ویزای تحصیلی

رشته عکاسی در سوئد

رشته عکاسی در سوئد

کیفیت تحصیل رشته عکاسی در سوئد بر کسی پوشیده نیست و به همین دلیل است که متقاضیان بسیار زیادی در این مسیر وجود دارد. در حال حاضر باید به این نکته توجه داشت که سوئد یکی از بهترین کشورهای جهان برای تحصیل در خارج از کشور است و به همین دلیل می توان دید که جمعیت قابل توجهی از سراسر جهان تلاش می کنند تا به نحوی خود را به این کشور برسانند. یکی از بهترین مسیرهایی که در نهایت ممکن است به اقامت بلند مدت در سوئد منجر شود، دریافت پذیرش تحصیلی در دانشگاه های این کشور است. فرایند تحصیل در سوئد و جذابیت هایی که در این مسیر وجود دارد، سبب شده است حتی در دانشگاه های رده متوسط این کشور رقابت شدیدی برای دریافت پذیرش وجود داشته باشد.

رشته عکاسی یکی از رشته های تحصیلی است که می تواند آینده شغلی فرد را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. افراد زیادی با تحصیل در مدارس و آکادمی های این رشته می توانند به عنوان یک عکاس فعالیت خود را آغاز کنند اما باید به این نکته توجه داشت که تحصیل در دانشگاه حتی در مقطع کارشناسی می تواند باعث افزایش قابل توجه درآمد برای فرد به ویژه در کشورهای پیشرفته باشد. در راستای توجه به این موضوع مهم، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، به ارائه توضیحات در رابطه با رشته عکاسی در سوئد پرداخته و به سوالاتی که در این زمینه مطرح می شود پاسخ داده اند.

  • شرایط خاص تحصیل رشته عکاسی در سوئد چیست؟
  • بهترین دانشگاه های رشته عکاسی در این کشور چگونه است؟
  • فرایند تحصیل رشته عکاسی در این کشور چه هزینه هایی را به همراه خواهد داشت؟
  • شرایط کار یک عکاس در سوئد چگونه است و چه درآمدی برای او در نظر گرفته می شود؟

فرایند تحصیل رشته عکاسی در سوئد

یکی از مهم ترین مسائلی که می توان به کمک آن شرایط مناسبی برای تحصیل در سوئد پیدا کرد، انتخاب رشته عکاسی در این کشور است اما باید به این نکته نیز توجه داشت که محدودیت هایی برای انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی وجود دارد. یکی از مهم ترین محدودیت هایی که تحصیل رشته عکاسی در سوئد به همراه دارد، الزام تسلط به زبان سوئدی در سطح B2 است. دانشجویان خارجی موظف هستند که برای تحصیل در این رشته در مقطع کارشناسی، زبان سوئدی را بیاموزند. در مقطع کارشناسی ارشد اما شرایط تا حدودی متفاوت است و دانشجویان می توانند به زبان انگلیسی نیز دوره تحصیلی خود را آغاز کنند.

در حال حاضر شرایط تحصیل رشته عکاسی در سوئد به گونه ای است که دانشجویان برای رسیدن به خواسته خود در این رابطه نیازی به شرکت در آزمون های ورودی نخواهند داشت و این می تواند یکی از امتیازهایی باشد که به دانشجویان داده می شود.

شرایط مشابه تحصیل فیلم برداری در سوئد

معرفی بهترین دانشگاه های ارئه کننده رشته عکاسی در سوئد

برای تحصیل رشته عکاسی در سوئد، دانشگاه های زیادی وجود دارد و علاقمندان به این رشته می توانند با آسودگی خاطر دانشگاه محل تحصیل خود را انتخاب کنند. در چنین شرایطی باید به این نکته اشاره کرد که دانشجویان باید به جایگاه دانشگاه های این کشور توجه داشته باشند تا بتوانند با توجه به رزومه ای که در اختیار دارند، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنند.

معرفی بهترین دانشگاه های ارئه کننده رشته عکاسی در سوئد

برخی از بهترین دانشگاه های ارائه کننده رشته عکاسی در سوئد و جایگاه جهانی آن ها عبارتند از:

159- دانشگاه لوند

163- دانشگاه تکنولوژی لولئا

204- دانشگاه استکهلم

305- دانشگاه اومئا

312- دانشگاه مید سوئدی

هزینه تحصیل عکاسان در سوئد

یکی از چالش هایی که دانشجویان در مسیر مهاجرت به سوئد با آن روبرو هستند، هزینه های بالایی است که تحصیل در این کشور به همراه خواهد داشت. دریافت بورسیه تحصیلی در این کشور چندان ساده نیست و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که دانشجویان بتوانند به خواسته خود دست پیدا کنند. در حال حاضر پرداخت هزینه های تحصیل در سوئد به طور کلی به عهده فرد است و این مسئله می تواند برای بسیاری سخت باشد. هزینه های کلی تحصیل رشته عکاسی در سوئد عبارتند از:

  • شهریه دانشگاه در حدود 12000€ (یورو)
  • هزینه زندگی دانشجویی در حدود 1100€ (یورو) در ماه
  • هزینه زندگی یک زود به صورت دانشجویی در حدود 2000€ (یورو)

برخی از مهم ترین مزیت های تحصیل رشته عکاسی در سوئد با این وجود عبارتند از:

مزایای تحصیل رشته عکاسی در سوئد

با سفیران، نگرانی ریجکتی ویزای تحصیلی سوئد به صفر می رسه

شرایط کار یک عکاس در سوئد

یکی از محدودیت هایی که مهاجرت به سوئد از طریق تحصیل به همراه دارد آن است که دانشجویان فرصتی برای کاریابی پس از تحصیل نخواهند داشت. با این حال باید به این نکته توجه داشت که در عکاسان این فرصت را خواهند داشت که از روز نخست ورود خود به این کشور کار پیدا کرده و از سال دوم شهریه تحصیل در این کشور را نیز پرداخت نکنند و ویزای تحصیلی را به ویزای کاری تبدیل کنند. یک عکاس در سوئد به طور متوسط با مدرک کارشناسی درآمدی در حدود 50300SEK (کرون سوئد) خواهد داشت که تقریبا 50% بیشتر از متوسط درآمد عکاسان در این کشور است. در صورتی که به دنبال مسیرهای امن مهاجرت هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را در این زمینه همراهی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *