ویزای تحصیلی

رشته عکاسی در ایسلند

رشته عکاسی در ایسلند

شرایط تحصیل رشته عکاسی در ایسلند به گونه ای است که به کم تر کسی توصیه می شود تا این کشور را به عنوان مقصد خود انتخاب کنند. ایسلند یکی از کشورهای اروپایی است که کیفیت بسیار بالای زندگی را ارائه می کند و شهروندان خارجی زیادی تمایل دارند تا این کشور را به عنوان مقصد نهایی زندگی خود انتخاب کنند. یکی از راه های میانبر برای رسیدن به اقامت ایسلند، تحصیل در این کشور است که می تواند در آینده شرایط بهتری را برای فرد ایجاد کند. اگرچه این مسیر کمی طولانی تر از سایر روش های مهاجرتی است و از طرفی هزینه های بیشتری را نیز می تواند به همراه داشته باشد.

در حال حاضر فرایند تحصیل در ایسلند به گونه ای است که به دلیل عدم حضور دانشگاه های این کشور در رتبه های برتر جهانی، نمی توان به سادگی به بسیاری از افراد توصیه کرد تا این کشور را برای تحصیل خود انتخاب کنند. رشته عکاسی نیز یکی از رشته هایی است که در این کشور با کیفیت نه چندان مناسب ارائه می شود و به همین دلیل بسیاری از انتخاب آن به عنوان گزینه نهایی خود صرف نظر می کنند. در شرایط کنونی باید به این نکته توجه داشت که در این مقاله، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، به بررسی روند تحصیل رشته عکاسی در ایسلند خواهند پرداخت و ابهامات موجود در این زمینه را برطرف می کنند.

  • پروسه تحصیل رشته عکاسی درایسلند چگونه است؟
  • برای تحصیل در ایسلند، کدام دانشگاه ها شرایط بهتری را ایجاد می کنند؟
  • هزینه تحصیل رشته عکاسی در این کشور برای دانشجویان خارجی چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل، در ایسلند به عنوان یک عکاس کار کرد؟

شرایط تحصیل رشته عکاسی در ایسلند

افرادی که قصد تحصیل در ایسلند را دارند، بهتر است به این نکته توجه داشته باشند که این کشور شرایط مناسبی برای تحصیل در این رشته ندارد و به همین دلیل است که به بسیاری از افراد توصیه می شود تا این کشور را از لیست گزینه های مورد نظر خود در این رشته خارج کنند. بر کسی پوشیده نیست که کیفیت زندگی در ایسلند در بالاترین سطح ممکن قرار دارد اما باید به این نکته نیز توجه داشت که کیفیت آموزش نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

در حال حاضر افراد زیادی می توانند رشته عکاسی را به عنوان یک رشته دانشگاهی برای تحصیل خود انتخاب کنند ولی باید در نظر داشت که این رشته دارای آموزش آکادمیک بسیار مهمی است که می تواند آینده کاری فرد را به طور جدی دچار تحول کند. در حال حاضر تحصیل در رشته عکاسی در ایسلند تنها در مقطع کارشناسی ممکن شده است و این یکی از مهم ترین محدودیت هایی است که دانشجویان خارجی در این کشور برای ادامه تحصیل با آن روبرو خواهند شد.

تحصیل رشته عکاسی در این کشور همچنین به زبان انگلیسی نیز ارائه نمی شود ولی با توجه به این که اکثر افرادی که مهاجرت به ایسلند از طریق تحصیل را تجربه می کنند، تمایل دارند تا در این کشور به ادامه زندگی و کار مشغول شوند، باید گفت که یادگیری زبان این کشور و همچنین تحصیل به همین زبان می تواند تا حدودی به سود آن ها باشد.

شرایط تحصیل رشته عکاسی در ایسلند

هزینه تحصیل رشته عکاسی در ایسلند

باید به این نکته توجه داشت که ایسلند یکی از مهم ترین کشورهای حوزه شنگن و البته اسکاندیناوی است و افراد زیادی هستند که تمایل به زندگی در این کشور دارند. هزینه های زندگی در ایسلند کمی بالا است اما باید به این نکته اشاره داشت که تحصیل در این کشور هزینه های زیادی را برای دانشجویان خارجی به همراه ندارد. در چنین شرایطی می توان با اطمینان خاطر بیان کرد که دانشجویان می توانند از طریق فرصت 15 ساعت کار نیمه وقت در این کشور، شانس دریافت بودجه کافی برای زندگی دانشجویی وجود دارد.

مزایا و معایب ویزای تحصیلی ایسلند

هزینه تحصیل رشته عکاسی در دانشگاه های ایسلند در هر سال تحصیلی به شرح زیر تقسیم می شود:

نوع هزینهمبلغ به یورو
شهریه دانشگاه های دولتی1200€
شهریه دانشگاه های خصوصی18000€
هزینه زندگی یک دانشجو13500€

شرایط کار یک عکاس در ایسلند

پایان دوره تحصیل در رشته عکاسی در ایسلند، شروع دوره جدیدی در زندگی فرد خواهد بود و می توان از آن به عنوان دوره ورود به بازار کار حرفه ای یاد کرد. یک عکاس با سطح تحصیلات کارشناسی در این کشور، از سطح درآمدی بسیار بالاتری برخوردار است اما به طور متوسط می تواند درآمد عکاسان در ایسلند را 495000ISK (کرون ایسلند) در ماه دانست که درآمدی در سطح متوسط و پایین تر از آن است.

اثر تغییر مدرک تحصیلی در درآمد عکاسان در نمودار زیر مشخص شده است.

سطح درآمد عکاسان در ایسلند بر اساس مدرک تحصیلی

در حال حاضر کار کردن در ایسلند پس از تنها 3 سال می تواند برای دانشجویان خارجی منجر به دریافت اقامت شود و این محدودیت های بسیار کمی برای زندگی در این کشور ایجاد می کند. در صورتی که شما نیز به دنبال راهکارهای اساسی برای زندگی در خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *