ویزای تحصیلی

رشته عکاسی در اتریش

رشته عکاسی در اتریش

تحصیل رشته عکاسی در اتریش برای بسیاری از علاقمندان به این رشته می تواند یک امتیاز بزرگ برای کار در اروپا باشد. به این دلیل از اروپا در این زمینه نام برده می شود که شرایط کار عکاسی در این کشور چندان مناسب نیست اما افراد زیادی هستند که در بازار رقابتی موجود در این کشور شرایط مناسبی برای خود ایجاد کرده اند. دانشگاه های اتریشی در این رشته توانسته اند جایگاه های علمی نسبتا مناسبی به دست آورند ولی باید در نظر داشت که شرایط موجود در مسیر تحصیل رشته عکاسی در این کشور به گونه ای نیست که بتوان به سادگی به بسیاری از افراد توصیه کرد تا این کشور را برای تحصیل خود انتخاب کنند.

در حال حاضر رشته عکاسی یکی از رشته های وابسته به گروه هنر است و دانشجویان بسیاری از سراسر جهان در این رشته مشغول به تحصیل هستند. بیش از 1600 دانشگاه معتبر در سطح بین الملل شناسایی شده است که امکان تحصیل در رشته عکاسی را به دانشجویان خارجی می دهند. در چنین شرایطی فرد باید با استفاده از اطلاعاتی که در این زمینه در دسترس است، برای رسیدن به موفقیت های بیشتر و انتخاب شایسته دانشگاه محل تحصیل خود اقدامات لازم را انجام دهد. در این مقاله، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به دنبال آن هستند که شرایط تحصیل رشته عکاسی در اتریش را بررسی کنند.

  • شرایط تحصیل رشته عکاسی در اتریش چیست؟
  • فرایند تحصیل در رشته عکاسی در اتریش در کدام دانشگاه ها بهتر است؟
  • هزینه تحصیل رشته عکاسی در این کشور چقدر است؟
  • شرایط کار یک عکاس در اتریش چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته عکاسی در اتریش

اتریش یک نظام آموزشی 13 ساله را در مدارس خود ارائه می دهد و به همین دلیل است که دانشجویان باید برای ورود به این کشور مدرک دیپلمی ارائه کنند که به همین مدت ارتباط داشته باشد. متاسفانه در ایران دیپلم 12 ساله ارائه می شود و دانش آموزان ایرانی نمی توانند به راحتی تحصیل در اتریش را تجربه کنند. برای رسیدن به این خواسته، فرد باید یک سال در محیط دانشگاهی و در رشته ای که مورد نظر او است به ادامه تحصیل بپردازد و در این مسیر، یک سال تحصیل در رشته عکاسی برای ورود به اتریش الزامی است.

دانشجویان برای تحصیل رشته عکاسی در اتریش به مدرک B2 زبان آلمانی نیز نیاز خواهند داشت چراکه در حال حاضر دانشگاه های بسیار انگشت شماری در اتریش وجود دارد که امکان تحصیل در رشته ذکر شده به زبان انگلیسی را می دهند. تحصیل رشته عکاسی در این کشور در مقطع کارشناسی در یک دوره 3 ساله ممکن شده است و این خود یکی از محاسن انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی است.

رشته فیلم برداری در اتریش و شرایط استاندارد آن

معرفی دانشگاه های برتر رشته عکاسی در اتریش

در حال حاضر اتریش یکی از کشورهای با نظام آموزشی قوی در سطح اروپا به حساب می آید و دانشگاه های این کشور با دریافت جایگاه های علمی مناسب، توانسته اند در سطح جهانی نیز نام خود را بلند آوازه جلوه دهند. در حال حاضر دانشگاه های زیادی در اتریش رشته عکاسی را ارائه می کنند اما تنها برخی از آن ها در سطح جهان در رتبه های درجه 1 جهانی قرار گرفته اند و این مسئله می تواند روند انتخاب این کشور را با چالش های بیشتری روبرو کند.

برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته عکاسی در اتریش عبارتند از:

برترین دانشگاه های رشته عکاسی در اتریش

پله به پله تا ویزای تحصیلی اتریش

هزینه تحصیل عکاسان در اتریش

بسیاری از افراد به این دلیل پروسه مهاجرت به اتریش را برای خود بسیار جذاب می دانند که امکان تحصیل رایگان در این کشور برای دانشجویان خارجی نیز فراهم شده است. این باوری است که نمی توان به صراحت آن را تایید کرد چراکه دانشجویان خارجی برای تحصیل در این کشور (در تمامی رشته های تحصیلی) هزینه ای را به عنوان حق ثبت نام پرداخت می کنند. برخی از مهم ترین هزینه هایی که ممکن است یک دانشجو در اتریش با آن ها در رشته عکاسی روبرو شود عبارتند از:

  • هزینه تحصیل: رایگان
  • حق ثبت نام سالیانه در حدود 1300€ (یورو)
  • هزینه زندگی ماهانه در حدود 1100€ (یورو)
  • هزینه خرید دوربین عکاسی: بسته به نیاز فرد در زمان
  • درآمد حاصل از کار دانشجویی: در حدود 1000€ (یورو)

هزینه تحصیل عکاسان در اتریش

شرایط کار یک عکاس در اتریش

فردی که دوره تحصیلی خود را در اتریش به پایان برده باشد، می تواند از فرصت کاریابی در این کشور استفاده کند ولی باید به این نکته اشاره داشت که وضعیت مالی عکاسان سطح متوسط در این کشور اصلا مناسب نیست و آن ها درآمدی در حدود 2250€ (یورو) در ماه را به دست خواهند آورد که با توجه به متوسط درآمد در این کشور، می توان گفت که این افراد از سطح رفاه نسبی برخوردار نیستند و تنها می توانند نیازهای زندگی خود را پرداخت کنند و پرداخت هزینه های یک خانواده با این شرایط کار بسیار دشواری است. در صورتی که به دنبال مسیرهای امن مهاجرتی هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *