان لباس، لباس طراحی می کنند، از لباس های مراسم ها و بازیگران مشهور گرفته تا پوشاک آماده. طراحان لباس باید بتوانند ترندهای در پارچه ها، رنگ ها و اشکال را تجریه و تحلیل یا پیش بینی کنند، هزینه مواد و تولید را برآورد کنند و غیره.

معرفی رشته طراحی لباس در مالتا

دلایل و مزایای تحصیل رشته طراحی لباس در مالتا

مالتا به طرز منحصر به فردی هیجان انگیز است، زیرا زندگی دریایی در آب های آن از متنوع ترین و رنگارنگ ترین ها در دریای مدیترانه است. همچنین چشم اندازهای فراوان و پیچیده زیر آب و نیز بقایای کشتی های باستانی وجود دارد که به ساکنان زندگی دریایی تبدیل شده اند. به علاوه، سواحل باشکوهی در سرتاسر مالتا وجود دارد که واقعاً فراتر از اکثر مناطق واقعا جذابی است که می توان ملاحظه کرد. این یک پیش شرط برای همه است که قبل از سفر به این موضوع توجه کنند که مقصدشان از نظر جرم و فاجعه تا چه اندازه امن است. برای کسانی که به دنبال یک محیط علمی امن هستند، مالت ایده آل ترین مقصد است.

در حالی که مناطق دارای گردشگری بیش تر در مالتا جیب برها و سواستفاده گران را به خود جلب می کنند (دقیقاً مانند هر مکان گردشگری دیگری روی زمین)، اما این کشور عمدتا بدون جرم و جنایت است و به عنوان یکی از امن ترین مقصدها در کل اروپا شناخته می شود.

وضعیت امنیت در مالتا

زمانی که صحبت از تفریح و ورزش باشد، مالتا دارای یک صحنه هیجان انگلیسی باشگاهی است. علاقه مندان به موسیقی زنده می توانند در کافه ها و سالن های کنار دریا برخی از مشهورترین اجراها و کنسرت های زنده جهان را مشاهده کنند. از طرف دیگر، با آب و هوای شگفت انگیز مالتا، در تمام طول سال در فضای باز کنسرت برگزار می شود. مالتا بهشتی است برای هر کسی که عاشق سنگ نوردی، کوهنوردی، ورزش های آبی، فوتبال، قایقرانی یا فقط دراز کشیدن در ساحل است؛ این امر تحصیل در مالتا را به یک خاطره مادام العمر تبدیل می کند. تحصیل به زبان انگلیسی، نبود مانع زبانی، یادگیری و ارتقای زبان انگلیسی، کار ضمن تحصیل و فرصت های شغلی هیجان انگیز از دیگر دلایل و مزایای تحصیل در مالتا هستند.

هزینه تحصیل رشته طراحی لباس در مالتا

برای کسانی که می خواهند در مالتا تحصیل کنند، هزینه ای که باید پرداخت کنند بستگی به موارد زیر دارد:

  • ملیت دانشجو
  • نوع دانشگاه (دولتی و خصوصی)
  • نوع برنامه (مبتنی بر هنر، علمی، مرتبط با تجارت و غیره)

به عنوان مثال، در دانشگاه های دولتی مالتا، شهروندان بین المللی با این شرایط روبرو می شوند:

هزینه تحصیل رشته طراحی لباس در مالتا

همان طور که مشخص است در دانشگاه های خصوصی مالتا شهریه ها حتی بیش تر است.

هزینه زندگی حین تحصیل رشته طراحی لباس در مالتا

بررسی هزینه زندگی در مالتا نشان می دهد بسته به سبک زندگی، نوع محل اقامت و این که دانشجو به تنهایی زندگی می کند یا با دانشجویان دیگر، هزینه های زندگی ماهانه یک دانشجو در مالتا می تواند بین 500€ تا 800€ (یورو) باشد.

در بررسی متوسط هزینه های زندگی در مالتا با ارقام زیر رو به رو می شویم:

متوسط هزینه های زندگی در مالتا

اخذ ویزا برای تحصیل رشته طراحی لباس در مالتا

مالتا عضو حوزه شنگن است، اما دانشجویان اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا یا سوئیس برای تحصیل در این کشور به مدت بیش از 3 ماه نیاز به ویزا دارند. دانشجویان کشورهای دیگر نیز صرف نظر از مدت اقامت خود به ویزا نیاز دارند. پس از ورود و ثبت نام در دانشگاه، کلیه دانشجویان بین المللی که بخواهند بیش از 3 ماه (90 روز) در مالتا اقامت داشته باشند، باید نسبت به اخذ اجازه اقامت اقدام کنند. در زمان اولین ورود، دانشجویان باید دارای بلیط برگشت هواپیما به کشور مبدا خود یا ارزش آن به صورت نقدی/ حواله بانکی همراه با صورتحساب بانکی باشند که نشان می دهد آنها بودجه کافی برای پوشش حداقل یک سال هزینه های تحصیل به علاوه تقریبا 48€ (یورو) در روز (17520€ (یورو) در سال) را دارند؛ این رقم برای هزینه های محل اقامت و زندگی به مدت یک سال تحصیلی کافی محاسبه می شود.

چگونگی زندگی دانشجویی در مالتا

دانشجویان با تحصیل در مالتا فرصت های زیادی را به دست می آورند! بُعد فرابرنامه درسی در زندگی دانشجویی مالتا قطعاً باعث می شود که دانشجویان تجربه بیش تری داشته باشید. زمانی که صحبت از سرگرمی و تفریح عالی در مالتا باشد دانشجویان ممکن است سنت جولیانز، مرکز زندگی شبانه و والتا، پایتخت محافظت شده یونسکو، را در نظر بگیرند که محبوب ترین انتخاب ها هستند. همچنین در جزیره کوچک تر گوزو نیز باشگاه های عالی وجود داردکه برخلاف شلوغی مالتا، سبک زندگی روستایی و آرام تری را ارائه می دهد. رفت و آمد منظم کشتی ها این دو جزیره را به هم متصل می کند. همچنین تعدادی تشکل دانشجویی وجود دارد که به دانشجویان اطمینان می دهند اوقات خوبی را در مالتا خواهند گذراند.

زندگی شبانه نیز عالی است تعداد زیادی رستوران، کافی شاپ و سایر مکان های تفریحی وجود دارد و مردم محلی تقریباً هر روز به بیرون از خانه می روند، به ویژه در تابستان. مالتا مقصد شگفت انگیزی برای دانشجویانی است که از زندگی طولانی مدت در یک محیط ناآشنا عصبی می شوند. مالتا نه تنها یک کشور انگلیسی زبان است (مالتی و انگلیسی زبان های رسمی این کشور هستند)، بلکه دانشجویان از سراسر جهان در این کشور جزیره ای زندگی می کنند؛ این امر باعث می شود مالتا بسیار متنوع و استقبال کننده باشد. دانشجویان انگلیسی زبان قادر به برقراری ارتباط آسان با مردم محلی و گشت و گذار موثر در این جزیره هستند. این جزیره تجربه ای کاملا منحصر به فرد از سرگرمی های گسترده تا مناظر شگفت انگیز را ارائه می دهد.

چنان چه علاقه مند به تحصیل رشته طراحی لباس در مالتا هستید پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و شرایط کار ضمن تحصیل در مالتا با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *