ویزای تحصیلی

رشته علوم کامپیوتر در فیلیپین

رشته علوم کامپیوتر در فیلیپین

آیا تحصیل در رشته علوم کامپیوتر در فیلیپین مناسب است؟ بر خلاف دیگر کشورها، فیلیپین دارای تنوع فرهنگی است با تأثیر فرهنگ های شرقی و غربی است. همچنین، دانشگاه های فیلیپین از نظر علمی رقابتی هستند زیرا این کشور اهمیت زیادی بر کیفیت آموزش می دهد. به علاوه، زبان انگلیسی عمدتا به عنوان زبان رسمی آموزش استفاده می شود و اکثر مردم محلی می توانند انگلیسی را روان صحبت کنند. گذشته از همه این ها، زندگی و تحصیل در فیلیپین در مقایسه با کشورهای همسایه آن در آسیا بسیار مقرون به صرفه است، در حالی که کیفیت آموزش آن با کشورهای غربی هم تراز می باشد.

شهریه سالانه در فیلیپین بین 60000PHP تا 195000PHP (پزوی فیلیپین) متغیر است. اکثر دانشگاه های این کشور دارای برنامه های علوم کامپیوتر در تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می باشند؛ همچنین، دانشجویان می توانند گرایش های مختلف علم رشته، هنرهای دیجیتال، مهندسی نرم افزار، توسعه انیمیشن و بازی و غیره را انتخاب کنند. با توجه به این موارد می توان گفت بله، فیلیپین انتخاب مناسبی به عنوان مقصد تحصیل در خارج از کشور جهت تحصیل در رشته علوم کامپیوتر است. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله حاضر را جهت راهنمایی علاقه مندان به تحصیل در فیلیپین به شرح زیر تهیه نموده اند.

پنج دانشگاه برتر رشته علوم کامپیوتر در فیلیپین

جدول زیر پنج دانشگاه برتر علوم کامپیوتر در فیلیپین را نمایش می دهد:

دانشگاهزبان آموزش
دانشگاه فیلیپین (UP)انگلیسی
دانشگاه دلاساله (DLSU)انگلیسی
دانشگاه آتنو د مانیلا (AdMU)انگلیسی
دانشگاه سنتو توماس (UST)انگلیسی
دانشگاه AMAانگلیسی

دانشگاه فیلیپین بهترین دانشگاه علوم کامپیوتر در کشور فیلیپین است. اکثر پردیس های UP برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته علوم کامپیوتر ارائه می دهند. در دانشگاه دلاساله دانشجویان می توانند گرایش های فناوری نرم افزار، مهندسی سیستم های کامپیوتری و امنیت شبکه و اطلاعات را انتخاب کنند. برخی از موضوعات تحت پوشش علوم کامپیوتر در این دانشگاه عبارتند از طراحی الگوریتم ها، نظریه ها و اصول محاسبات، مهندسی نرم افزار، سیستم های هوشمند، توسعه اپلیکیشن، مدیریت فناوری و معماری کامپیوتر.

برنامه علوم کامپیوتر دانشگاه آتنو د مانیلا دانشجویان را به مبنای رایانش (computing) مجهز می کند. برخی از دروس اختیاری این برنامه شامل مهندسی کامپیوتر، چندرسانه ای، شبکه ها و سیستم های بی سیم و MIS و مهندسی نرم افزار است. این دروس به منظور ارائه دانش گسترده در زمینه نوشتن سیستم های نرم افزاری به دانشجویان طراحی شده اند. برنامه کارشناسی دانشگاه سنتو توماس یک برنامه چهار ساله است که شامل تحصیل در زمینه مبانی الگوریتمی، نظریه ها و مفاهیم رایانش و پیشرفت های جدید در رایانش می باشد. این برنامه طراحی شده است تا دانشجویان از مهارت های لازم برای تولید الگوریتم ها و نرم افزارهای موثر و کارآمد برخوردار باشند. برنامه کارشناسی دانشگاه AMA اصول مبانی الگوریتمی، نظریه ها و مفاهیم و کاربرد و اجرای راه حل های رایانشی را مورد بررسی قرار می دهد.

پنج دانشگاه برتر رشته علوم کامپیوتر در فیلیپین

درباره تحصیل کارشناسی رشته علوم کامپیوتر در فیلیپین

در فیلیپین، کارشناسی علوم کامپیوتر، یک برنامه چهار ساله است که بر مطالعه الگوریتم های کامپیوتر و اجرای آن از طریق نرم افزارها و سخت افزارهای کامپیوتری تمرکز دارد؛ همچنین، این مقطع دانشجویان را به مهارت در طراحی، نوشتن و توسعه برنامه های کامپیوتری و شبکه های کامپیوتری و نیز پیچیدگی های اپلیکیشن های نرم افزاری، پردازش داده، توسعه وب، برنامه نویسی و معماری کامپیوتر مجهز می کند. دانشجویانی که مایل به تحصیل در مقطع کارشناسی در رشته علوم کامپیوتر هستند، تشویق می شوند که رشته فناوری اطلاعات و ارتباطات را انتخاب کنند. این رشته دانشجویان را به موضوعات اساسی در زمینه تصویرسازی، طراحی وب، برنامه نویسی کامپیوتر و غیره مجهز می سازد. برخی از دروس کارشناسی علوم کامپیوتر عبارتند از:

  • زبان های برنامه نویسی
  • سیستم های پایگاه داده
  • برنامه نویسی وب
  • مهندسی نرم افزار
  • طراحی و تحلیل الگوریتم ها

انتظار می رود فارغ التحصیلان کارشناسی علوم کامپیوتر قادر باشند:

  • مشکلات پیچیده را تحلیل کنند و راه حل مناسبی ارائه دهند.
  • راه حل های رایانشی را طراحی کرده و توسعه دهند.
  • از ابزارها و مهارت های رایانشی مدرن استفاده کنند.
  • مفاهیم و شیوه های فناوری اطلاعات را به کار گیرند.
  • راه حل های مبتنی بر فناوری اطلاعات را ادغام کنند.

فارغ التحصیلان کارشناسی علوم کامپیوتر ممکن است مسیر شغلی خود را در شرکت های فناوری اطلاعات یا هر موسسه دولتی یا خصوصی دنبال کنند. آن ها ممکن است به عنوان متخصص پشتیبانی کامپیوتر، عیب یاب سخت افزار کامپیوتر، تستر نرم افزار، برنامه نویس کامپیوتر، توسعه دهنده وب، توسعه دهنده وب موبایل، رمزگذار داده های کامپیوتر، برنامه نویس پایگاه داده، توسعه دهنده نرم افزار و استاد کامپیوتر کار کنند.

بهترین فرصت های کارشناسی رشته علوم کامپیوتر در فیلیپین

در جدول زیر دو فرصت عالی برای تحصیل در فیلیپین در مقطع کارشناسی در رشته علوم کامپیوتر را معرفی می کنیم:

رشتهدانشگاهشهریه در سال (یورو)طول دوره (سال)نوع برنامه
علوم کامپیوتر – توسعه بازیدانشگاه سنتو توماس (UST)1466€4تمام وقت
علوم کامپیوتر – علم دادهدانشگاه سنتو توماس (UST)1466€4تمام وقت
علوم کامپیوتردانشگاه سنتو توماس (UST)1466€4تمام وقت

در بخش های فرعی زیر فرصت های فوق را معرفی می کنیم.

معرفی کارشناسی رشته علوم کامپیوتر – توسعه بازی در UST فیلیپین

دانشجویان برنامه کارشناسی علوم کامپیوتر – توسعه بازی در دانشگاه سنتو توماس برای توسعه نرم افزار و سیستم بسیار آموزش می بینند. این برنامه به صورت تمام وقت است و تحصیل در محل دانشگاه انجام گرفته و 48 ماه طول می کشد. مهلت ارسال درخواست جهت اخذ پذیرش و زمان آغاز برنامه به صورت زیر است:

مهلت ارسال درخواستآغاز برنامه
قبل از دسامبر 2021آگوست 2022

دوره ارائه درخواست از جولای تا دسامبر هر سال است. زبان آموزشی این برنامه انگلیسی است و نمره زبان قابل قبول برای ورود به آن به صورت زیر است:

نمره زبان قابل قبول برای ورود به رشته علوم کامپیوتر – توسعه بازی در UST فیلیپین

برخی از دروس برنامه عبارتند از:

  • آشنایی با زبان انگلیسی کالجی
  • مبانی رایانش
  • برنامه نویسی کامپیوتر
  • جبر کالجی
  • مثلثات
  • فلسفه علم، فناوری و اطلاعات
  • تربیت بدنی

هزینه تحصیل دانشجویان بین المللی در این برنامه 1466€ (یورو) در سال و هزینه های زندگی در مانیل – پایتخت و یکی از بهترین شهرهای فیلیپین برای تحصیل – که دانشگاه سنتو توماس در آن واقع است نیز 424€ تا 713€ (یورو) در ماه است.

معرفی کارشناسی رشته علوم کامپیوتر – علم داده در UST فیلیپین

تمرکز اصلی برنامه علوم کامپیوتر – علم داده در دانشگاه سنتو توماس این است که دانشجویان را با رویکردها و سبک های مختلف در توسعه برنامه ها مواجه سازد. جدول زیر جزئیات برنامه را نمایش می دهد:

نوع برنامهمدت زمان تحصیلآغاز برنامهمهلت ارسال درخواستمحل تحصیل
تمام وقت48 ماهآگوست 2022قبل از دسامبر 2021پردیس دانشگاه

زبان آموزشی این برنامه انگلیسی است و نمره زبان قابل قبول برای ورود به آن به صورت زیر است:

نمره زبان قابل قبول برای ورود به رشته علوم کامپیوتر – علم داده در UST فیلیپین

برخی از دروس برنامه عبارتند از:

  • سازه های گسسته
  • مهارت های نوشتاری دانشگاهی
  • تعامل انسان و کامپیوتر
  • سیستم های مدیریت پایگاه داده
  • ادبیات فیلیپین
  • حساب دیفرانسیل و انتگرال
  • فیزیک

هزینه تحصیل در این برنامه برای دانشجویان بین المللی 1466€ (یورو) در سال است. علاوه بر این، دانشجویان باید هزینه های زندگی در مانیل را نیز در نظر داشته باشند.

معرفی کارشناسی رشته علوم کامپیوتر در UST فیلیپین

این برنامه تمام وقت است و 48 ماه یا 4 سال به طول می انجامد. زبان آموزشی برنامه انگلیسی است و نمره زبان مورد قبول برای ورود به آن عبارت است از:

نمره زبان مورد قبول برای ورود به رشته علوم کامپیوتر در UST فیلیپین

تحصیل در این برنامه در محل دانشگاه انجام می شود. برنامه در آگوست 2022 آغاز می شود و متقاضیان باید قبل از دسامبر 2021 برای اخذ پذیرش آن درخواست خود را ارائه دهند. برخی از دروس این برنامه عبارتند از:

  • سازه های گسسته (1)
  • مهارت های خواندن و تفکر برای تحصیلات دانشگاهی
  • برنامه نویسی کامپیوتر (2) (شیءگرا)
  • هندسه تحلیلی
  • فیزیک (1)
  • آزمایشگاه فیزیک (1)

هزینه تحصیل دانشجویان بین المللی در این برنامه سالانه 1466€ (یورو) است. چنان چه علاقه مند به تحصیل در رشته علوم کامپیوتر در فیلیپین هستید پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و نیز ویزای تحصیلی فیلیپین با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *