ویزای تحصیلی

رشته عکاسی در سوئیس

رشته عکاسی در سوئیس

در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که تحصیل رشته عکاسی در سوئیس یکی از امتیازهای ویژه برای دریافت اقامت این کشور است. سوئیس یکی از 3 کشور برتر جهان برای زندگی است و به همین دلیل است که شهروندان کشورهای مختلف در صورتی که تمایل به مهاجرت داشته باشند، این کشور را در گزینه های مورد نظر خود قرار دهند. در چنین شرایطی باید دید که چه راهکارهایی برای ورود به این کشور وجود دارد و چه مسیرهایی برای مهاجرت هر فرد موثرتر است. تحصیل در سوئیس در چنین شرایطی یکی از بهترین گزینه هایی است که می تواند به فرد کمک کند تا شرایط عالی اقامتی در این کشور را به دست آورند و همین مسئله است که سبب شده تا به بسیاری گام نهادن در این مسیر توصیه شود.

رشته عکاسی یکی از مهم ترین رشته های تحصیلی در گروه هنر است و افراد زیادی تلاش می کنند تا خود را مجهز به مدرک تحصیلی در این رشته کنند. باید در نظر داشت که کیفیت آموزش در این رشته از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین دلیل است که به افراد توصیه می شود که بهترین کشورهای ممکن از جمله سوئیس را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنند. در چنین شرایطی است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، به ارائه توضیحات در رابطه با رشته عکاسی در سوئیس پرداخته اند.

  • مسیر تحصیل رشته عکاسی در سوئیس برای دانشجویان خارجی چگونه است؟
  • شرایط تحصیل رشته عکاسی در کدام دانشگاه های این کشور بهتر است؟
  • برای تحصیل در رشته عکاسی در سوئیس، به چه بودجه ای نیاز است؟
  • شرایط کار رشته عکاسی در سوئیس چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته عکاسی در سوئیس

عکاسی یکی از رشته های تحصیلی است که می تواند در کشورهای مختلف به تحصیل در آن پرداخت اما باید در نظر داشت کشورهایی که تحصیل در این رشته تا مقطع دکترا را ممکن می کنند، بسیار محدود هستند و همین مسئله سبب شده است تا افراد برای ادامه تحصیل تا مقطع تحصیلات تکمیلی در این رشته چالش های فراوانی را پیش روی خود داشته باشند و سوئیس کشوری است که این محدودیت ها را از بین برده است.

در حال حاضر در سوئیس این امکان وجود دارد که به زبان های آلمانی، فرانسوی و انگلیسی به تحصیل در رشته عکاسی پرداخت و این خود یکی از امتیازهایی است که مهاجرت به سوئیس می تواند به همراه داشته باشد. در رشته عکاسی، دوره کارشناسی در سوئیس 3 ساله است و دانشجویان پس از آن وارد دوره کارشناسی ارشد می شوند که 2 سال به طول می انجامد و شرایط خاص تحصیل رشته عکاسی در مقطع دکترا در این کشور وابسته به طرح فرد است.

گام به گام تحصیل رشته فیلم برداری در سوئیس

معرفی دانشگاه های برتر رشته عکاسی در سوئیس

در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که رشته عکاسی یکی از مهم ترین رشته های تحصیلی در گروه هنر است و فردی که این کشور را برای تحصیل خود انتخاب می کند، باید به دانشگاه محل تحصیل خود در این کشور نیز توجه ویژه داشته باشد. در بین 600 دانشگاه برتر ارائه کننده رشته عکاسی در جهان، نام 8 دانشگاه سوئیسی نیز دیده می شود که نشان از کیفیت نسبتا بالای تحصیل در این کشور دارد.

برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته عکاسی در سوئیس عبارتند از:

68- دانشگاه برن

84- دانشگاه ETH

107- دانشگاه زوریخ

134- دانشگاه EPFL

259- دانشگاه بازل

معرفی دانشگاه های برتر رشته عکاسی در سوئیس

هزینه تحصیل رشته عکاسی در سوئیس

یکی از موضوعاتی که در پروسه مهاجرت تحصیلی به سوئیس باید به شدت مورد توجه قرار گیرد، هزینه هایی است که دانشجویان در طول دوره تحصیل خود در این کشور با آن روبرو خواهند شد. احتمالا بسیاری از افراد این نکته را شنیده اند که تحصیل در سوئیس ارزان قیمت است و به همین دلیل است آن را برای خود انتخاب می کنند اما باید در نظر داشت که هزینه تحصیل تنها مربوط به شهریه دانشگاهی نیست و باید به هزینه های زندگی در این کشور نیز توجه داشت.

برخی از مهم ترین هزینه هایی که دانشجویان رشته عکاسی در سوئیس پرداخت می کنند عبارتند از:

  • شهریه دانشگاه در حدود 2500€ (یورو) سالانه در دانشگاه های دولتی
  • هزینه زندگی ماهانه در سوئیس برای یک دانشجوی در حدود 1500€ (یورو)

ایمن ترین مسیر دریافت ویزای تحصیلی سوئیس

ورود به بازار کار برای عکاسان در سوئیس

برای افرادی که قصد دارند در سوئیس به کار در حوزه عکاسی مشغول شوند، امتیازهای زیادی وجود دارد که یکی از مهم ترین آن ها دریافت اقامت این کشور است. در رابطه با سطح درآمد در این کشور باید به این نکته توجه داشت که مدرک تحصیلی نقش بسیار پررنگی در این زمینه دارد و تخصص فرد می تواند رشد چشمگیری در درآمد او ایجاد کند.

متوسط درآمد یک عکاس در سوئی بر اساس مدرک تحصیلی

در چنین شرایطی است که می توان به افراد توصیه کرد تا با ادامه تحصیل در این رشته سطح درآمدی خود در این کشور را به صورت قابل توجهی افزایش دهند. اگر که شما نیز به دنبال راهکارهای اساسی برای مهاجرت هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را در این زمینه همراهی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *