ویزای تحصیلی

رشته عکاسی در فنلاند

رشته عکاسی در فنلاند

انتخاب رشته عکاسی در فنلاند هم از نظر علمی و هم از نظر شرایط اقامتی می تواند آینده ای درخشان پیش روی فرد قرار دهد. فنلاند یکی از کشورهای با کیفیت و البته مقرون به صرفه در حوزه اسکاندیناوی برای زندگی است و افرادی که این کشور را برای زندگی خود انتخاب می کنند، این شانس را خواهند داشت که پس از پایان دوره تحصیلی خود، مدرکشان را در بازار کار مورد استفاده قرار دهند و از این طریق به اقامت این کشور دست پیدا کنند که در جایگاه خود یکی از مهم ترین امتیازاتی خواهد بود که شهروندی خارج از حوزه شنگن می تواند برای خود به ارمغان آورد.

در حال حاضر رشته عکاسی یکی از رشته های ارزشمند در بازار کار در حوزه های مختلف است و علاوه بر جنبه های هنری که به همراه دارد، می تواند در دنیای تجارت نیز بسیار اثرگذار باشد. گاهی یک عکس ساده در توسعه یک برند می تواند نقش بسزایی داشته باشد و به همین دلیل است که شرکت های بزرگ تجاری در جستجوی بهترین عکاسان هستند تا بتوانند روند توسعه برند خود را به خوبی طی کنند. در شرایط کنونی دانشگها های بسیاری در جهان این رشته را ارائه می کنند و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، به ارائه توضیحات در رابطه با رشته عکاسی در فنلاند به عنوان یکی از کشورهای خوب جهان پرداخته اند.

  • چه مسیری برای تحصیل رشته عکاسی در فنلاند باید طی شود؟
  • شرایط بهترین دانشگاه های فنلاند در رشته عکاسی چگونه است؟
  • هزینه های تحصیل رشته عکاسی در فنلاند چقدر است؟
  • چگونه می توان در فنلاند و در حوزه عکاسی به کار رسید؟

شرایط تحصیل رشته عکاسی در فنلاند

در شرایط کنونی باید به این نکته اشاره کرد که مسیر ورود به فنلاند از طریق تحصیل بسیار ساده تر از سایر روش های اقامتی است اما این بدان معنا نیست که به سادگی می توان این اقامت را به دست آورد. افرادی که قصد تحصیل در رشته عکاسی در فنلاند را دارند، باید به این نکته توجه داشته باشند که در حال حاضر تحصیل در این رشته تنها به زبان فینیش (فنلاندی) ممکن است و در برخی از دانشگاه های این کشور، زبان سوئدی مورد استفاده قرار می گیرد. البته این محدودیت تنها مربوط به دوره کارشناسی است و در مقطع کارشناسی ارشد، امکان تحصیل به زبان انگلیسی نیز فراهم است.

در حال حاضر دانشجویان بدون نیاز به شرکت در آزمون های ورودی در دانشگاه های فنلاند مورد پذیرش قرار خواهند گرفت و معدل آن ها است که تعیین می کند آیا می توانند در رقابت با سایر افراد پذیرش تحصیلی دانشگاه های بسیار معتبر فنلاندی را دریافت کنند یا خیر.

آنچه باید درمورد رشته انیمیشن در فنلاند دانست

آشنایی با بهترین دانشگاه های رشته عکاسی در فنلاند

آنچه که به شدت منجر به افزایش اعتبار دانشگاه های فنلاند در رشته عکاسی شده است، رتبه ای است که در سطح بین المللی به دست آورده اند. خوشبختانه به نسبت بسیاری از کشورهای دیگر، تمایل برای تحصیل در رشته های مختلف در فنلاند کمتر است و این مسئله می تواند احتمال دریافت پذیرش در این رشته را به صورت قابل توجهی افزایش دهد. دانشگاه های فنلاند در رشته عکاسی رتبه های کم نظیری را به دست آورده اند و برخی از مهم ترین آن ها عبارتند از:

40- دانشگاه هلسینکی

74- دانشگاه اولو

150- دانشگاه تامپره

160- دانشگاه آلتو

آشنایی با بهترین دانشگاه های رشته عکاسی در فنلاند

هزینه تحصیل رشته عکاسی در فنلاند

آنچه که بیش از سایر مسائل در رابطه با تحصیل در فنلاند باید به آن توجه داشت، هزینه هایی است که مهاجرت به فنلاند از این طریق به همراه خواهد داشت. در حال حاضر افرادی که رشته عکاسی را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، دانشگاه های دولتی و خصوصی زیادی را پیش روی خود خواهند داشت و همین مسئله می تواند در روند دریافت پذیرش و هزینه های تحصیل آن ها اثرگذاری زیادی داشته باشد. باید به این نکته توجه داشت که آیا فرد از تمکن مالی کافی برای تامین هزینه های زندگی خود در این کشور برخوردار است یا خیر.

با سفیران، ویزا تحصیلی فنلاند در دسترسه

مهم ترین هزینه هایی که دانشجویان در فنلاند با آن روبرو هستند عبارتند از:

نوع هزینهمبلغ به یورو
هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی9500€
هزینه تحصیل در دانشگاه های غیر دولتی18000€
هزینه زندگی دانشجویی در هر ماه950€

شرایط کار یک عکاس در فنلاند

در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که کار در فنلاند می تواند منجر به دریافت اقامت در این کشور شود و این امتیازی بسیار ارزشمند در این مسیر است. اگر که فردی در فنلاند کار کند، می تواند به ترتیب اقامت و شهروندی این کشور را اختیار کند و این همان مسئله ای است که تحصیل در این کشور به عنوان گام میانبر را ارزشمندتر می سازد. در فنلاند، یک عکاس می تواند درآمدی خوب و مناسب داشته باشد که البته به مدرک تحصیلی او نیز مرتبط است.

متوسط درآمد یک عکاس در فنلاند بر اساس مدرک تحصیلی به یورو

در چنین شرایطی می توان گفت که تحصیل در رشته عکاسی برای بسیاری می تواند جنبه های مالی مثبت زیادی را به همراه داشته باشد. اگر که می خواهید در کشورهای ارزشمندی همچون فنلاند به تحصیل ادامه دهید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را در این زمینه همراهی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *