ویزای تحصیلی

رشته عکاسی در چین

رشته عکاسی در چین

تحصیل رشته عکاسی در چین برای بسیاری از علاقمندان به این رشته می تواند یک امتیاز بزرگ در رشد رزومه فرد باشد. در حال حاضر افراد زیادی تمایل دارند تا در این رشته به ادامه تحصیل مشغول شوند و باید به این نکته اشاره کرد که دانشگاه های بسیار زیادی نیز در سطح جهان وجود دارد که این رشته را ارائه می کنند. هر فرد بسته به رزومه ای که در اختیار دارد می تواند اقدامات لازم برای یافتن دانشگاه مورد نظر خود را انجام دهد. دانشگاه های متعددی در جهان هستند که می توانند شرایط رسیدن به مشاغل برتر در این رشته را برای فرد فراهم کنند و برخی از دانشگاه هایی که از آن ها یاد شد، در چین قرار دارند.

رشته عکاسی در حال حاضر یکی از رشته های وابسته به گروه هنر است و افرادی که آن را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، محدودیت هایی اندک را پیش رو خواهند داشت. بسیاری از دانشگاه های ارائه کننده این رشته آزمون ورودی را برای دانشجویان در نظر نگرفته اند و این مسئله می تواند به افراد کمک کند تا به سادگی پذیرش تحصیلی خود را از دانشگاهی که هم سطح با رزومه آن ها است دریافت کنند. فرایند دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور سبب شده است تا در این مقاله، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، به بررسی روند تحصیل رشته عکاسی در چین بپردازند.

  • چه مسیری پیش روی علاقمندان به تحصیل رشته عکاسی در چین وجود دارد؟
  • بهترین دانشگاه های ارائه کننده رشته عکاسی در چین کدامند؟
  • چه هزینه هایی برای تحصیل رشته عکاسی در این کشور باید پرداخت شود؟
  • محدودیت های کار رشته عکاسی در چین چیست؟

فرایند تحصیل رشته عکاسی در چین

آنچه تحصیل رشته عکاسی در چین را جذاب می سازد، فرایند تحصیل در این کشور است که بسیاری از افراد می توانند به آن دست پیدا کنند. دانشگاه های چین این امکان را برای فرد ایجاد می کنند که حتی بدون مدرک زبان نیز به ویزای تحصیلی چین دسترسی پیدا کنند. باید در نظر داشت که در حال حاضر افراد زیر 25 سال این امکان را خواهند داشت که در مسیر مهاجرت خود به این کشور، در دوره های آموزش زبان شرکت کرده و پس از دریافت مدرک خود، برای تحصیل در دانشگاه آماده شوند.

برای تحصیل رشته عکاسی در چین باید مسیر مشخصی را طی کرد که کلیت آن را می توان به شرح زیر دانست:

پروسه تحصیل رشته عکاسی در چین

دانشجویانی که پذیرش تحصیلی آن ها در رشته عکاسی مورد پذیرش قرار گیرد، می توانند با نامه پذیرش خود و پس از دریافت وقت قبلی، به سفارت چین مراجعه کنند تا اقدامات لازم برای دریافت ویزای تحصیلی این کشور را انجام دهند.

چطور میشه رشته فیلم برداری در چین رو تجربه کرد؟

بهترین دانشگاه های چین در رشته عکاسی

باید به این نکته توجه داشت که چین دانشگاه های پرشماری را در خود جای داده است و این دانشگاه ها از سطح کیفی متفاوتی برخوردار هستند. در رشته عکاسی نیز شرایط مشابهی وجود دارد اما این دانشگاه ها در سطح آسیا در جمع دانشگاه های برتر قرار دارند و این امکان را به فرد می دهند که در نهایت بهترین نتیجه را به دست آورند. برخی از بهترین دانشگاه های چین در رشته عکاسی عبارتند از:

86- Tsinghua University

116- Tianjin University

126- Zhejiang University

146- Sun Yat – Sen University

176- Hunan University

181- Shanghai Jiao Tong University

بهترین دانشگاه های چین در رشته عکاسی

هزینه تحصیل برای عکاسان در چین

در بسیاری از شهرهای چین می توان تحصیل ارزان قیمت را تجربه کرد ولی به طور کلی باید در نظر داشت که دانشجویان پیش از مهاجرت به چین باید کلیه هزینه های مورد نیاز خود در این کشور را محاسبه کرده و بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنند. در شرایط کنونی و با توجه به تغییرات قانون چین در رابطه با کار دانشجویی، می توان گفت که چین یکی از ارزان ترین کشورهای برتر شرق آسیا برای تحصیل است و در سطح جهان نیز در همین رده قرار می گیرد.

برخی از مهم ترین هزینه های تحصیل رشته عکاسی در چین عبارتند از:

نوع هزینههزینه به دلار
شهریه تحصیل دانشگاه های دولتی3500$
شهریه دانشگاه های خصوصی11200$
هزینه زندگی در شهرهای متوسط چین500$
هزینه زندگی در شهرهای بزرگ چین1000$

ویزای تحصیلی چین رو توی دستات ببین

شرایط کار یک عکاس در چین

باید به این نکته توجه داشت که زندگی در چین برای بسیاری از افراد جذابیت چندانی ندارد و به همین دلیل است که بسیاری از دانشجویان خارجی، پس از دریافت مدرک تحصیلی خود، به کشورهای دیگر مهاجرت می کنند تا بتوانند کیفیت بالاتری از زندگی را برای خود به ارمغان آورند. در حال حاضر یک عکاس در چین می تواند 16500CNY (یوان) در ماه درآمد داشته باشد که البته سطح درآمدی متوسط در این کشور را نشان می دهد. در صورتی که تمایل دارید در بهترین شرایط ممکن زندگی کنید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شرایط بهینه مهاجرت را در اختیار شما قرار دهند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *