ویزای تحصیلی

رشته عکاسی در آرژانتین

رشته عکاسی در آرژانتین

تحصیل رشته عکاسی در آرژانتین را می توان به عنوان صرفا یک میانبر برای رسیدن به اقامت کشورهای آمریکای لاتین معرفی کرد. آرژانتین یکی از کشورهای نسبتا معتبر و قدرتمند آمریکای لاتین است و در کنار برزیل بالاترین درخواست برای زندگی در این منطقه به این کشور ارائه می شود. افرادی که آرژانتین را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، گزینه های عالی زیادی را در دسترس خود نخواهند داشت و همین مسئله می تواند یک چالش جدی در مسیر مهاجرت به این کشور به حساب آید. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که آرژانتین یکی از کشورهایی است که مسیرهای مهاجرت شهروندان ایرانی را تا حدودی مسدود کرده است.

فرایند تحصیل رشته عکاسی در این کشور به گونه ای است که می توان به بسیاری از افراد توصیه کرد که این کشور را برای تحصیل خود انتخاب کنند اما باید در نظر داشت که این افراد باید ویزای قدرتمندی در اختیار داشته باشند. دانشگاه های آرژانتین برای تحصیل در رشته های مختلف شرایط متفاوتی را ارائه می کنند و به همین دلیل است که باید تحقیقات گسترده ای را پیش از انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی خود انجام داد. در راستای توجه به همین موضوع، در این مقاله، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به دنبال آن هستند که شرایط تحصیل رشته عکاسی در آرژانتین خواهند پرداخت.

  • فرایند تحصیل رشته عکاسی در آرژانتین چیست؟
  • بهترین دانشگاه های ارائه کننده رشته عکاسی در آرژانتین کدامند؟
  • آیا می توان آرژانتین را در دسته کشورهای ارزان قیمت برای تحصیل در رشته عکاسی دانست؟
  • شرایط کار یک عکاس در آرژانتین چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته عکاسی در آرژانتین

باید به این نکته توجه داشت که رشته عکاسی یکی از مهم ترین رشته های گروه هنر است که با رشته های بخصوص دیگری ارتباط تنگاتنگ دارد. همین مسئله سبب شده است تا شرایط تحصیل رشته عکاسی در کشورهای مختلف به صورت قابل توجهی مورد توجه قرار گیرد. آرژانتین نیز این امکان را در اختیار دانشجویان قرار داده است که با کیفیتی بسیار مناسب در این رشته به ادامه تحصیل مشغول شوند.

رتبه های دریافت شده توسط دانشگاه های آرژانتین در رشته عکاسی نشان می دهد که دانشگاه های این کشور نمی توانند گزینه ای درجه 1 برای تحصیل باشند اما همچنان می توان به آن ها به عنوان یک گزینه ایده آل به ویژه در آمریکای لاتین اشاره کرد. رشته عکاسی در مقطع کارشناسی در یک دوره 4 ساله در اکثر دانشگاه های این کشور و به زبان اسپانیایی ارائه می شود اما می تواند در مقطع کارشناسی ارشد، دانشگاه های انگلیسی زبان را نیز برای تحصیل در آرژانتین انتخاب کرد.

شرایط تحصیل رشته عکاسی در آرژانتین

معرفی دانشگاه های نمونه ارائه کننده رشته عکاسی در آرژانتین

باید به این نکته توجه داشت که انتخاب دانشگاه محل تحصیل، اهمیت بسیار بیشتری نسبت به کشور محل استقرار آن دارد. دانشجویان علاقمند به رشته عکاسی باید در نظر داشته باشند که در بین 1250 دانشگاه برتر رشته عکاسی در جهان، تنها نام 7 دانشگاه آرژانتینی دیده می شود و این نکته ای قابل توجه در این زمینه به حساب می آید.

شرایط دریافت ویزای تحصیلی آرژانتین

برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته عکاسی در آرژانتین عبارتند از:

برترین دانشگاه های رشته عکاسی در آرژانتین

هزینه تحصیل عکاسان در آرژانتین

باید به این نکته توجه داشت که در حال حاضر آرژانتین یکی از ارزان ترین کشورهای آمریکای لاتین برای تحصیل به حساب می آید و افراد زیادی می توانند این کشور را با آسودگی خاطر برای تحصیل خود انتخاب کنند. فرایند تحصیل در رشته عکاسی در این کشور 4 ساله است و دانشجویان باید برنامه ریزی دقیقی برای پرداخت هزینه های خود در این کشور داشته باشند.

در حال حاضر می توان هزینه های تحصیل عکاسی در آرژانتین را به شرح زیر دانست:

نوع هزینههزینه به دلار
شهریه دانشگاه250$
شهریه دانشگاه های خصوصی18000$
هزینه زندگی ماهانه200$
درآمد احتمالی از طریق کارممنوعیت کار دانشجویی

در چنین شرایطی باید به این نکته اشاره کرد که در سطح جهانی، دانشگاه های آرژانتین به سادگی در دسته 10 دانشگاه ارزان قیمت جهان قرار دارند و نمی توان به سادگی از کنار آن عبور کرد.

شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در آرژانتین

شرایط کار یک عکاسی در آرژانتین

باید به این نکته اشاره کرد که رشته عکاسی یکی از رشته های تحصیلی است که می تواند بازار کار بسیار مناسبی داشته باشد. باید در نظر داشت که در حال حاضر افراد زیادی در این صنعت فعال هستند و می توان گفت که ورود به این عرصه می تواند آینده مناسبی را برای افراد فراهم کند. در شرایط کنونی باید به این نکته اشاره کرد که یک عکاس در آرژانتین به طور متوسط می تواند 34800ARS (پزو آرژانتین) در ماه درآمد داشته باشد که سطح مناسبی از درآمد در این کشور را نشان می دهد. محدودیت های کمی برای کار در این کشور وجود دارد اما در حال حاضر، بزرگ ترین دغدغه مهاجرت به آرژانتین، یافتن راهی برای ورود به این کشور است. در صورتی که در جستجوی بهترین مسیرهای مهاجرتی هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

پرتکرارترین سوالات در خصوص رشته عکاسی در آرژانتین

با توجه به سوالات مکرر شما عزیزان در خصوص شرایط رشته عکاسی در نیوزلند، در این بخش از مقاله قصد داریم به برخی از مهمترین سوالات شما عزیزان در این زمینه پاسخ دهیم. مهمترین آنها عبارت اند از:

  • آیا برای تحصیل رشته عکاسی در آرژانتین به بیمه درمانی خاصی نیاز داریم؟ تمامی دانشجویان بین المللی که به دنبال ادامه تحصیل در رشته عکاسی در نیوزلند هستند، باید برای دریافت بیمه درمانی معتبر دانشجویی اقدام نمایند.
  • هزینه تحصیل رشته عکاسی در آرژانتین در مقایسه با برزیل چگونه است؟ هزینه تحصیل در برزیل و آرژانتین به عنوان بزرگترین کشورهای آمریکای جنوبی همواره بالا است، اما معمولا هزینه تحصیل رشته عکاسی در آرژانتین پایین تر از برزیل است.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *