ویزای تحصیلی

رشته عکاسی در لهستان

رشته عکاسی در لهستان

در صورتی که فردی رزومه ای عالی در اختیار داشته باشد، انتخاب رشته عکاسی در لهستان گزینه ای ایده آل برای او نخواهد بود. عکاسی یکی از رشته های تحصیلی است که می توان آن را در گروه های مختلف علمی مورد استفاده قرار داد و امروزه در صنعت تجارت و بازرگانی جایگاهی بسیار ویژه پیدا کرده است. در چنین شرایطی باید به این نکته توجه داشت که علاقمندان به این رشته می توانند بهترین گزین های ممکن را در این کشور تجربه کنند. محدودیت های کمی برای ورود به این رشته در نظر گرفته شده است و این خود یکی از امتیازهای انتخاب آن به نسبت بسیاری از کشورهای جهان است. باید در نظر داشت که این رشته می تواند در درآمد آینده فرد نقش پررنگی داشته باشد.

لهستان یکی از کشورهایی است که امکان تحصیل در دانشگاه های خود را برای افراد زیادی فراهم کرده است و به همین دلیل است که روند مهاجرت به این کشور در طول سال های اخیر به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. روند صعود جایگاه علمی دانشگاه های این کشور نیز به خوبی قابل رویت است و این خود عاملی است که می تواند انگیزه برای رسیدن به این کشور را به صورت قابل توجهی افزایش دهد. در حال حاضر و به دلیل اهمیتی که تحصیل در این کشور به همراه دارد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، به بررسی روند تحصیل رشته عکاسی در لهستان پرداخته و به پرسش ها پاسخ داده اند.

  • چرا تحصیل رشته عکاسی در لهستان می تواند ارزشمند باشد؟
  • چه دانشگاه هایی در لهستان رشته عکاسی را ارائه می کنند؟
  • هزینه تحصیل رشته عکاسی در این کشور چقدر است؟
  • فرایند رسیدن به کار در لهستان چیست؟

انتخاب لهستان به عنوان مقصد تحصیل رشته عکاسی

در حال حاضر باید به این نکته توجه داشت که لهستان یکی از کشورهایی است که می توان در اروپا آن را صاحب قدرت در ارائه علوم مختلف دانست و به همین دلیل است که در سال های گذشته افراد بیشتری در مسیر مهاجرت به این کشور قرار گرفته اند. در رشته ای مانند عکاسی، دانشجویان نیازی به شرکت در آزمون های ورودی نخواهند داشت و این خود می تواند یکی از مهم ترین مزیت هایی باشد که در این مسیر وجود دارد.

روند تحصیل رشته عکاسی در لهستان در مقطع کارشناسی تنها 3 سال به طول خواهد انجامید و دانشجویان پس از آن می توانند یک دوره 2 ساله کارشناسی ارشد را پشت سر بگذارند. باید به این نکته اشاره داشت که مقطع دکترا در رشته عکاسی در لهستان در دسترس نیست و اکثر کشورهای جهان نیز چنین امکانی را ایجاد نمی کنند.

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در لهستان

معرفی دانشگاه های برتر رشته عکاسی در لهستان

مهاجرت به لهستان برای تحصیل رشته عکاسی می تواند امتیازهایی را به همراه داشته باشد اما یکی از مهم ترین آن ها، کیفیت آموزش در دانشگاه های این کشور است. رتبه های نسبتا مناسبی در بخش اروپای مرکزی و شرقی به دانشگاه های این کشور رسیده است و این مسلئه می تواند ارزش انتخاب دانشگاه های این کشور را به صورت قابل توجهی افزایش دهد.

برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته عکاسی در لهستان عبارتند از:

برترین دانشگاه های رشته عکاسی در لهستان

هزینه تحصیل رشته عکاسی در لهستان

آنچه می تواند تحصیل در لهستان در رشته عکاسی را برای برخی از افراد جذاب جلوه دهد، هزینه هایی است که دانشجویان در این کشور پرداخت می کنند. دسترسی به بورسیه های تحصیلی در لهستان کار ساده ای نیست و به همین دلیل است که به دانشجویان توصیه می شود تا برنامه ریزی های دقیقی در رابطه با پرداخت هزینه های خود در این کشور انجام دهند.

هزینه تحصیل رشته عکاسی در لهستان

باید به این نکته توجه داشت که تنها منبع درآمدی که دانشجویان در این کشور می توانند به همراه داشته باشند، آن است که در ضمن تحصیل در این کشور به کار مشغول شوند و درآمدی برای تامین هزینه های زندگی خود داشته باشند. افرادی که به حرفه عکاسی تسلط داشته باشند، معمولا درآمدی بیشتر به دست خواهند آورد.

برخی از مهم ترین هزینه هایی که دانشجویان در لهستان باید پرداخت کنند عبارتند از:

هزینه تحصیل و زندگیمبلغ به دلار
شهریه دانشگاه های دولتی2700$
شهریه دانشگاه های خصوصیاز 6500$
هزینه زندگی دانشجویی350$
هزینه زندگی دانشجویی در ورشو590$

روند رسیدن عکاسان به کار در لهستان

در حال حاضر افرادی که قصد داشته باشند پس از تحصیل خود در لهستان اقامت دریافت کنند، مسیر دشواری پیش روی خود نخواهند داشت و با امتیاز قرارداد کاری در این کشور، می توانند به خواسته خود دست پیدا کنند. محدودیت های کمی در این رابطه وجود دارد و به همین دلیل است که می توان آن را در دسترس بسیاری از افراد دید. عکاسان در لهستان می توانند در حدود 6320PLN (زلوتی) در ماه درآمد داشته باشند که درآمدی مناسب در این کشور به حساب می آید. در صورتی که شما نیز در راستای توجه به مهاجرت به بهترین کشورهای جهان گام بر می دارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *