ویزای تحصیلی

رشته عکاسی در اسلوونی

رشته عکاسی در اسلوونی

شرایط تحصیل رشته عکاسی در اسلوونی به گونه ای است که به بسیاری از افراد توصیه می شود تا کشورهای دیگر را در این مسیر انتخاب کنند. باید به این نکته توجه کرد که اسلوونی یکی از کشورهایی است که نمی توان آن را در شرایط ایده آل یافت و به همین دلیل است که به دارندگان رزومه های قدرتمند توصیه می شود تا کشورهای دیگری را برای تحصیل خود انتخاب کنند چه بسا رشته عکاسی در نظر فرد باشد و فرد بخواهد در این رشته به ادامه تحصیل مشغول شود. اسلوونی می تواند به عنوان یکی از کشورهایی در نظر گرفته شود که از آن به عنوان میانبر برای رسیدن به اقامت شنگن استفاده می شود. کیفیت آموزش در این کشور فاصله قابل توجهی با استاندارهای بین المللی دارد و به همین دلیل است که تنها در رشته های خاص می توان آن را به دانشجویان توصیه کرد.

رشته عکاسی به عنوان یکی از رشته های برتر هنری می تواند مسیر زندگی افراد را به طور قابل توجهی تغییر دهد و به همین دلیل است که افراد زیادی با وجود در اختیار داشتن توانمندی کافی در عکاسی، در تلاش هستند تا تحصیلات آکادمیک این رشته را نیز بیاموزند. در چنین شرایطی است که می تواند انتظار داشت تا تحصیل رشته عکاسی در اسلوونی نیز برای برخی مهم باشد و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تلاش هستند تا این موضوع را در این گفتار بررسی کنند.

  • شرایط انتخاب رشته عکاسی در اسلوونی چیست؟
  • مهم ترین دانشگاه های رشته عکاسی در اسلوونی کدامند؟
  • برای تحصیل این رشته در اسلوونی، چه هزینه هایی را باید پرداخت کرد؟
  • مهم ترین ویژگی های بازار کار عکاسی در اسلوونی چیست؟

شرایط تحصیل رشته عکاسی در اسلوونی

در حال حاضر باید به این نکته توجه داشت که اسلوونی یکی از کشورهایی است که تنها در برخی از رشته های گروه مهندسی و علوم انسانی مورد توجه قرار می گیرد و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که در رشته ای مانند عکاسی، دانشگاه های این کشور جایگاه مناسبی را به دست آورده باشند. باید در نظر داشت که دانشگاه های محدودی در این کشور رشته عکاسی را ارائه می کنند و به همین دلیل نمی توان توصیه کرد تا علاقمندان به این رشته، اسلوونی را به عنوان مقصد خود در نظر داشته باشند. در حال حاضر دانشگاه آکادمی کالج در شهر ماریبور، تنها دانشگاه اسلوونی است که رشته عکاسی را در مقطع کارشناسی ارائه می کند.

شرط اصلی برای تحصیل در این دانشگاه، تسلط به زبان اسلوونیایی است و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که دانشجویان به سرعت و به سادگی بتوانند این خواسته خود را برآورده کنند. در چنین شرایطی است که مهاجرت به اسلوونی برای تحصیل در رشته عکاسی به یکی از آخرین خواسته های بسیاری از متقاضیان این رشته تبدیل می شود.

پروسه مهاجرت تحصیلی به اسلوونی در رشته عکاسی به رشته های دیگر شباهت های زیادی دارد و دانشجویان پیش از هرگونه اقدام باید این روند را به خوبی بشناسند. مهم ترین مراحلی که فرد در روند رسیدن به این خواسته باید طی کند عبارتند از:

پروسه تحصیل رشته عکاسی در اسلوونی

رشته انیمشین، یکی از رشته های کاربردی در اسلوونی

هزینه تحصیل عکاسان در اسلوونی

یکی از مسائلی که در پروسه مهاجرت به خارج از کشور به ویژه از طریق تحصیل باید به آن توجه داشت، هزینه های تحصیل در خارج از کشور است. افراد زیادی به دلیل برنامه ریزی های نامناسب در این مسیر، نمی توانند دوره تحصیلی خود را به پایان برسانند و مجبور به عبور از پروسه های دیگر مهاجرتی می شوند. خوشبختانه تحصیل رشته عکاسی در اسلوونی هزینه های بسیار اندکی را در پی خواهد داشت ولی با توجه به این که تحصیل در این کشور چندان ارزشمند نیست، می توان گفت که انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی چندان مناسب نیست.

برخی از مهم ترین هزینه های تحصیل رشته عکاسی در اسلوونی عبارتند از:

نوع هزینههزینه به یورو
شهریه دانشگاه آکادمی در رشته عکاسی2400€
هزینه ماهانه زندگی400€
متوسط درآمد دانشجویان420€

هزینه تحصیل رشته عکاسی در اسلوونی

با سفیران تا دریافت ویزای تحصیلی اسلوونی

شرایط کار یک عکاس در اسلوونی

باید به این نکته توجه داشت که اسلوونی یکی از کشورهای نه چندان مطرح حوزه شنگن است و افراد زیادی این کشور را به عنوان مقصد نهایی خود برای زندگی انتخاب نمی کنند. مسیر مهاجرت تحصیلی به اسلوونی برای بسیاری فراهم است اما آن ها پس از دریافت مدرک تحصیلی خود، به کشورهای دیگر مهاجرت می کنند. در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که اسلوونی شرایط نسبتا مناسبی برای کار دارد اما می توان محدودیت های کمتری برای زندگی در این کشور متصور شد.

یک عکاس به طور تقریبی می تواند درآمدی در حدود 1540€ (یورو) در ماه را به دست آورد و به همین دلیل زندگی سطح متوسطی را در این کشور خواهد داشت اما باید به این نکته توجه داشت که این مبلغ نمی تواند امتیاز بزرگی برای فرد باشد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات تکمیلی، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *