ویزای تحصیلی

رشته علوم کامپیوتر در نیوزلند

رشته علوم کامپیوتر در نیوزلند

رشته علوم کامپیوتر در نیوزلند را می توان به عنوان یکی از رشته هایی معرفی کرد که در تمامی دانشگاه های غیر پزشکی این کشور ارائه می شود. چنین موضوعی سبب می شود تا متقاضیان تحصیل در این کشور، گزینه های نسبتا زیادی برای تحصیل در رشته علوم کامپیوتر پیش رو داشته باشند و در نتیجه آسودگی خاطر بیش تری نیز در روند مهاجرت آن ها وجود خواهد داشت. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که دانشجویان برای اخذ پذیرش از دانشگاه های نیوزلند به رزومه تحصیلی قدرتمندی نیاز خواهند داشت که نیازمند برنامه ریزی های بلند مدت برای رسیدن به این خواسته است.

متخصصین علوم کامپیوتر نه تنها در این کشور بلکه در بسیاری از کشورهای جهان شرایط بسیار مناسبی برای ورود به بازار کار خواهند داشت و می توانند به سرعت پس از پایان دوره تحصیل خود وارد بازار کار شوند. بسیاری از شرکت های برجسته جهان در حال حاضر به دنبال جذب متخصصین علوم کامپیوتر هستند و افرادی که تحصیل با کیفیت در این کشور را تجربه کرده باشند می توانند شانس بسیار بالایی برای ورود به بازارهای کار جهانی داشته باشند. در چنین شرایطی انتخاب نیوزلند به عنوان مقصد تحصیلی می تواند انتخابی صحیح به نظر برسد. در راستای توجه به این موضوع، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته علوم کامپیوتر در کشور نیوزلند خواهند پرداخت.

  • شرایط تحصیل رشته علوم کامپیوتر در نیوزلند چیست؟
  • آیا می توان با استفاده از کمک هزینه های تحصیلی در نیوزلند تحصیل ارزان را تجربه کرد؟
  • شرایط اقامت پس از تحصیل در کشور نیوزلند چیست؟
  • آیا نیوزلند مقصد مناسبی برای کار به عنوان متخصص علوم کامپیوتر است؟

شرایط تحصیل رشته علوم کامپیوتر در نیوزلند

نیوزلند کشوری در نزدیکی استرالیا است و شرایط زندگی در آن نیز شباهت های نسبتا زیادی با این کشور دارد. زمانی که فردی قصد انتخاب نیوزلند به جای استرالیا را دارد، باید به این نکته توجه داشته باشد که تعداد دانشگاه های ارائه کننده رشته علوم کامپیوتر در این کشور بسیار محدودتر هستند و این مسئله می تواند در روند اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور تاثیرگذار باشد.

دانشجویانی که نیوزلند را به عنوان مقصد تحصیل خود در رشته علوم کامپیوتر انتخاب می کنند باید از معدل بالایی در رزومه تحصیلی خود بهره ببرند چرا که رقابت برای تحصیل در دانشگاه های این کشور بسیار پرفشار است و به همین دلیل در اختیار داشتن حداقل های اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور نمی تواند ضمانت مناسبی برای دریافت پذیرش تحصیلی به حساب بیاید. به همین دلیل است که به علاقمندان تحصیل رشته علوم کامپیوتر در نیوزلند توصیه می شود تا حداقل معدل 15 و همچنین نمره 6.5 آیلتس را در اختیار داشته باشند تا شانس آن ها برای ورود به دانشگاه های نیوزلند در این رشته افزایش پیدا کند.

دانشگاه اوکلند را می توان به عنوان بهترین دانشگاه این کشور برای تحصیل در رشته علوم کامپیوتر معرفی کرد. طول دوره تحصیل این رشته در این دانشگاه 4 ساله خواهد بود و دانشجویان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا نیز به ترتیب 2 و 3 سال تحصیل خواهند کرد. این دانشگاه در این رشته رتبه 223 جهان را به خود اختصاص داده است و این در حالی است که این دانشگاه در رتبه بندی جهانی رتبه 125 جهان را در اختیار دارد.

شرایط تحصیل رشته علوم کامپیوتر در نیوزلند

وظایف فارغ التحصیلان رشته علوم کامپیوتر در نیوزلند

تمامی دانشجویانی که در حال تحصیل رشته کامپیوتر در نیوزلند هستند، قبل از فارغ التحصیلی خود باید با وظایف متخصصان علوم کامپیتر در نیوزلند به خوبی آشنا شوند. در غیر این صورت با مشکلات گسترده ای در طول اقامت خود در نیوزلند مواجه خواهند شد. البته لازم به ذکر است که، رشته علوم کامپیوتر یک رشته کلی برای مهندسی سخت افزار، نرم افزار و شبکه است. بنابراین وقتی این سوال پیش می آید که یک فارغ التحصیل رشته کامپیوتر در نیوزلند چه وظایفی دارد، شما پاسخ قطعی دریافت نخواهید کرد.

اما با این حال وظایف فارغ التحصیلان رشته علوم کامپیوتر در نیوزلند باید وظایف زیر را به درستی انجام دهند:

وظایف فارغ التحصیلان رشته علوم کامپیوتر در نیوزلند

هزینه تحصیل رشته علوم کامپیوتر در نیوزلند

یکی از موضوعاتی که به سادگی در رابطه با تحصیل در نیوزلند نباید از کنار آن عبور کرد، شرایط تحصیل در رشته علوم کامپیوتر از نظر مالی است. دانشگاه های نیوزلند بر خلاف بسیاری از دانشگاه های مطرح اروپایی، شهریه های بالایی را در نظر گرفته اند و دانشجویانی خارجی باید به این نکته توجه بسیار ویژه ای داشته باشند. شهریه دانشجویان خارجی برای تحصیل در رشته علوم کامپیوتر در حدود 18000$ تا 22000$ (دلار) است. دانشجویانی که از نظر علمی در شرایط مناسبی قرار داشته باشند قادر خواهند بود تا با استفاده از کمک هزینه های تحصیلی، بخشی از هزینه های تحصیل خود در این کشور را تامین کنند. ضمن این که استفاده از وام های دانشجویی نیز در این کشور رایج است.

دانشجویان همچنین باید در نظر داشته باشند که هزینه زندگی در این کشور برای دانشجویان بین المللی نیز بسیار متغیر است. افرادی که در قسمت های جنوبی کشور نیوزلند زندگی می کنند به مراتب هزینه های کمتری برای تحصیل و زندگی خود پرداخت می کنند. هزینه زندگی در این کشور می تواند از 15000$ تا 25000$ (دلار نیوزلند) در سال متغیر باشد. البته دانشجویان در طول دوره تحصیل خود می توانند به صورت نیمه وقت مشغول به کار شوند و بخشی از این هزینه ها را جبران کنند.

درآمد متخصصین علوم کامپیوتر در کشور نیوزلند

دانشجویان در پایان دوره تحصیل خود در نیوزلند اجازه خواهند داشت تا به کار در این کشور مشغول شوند البته این شرایط کار تنها موقتی خواهد بود و افرادی که قصد دریافت اقامت دائم این کشور را دارند باید در یک سیستم امتیازبندی شرکت کنند و کار در کشور نیوزلند به صورت موقت نیز می تواند امتیازات بسیار زیادی را برای متقاضیان به ارمغان آورد.

افرادی که در رشته علوم کامپیوتر تحصیل کرده باشند این فرصت را خواهند داشت تا به درآمد بسیار مناسبی در کشور نیوزلند دست پیدا کنند و این امکانی است که در بسیاری دیگر از کشورهای جهان نیز در اختیار متخصصین این حرفه قرار می گیرد. در نمودار زیر، متوسط درآمد متخصصین علوم کامپیوتر در این کشور به تصویر کشیده شده است که نشان دهنده استقلال مالی این افراد در این کشور به طور کامل خواهد بود. درآمد متخصصین علوم کامپیوتر در نیوزلند برای یک زندگی خانوادگی نیز بسیار مناسب است.

درآمد ماهانه یک متخصص علوم کامپیوتر در نیوزلند

نیوزلند یکی از کشورهای جهان با کیفیت زندگی بسیار مناسب است و به همین دلیل افراد زیادی تلاش می کنند تا خود را به این کشور برسانند و تحصیل در این کشور یکی از بهترین مسیرهای مهاجرت به حساب می آید. مشاورین با تجربه ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از آمادگی کامل برخوردارند تا علاقمندان به زندگی در این کشور را در مسیرهای مهاجرتی راهنمایی و همراهی نمایند.

سوالات کلیدی در خصوص رشته علوم کامپیوتر در نیوزلند

با توجه به سوالات مکرر شما عزیزان در خصوص رشته علوم کامپیوتر در نیوزلند، در این بخش از مقاله قصد داریم تا به برخی از کلید ترین سوالات شما عزیزان در این حوزه پاسخ دهیم. مهمترین آنها به شرح زیر می باشند:

  • طول دوره تحصیل رشته علوم کامپیوتر در نیوزلند چند سال است؟ طول دوره تحصیل رشته علوم کامپیوتر در نیوزلند، بسته به فعالیت دانشجویان متفاوت خواهد بود، اما معمولا بین 4 تا 5 سال تحصیلی می باشد.
  • آیا امکان دریافت بورسیه دانشجویی برای تحصیل رشته علوم کامپیوتر در نیوزلند وجود دارد؟ تمامی دانشجویان مستعد بین المللی، که بضاعت مالی کافی برای تحصیل رشته علوم کامپیوتر در نیوزلند را ندارند، می توانند از بورسیه های دانشجویی این کشور استفاده کنند.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *