ویزای تحصیلی

رشته عکاسی در انگلستان

رشته عکاسی در انگلستان

در حال حاضر تحصیل در رشته عکاسی در انگلستان یکی از راه هایی است که به کمک آن می تواند آینده کاری خود را تضمین کرد. افراد زیادی در تلاش هستند تا انگلستان را به عنوان مقصد تحصیل و زندگی خود در نظر داشته باشند و به همین دلیل است که سفارت انگلستان در رابطه با صدور ویزا نیاز به زمان بیشتری برای بررسی دقیق پرونده ها دارد. باید به این نکته اشاره کرد که شرایط کنونی تحصیل در انگلستان به گونه ای است که تمامی افرادی که توانمندی کافی از نظر مالی را در اختیار دارند، به سمت این کشور مهاجرت می کنند چراکه از نظر رضایت دانشجویان خارجی در سراسر جهان، انگلستان بهترین شاخص ها را در اختیار دارد و بالاتر از کانادا و آمریکا در رتبه اول قرار گرفته است.

رشته عکاسی یکی از رشته های گروه هنر است که در خارج از محیط آکادمیک نیز می توان جزئیات زیادی را از آن آموخت اما تحصیل در یک محیط آکادمیک بدون شک شرایط بهتری را برای افراد ایجاد می کند و می تواند امتیازهای زیادی را برای آنها ایجاد نماید. فرایند تحصیل رشته عکاسی در این کشور نیز سبب شده تا بسیاری از علاقمندان این رشته درخواست خود را برای پذیرش به دانشگاه های انگلستان ارسال کنند و به همین دلیل است که در این مقاله، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به دنبال آن هستند که شرایط تحصیل رشته عکاسی در انلگستان را بررسی نمایند.

  • شرایط انتخاب رشته عکاسی در انگلستان چیست؟
  • مهم ترین دانشگاه های رشته عکاسی در انگلستان کدامند؟
  • برای تحصیل این رشته در انگلستان، چه هزینه هایی را باید پرداخت کرد؟
  • مهم ترین ویژگی های بازار کار عکاسی در انگلستان چیست؟

فرایند تحصیل رشته عکاسی در انگلستان

باید به این نکته توجه کرد که انگلستان یکی از جذاب ترین کشورهای جهان برای تحصیل در رشته های مختلف به حساب می آید و به همین دلیل است که رزومه های تحصیلی متعددی در راستای دریافت پذیرش به دانشگاه های این کشور ارائه می شود. باید به این نکته توجه کرد که رشته عکاسی یکی از رشته های تحصیل است که از مقطع کارشناسی تا دکترا در انگلستان ارائه می شود و این در حالی است که بسیاری از کشورهای جهان حتی در مقطع کارشناسی ارشد نیز نمی توانند این رشته را ارائه کنند.

برای دریافت پذیرش از دانشگاه های برتر انگلستان، به حداقل مدرک 7 آیلتس نیاز خواهد بود اما دانشگاه هایی نیز در این کشور وجود دارند که برای اعطای پذیرش به دانشجویان خارجی، نمره 6 را طلب کرده اند. حداقل معدل برای تحصیل در رشته عکاسی در انگلستان تعیین نشده است اما نمی توان انتظار داشت که با در اختیار داشتن معدل کمتر از 17، دریافت پذیرش از دانشگاه های تراز اول این کشور ممکن شود.

شرایط ایده آل رشته فیلم برداری در انگلستان

معرفی دانشگاه های برتر رشته عکاسی در انگلستان

در حال حاضر دانشگاه های زیادی در انگلستان رشته عکاسی را ارائه می کنند و دانشجویان و متقاضیان تحصیل در این رشته، پیش از مهاجرت به انگلستان باید دانشگاه مدنظر خود را یافته و درخواست خود برای دریافت پذیرش را به دانشگاه ارسال کنند. در حال حاضر می توان به این نکته اشاره داشت که در بین 50 دانشگاه برتر ارائه کننده رشته عکاسی، نام 10 دانشگاه از انگلستان نیز دیده می شود.

برترین دانشگاه های انگلستان در ارائه رشته عکاسی عبارتند از:

برترین دانشگاه های انگلستان در ارائه رشته عکاسی

هزینه تحصیل عکاسان در انگلستان

باید به این نکته توجه داشت که در حال حاضر انگلستان یکی از 10 کشور گران قیمت جهان برای تحصیل به حساب می آید و این مسئله سبب شده تا بسیاری از افراد نتوانند در مسیر مهاجرت به انگلستان گام بردارند. راه هایی برای دریافت کمک هزینه و بورسیه تحصیلی در این کشور وجود دارد که هر یک از آن ها در جایگاه خود می تواند مثمر ثمر باشد با این حال به دانشجویان توصیه می شود یا قبل از ورود به انگلستان بورسیه تحصیلی خود را قطعی کنند یا در صورتی که تمکن مالی کافی ندارند، کشور دیگری را برای تحصیل خود در رشته عکاسی انتخاب کنند.

هزینه تحصیل عکاسان در انگلستان

مهم ترین هزینه های تحصیلی در رشته عکاسی در انگلستان عبارتند از:

نوع هزینهمبلغ به پوند
شهریه دانشگاه های انگلستان در رشته عکاسی16200£
هزینه زندگی ماهانه1200£
درآمد احتمالی از کار دانشجویی در ماه1000£
بورسیه و کمک هزینه های تحصیلیاز 800£

تمکن مالی برای ویزای تحصیلی انگلستان

شرایط کار یک عکاس در انگلستان

در حال حاضر انگلستان این فرصت را در اختیار دانشجویان خارجی قرارداده است که پس از دریافت مدرک تحصیلی خود، تا سقف 2 سال در این کشور اقامت داشته باشند و به همین دلیل است که می توان یافتن کار بعد از تحصیل در این کشور را ممکن دانست. به طور متوسط باید به این نکته اشاره داشت که کار در انگلستان به عنوان یک عکاس می تواند درآمدی در حدود 73900£ (پوند) در ماه را به همراه داشته باشند که درآمدی نه در سطح بالا بلکه در سطح متوسط است. در صورتی که به دنبال مسیری عالی و کم دردسر برای مهاجرت خود به خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *