ویزای تحصیلی

رشته عکاسی در هلند

رشته عکاسی در هلند

برای تحصیل در رشته عکاسی در هلند ده دانشگاه برتر وجود دارد که از آن جمله می توان به دانشگاه آمستردام اشاره نمود. این دانشگاه یکی از دو دانشگاه تحقیقاتی بزرگ با بودجه عمومی در آمستردام پایتخت هلند است. دانشگاه آمستردام (به اختصار UvA) سومین دانشگاه قدیمی در هلند است و یکی از بزرگ ترین دانشگاه های تحقیقاتی در اروپا می باشد. UvA دارای هفت دانشکده است: علوم انسانی، علوم اجتماعی و رفتاری، اقتصاد و بازرگانی، علوم پایه، حقوق، پزشکی و دندانپزشکی. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله حاضر که جهت راهنمایی علاقه مندان به تحصیل در رشته عکاسی در هلند تهیه گردیده است به سوالات سما پاسخ می دهند:

بهترین دانشگاه ها برای رشته عکاسی در هلند

در جدول زیر بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در هلند در رشته عکاسی را بر اساس گزارش وب سایت edurank معرفی می کنیم:

دانشگاهمحل استقراررتبه در هلندرتبه در قاره اروپارتبه در جهان
دانشگاه آمستردام هلندآمستردام11357
دانشگاه اوترختاوترخت241115
دانشگاه آزاد آمستردامآمستردام386232
دانشگاه فناوری آیندهوونآیندهوون494253
دانشگاه فناوری دلفتدلفت596264
دانشگاه رادبودنایمخن6119326

بهترین شهرها برای تحصیل در رشته عکاسی در هلند براساس تعداد دانشگاه ها و رتبه های آن ها، آمستردام، اوترخت، آیندهوون و دلفت هستند.

کارشناسی رشته عکاسی در آکادمی سلطنتی هنر لاهه در هلند

برنامه کارشناسی (B.A.) عکاسی آکادمی سلطنتی هنر لاهه به علاقمندان کمک می کند تا صدای خود را از طریق تحقیق و آزمایش بیش تر تقویت کنند. این برنامه به دانشجویان یاد می دهد که مسیر خود را ابداع کنند. این برنامه را می توان به عنوان یک قیف وارونه مشاهده کرد. در سال ‌های اول، دانشجو بر روی بسیاری از تکالیف مختلف کار می‌کند که هدف آنها این است که دانشجو را با تئوری‌ ها، مفاهیم و مهارت ‌های فنی اولیه آشنا کنند. در سال دوم تحصیل، فرد با ورود به یک تخصص تحصیل خود ادامه می دهد، مستند (documentary) یا داستانی (fiction). بعد از سال دوم، دانشجو شروع به کار بر روی پروژه های بلند مدتی می کند که خودش تعریف می نماید.

برنامه کارشناسی عکاسی آکادمی سلطنتی هنر لاهه علاوه بر خلاقیت در زمینه ساخت اثر، دانشجو را برای ایجاد مدل های جدید کسب و کار نیز به چالش می کشد. امروزه عکاس حرفه ای بودن به معنای چیزی فراتر از تولید اثر به تنهایی است. این برنامه هم بصورت تمام وقت (48 ماه) و هم بصورت پاره وقت (48 ماه – انعطاف پذیر) ارائه می شود.

تحصیل در این برنامه به زبان انگلیسی انجام می گیرد و نمرات زبان مورد قبول برای ورود به آن عبارتند از:

  • IELTS:6
  • TOEFL-IBT: 80

تحصیل در برنامه فوق الذکر در محل دانشگاه انجام می شود. هزینه تحصیل در آن برای دانشجویان بین المللی 6416EUR (یورو) در سال می باشد. هدف این برنامه این است که به دانشجو بیاموزد که چگونه به یک متفکر مستقل تبدیل شود که پروژه های بصری ایجاد می کند. فارغ التحصیلان این برنامه تحصیل در آن را تجربه ای طاقت فرسا و در عین حال پربار توصیف کرده اند.

کارشناسی رشته عکاسی در آکادمی سلطنتی هنر لاهه در هلند

کارشناسی ارشد رشته عکاسی و جامعه در آکادمی سلطنتی هنر لاهه

برنامه عکاسی و جامعه (Photography and Society) در آکادمی سلطنتی هنر لاهه یک برنامه کارشناسی ارشد کاملا جدید و دو ساله است که از سپتامبر در این آکادمی ارائه گردیده است. این برنامه به صورت تمام وقت است (24 ماه) و تحصیل در آن در محل دانشگاه انجام می گیرد. نزدیک ترین زمان آغاز برنامه فوق الذکر سپتامبر و مهلت ارسال درخواست جهت اخذ پذیرش در آن ماه می می باشد.

زبان آموزش برنامه انگلیسی است و نمرات مورد قبول برای ورود به آن عبارتند از:

مدرک زبان مورد نیاز تحصیل رشته عکاسی در دانشگاه سلطنتی لاهه

دانشجویان “عکاسی و جامعه” آموزش می بینند که در زنجیره توزیع کامل ماهر شوند، به طور یکپارچه از مفهوم به ساخت اثر و ارائه آن در اشکال مختلف، اغلب بدیع، حرکت کنند. قدرت فارغ التحصیلان عکاسی و جامعه در توانایی درک مضامین پیچیده اجتماعی نهفته است. فارغ التحصیلان ممکن است وارد حوزه های متعدی شوند، مانند هنرپیشه های مستقل، مستندسازان، پژوهشگران بصری، متصدیان و فعالان، همه این حرفه ها آثاری را خلق می کنند که از نظر بصری هیجان انگیز و از نظر فکری متقاعدکننده هستند. فارغ التحصیلان این برنامه آماده کار در هر بخشی هستند که با عکاسی و جامعه تلاقی دارد.

ویزای تحصیلی هلند راهی برای مهاجرت ایمن

حقوق افراد شاغل در رشته عکاسی در هلند

شخصی که در زمینه عکاسی در هلند کار می کند معمولا حدود 3860€ (یورو) در ماه حقوق می گیرد. حقوق این افراد در این کشور اروپایی بین 2610€ (کم ترین) تا 5260€(بیش ترین) (یورو) در ماه متغیر است.

نمودار زیر وضعیت حقوق سالانه افراد شاغل در زمینه عکاسی در هلند را نشان می دهد:

حقوق سالانه افراد شاغل در رشته عکاسی در هلند

همان طوری که جدول زیر نشان می دهد، حقوق بین مشاغل مختلف عکاسی در هلند به شدت متفاوت است:

عنوان شغلمیانگین حقوق سالانه (به یورو)
دستیار عکاس31400EUR
اوپراتور مینی-لب33900EUR
مدیر تحقیقات عکس62600EUR
روتوش کار عکس36500EUR
عکاس44400EUR
ناظر تولید عکاسی54900EUR
مدیر استودیو (آتلیه)64300EUR

مقایسه حقوق زنان و مردان شاغل در زمینه عکاسی در هلند نشان می دهد که مردان به طور متوسط 4% حقوق بیش تری نسبت به زنان دریافت می کنند. در صورتی که علاقه مند به تحصیل در رشته عکاسی در هلند هستید، توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیش تر در زمینه مهاجرت به هلند از کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت بگیرید.

سوالات پرتکرار در خصوص رشته عکاسی در هلند بدین شرح خواهد بود:

  • کارشناسی رشته عکاسی در آکادمی سلطنتی هنر لاهه در هلند چگونه است؟ برنامه کارشناسی (B.A.) عکاسی آکادمی سلطنتی هنر لاهه به علاقمندان کمک می کند تا صدای خود را از طریق تحقیق و آزمایش بیش تر تقویت کنند. این برنامه به دانشجویان یاد می دهد که مسیر خود را ابداع کنند. این برنامه را می توان به عنوان یک قیف وارونه مشاهده کرد. در سال ‌های اول، دانشجو بر روی بسیاری از تکالیف مختلف کار می‌کند که هدف آنها این است که دانشجو را با تئوری‌ ها، مفاهیم و مهارت ‌های فنی اولیه آشنا کنند. در سال دوم تحصیل، فرد با ورود به یک تخصص تحصیل خود ادامه می دهد، مستند (documentary) یا داستانی (fiction). بعد از سال دوم، دانشجو شروع به کار بر روی پروژه های بلند مدتی می کند که خودش تعریف می نماید.
  • حقوق افراد شاغل در رشته عکاسی در هلند به چه صورت است؟ شخصی که در زمینه عکاسی در هلند کار می کند معمولا حدود 3860€ (یورو) در ماه حقوق می گیرد. حقوق این افراد در این کشور اروپایی بین 2610€ (کم ترین) تا 5260€(بیش ترین) (یورو) در ماه متغیر است.
5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *