ویزای تحصیلی

رشته عکاسی در کانادا

رشته عکاسی در کانادا

تحصیل رشته عکاسی در کانادا به مانند سایر رشته های تحصیلی می تواند پلی برای رسیدن به بهترین فرصت های اقامتی در این کشور باشد. کانادا را می توان به عنوان یکی از کشورهایی معرفی کرد که در همه زمینه های مهاجرتی، نظر بسیاری را به خود جلب کرده است و در این مسیر می توان گام های موثری را برداشت ولی باید در نظر گرفت که عبور از هر یک از این مسیرها شرایط خاص خود را دارد و نمی تواند به راحتی به دست آید. در شرایط کنونی، شاید بتوان گفت که تحصیل در کانادا یکی از بهترین روش های مهاجرت به این کشور است که در نهایت منجر به دریافت اقامت نهایی نیز می شود.

رشته عکاسی به عنوان یکی از بهترین رشته های تحصیل در گروه هنر شناخته می شود و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، به ارائه توضیحات در رابطه با رشته عکاسی در کانادا به عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان پرداخته اند.

  • مسیر تحصیل رشته عکاسی در کانادا برای دانشجویان خارجی چگونه است؟
  • شرایط تحصیل رشته عکاسی در کدام دانشگاه های این کشور بهتر است؟
  • برای تحصیل در رشته عکاسی در کانادا، به چه بودجه ای نیاز است؟
  • شرایط کار رشته عکاسی در کانادا چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته عکاسی در کانادا

در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که کانادا دانشگاه های ارزشمند زیادی را در خود جای داده است و به همین دلیل می توان آن را به عنوان یکی از گزینه های ایده ال برای مهاجرت دانست. رشته عکاسی در این کشور یکی از رشته هایی است که نیازی به شرکت در آزمون های ورودی ندارد و دانشجویان با استفاده از سابقه تحصیلی خود می توانند به پذیرش مورد نظر در این رشته دست پیدا کنند.

از معروفترین گرایشات این رشته تحصیلی در کانادا می توان به گرایشات زیر اشاره کرد:

  • عکاسی خیابانی
  • عکاسی چشم انداز
  • عکاسی مستند
  • عکاسی پرتره
  • عکاسی سینما
  • عکاسی مد
  • عکاسی نمای نزدیک

شرایط تحصیل رشته عکاسی در کانادا

ضمنا پذیرش در رشته عکاسی در دانشگاه های کانادا نیز می توان به صورت آنلاین عمل کرد و مستقیما با خود دانشگاه کانادایی مکاتبه کرد. برای این منظور نیز متقاضیان بایستی مدارکی مثل مدرک تحصیلی، کارنامه یا همان ریزنمرات، رزومه، انگیزه نامه، مدرک مهارت زبان انگلیسی و نیز پورتفولیو (نمونه کارهای) خودشان را به دانشگاه مربوطه در کانادا تحویل دهند. 

معرفی دانشگاه های برتر رشته عکاسی در کانادا

همانطور که گفته شد، کانادا یکی از کشورهایی است که تعداد زیادی دانشگاه تراز اول برای تحصیل در رشته عکاسی را در خود جای داده است و به همین دلیل می توان با آسودگی خاطر آن را برای تحصیل انتخاب کرد. فرایند تحصیل رشته عکاسی در این کشور در تمامی این دانشگاه ها مطابق با استانداردهای جهانی است و به راحتی می توان به افراد توصیه کرد که تحصیل در هر یک از آن ها می تواند کیفیت لازم را به مدرک او ببخشد.

برخی از مهمترین دانشگاه های ارائه کننده رشته عکاسی در کانادا عبارتند از:

نام دانشگاهجایگاه بین المللی رشته
دانشگاه تورنتو14
دانشگاه برتیش کلمبیا45
دانشگاه مک گیل69
دانشگاه آلبرتا87
دانشگاه منیتوبا92
دانشگاه یورک96
دانشگاه کلگری114
دانشگاه ویکتوریا120
دانشگاه کویینز156
دانشگاه نیوبرانزویک188

هزینه تحصیل رشته عکاسی در کانادا

آنچه درد رابطه با تحصیل در کانادا باید بیش تر مورد توجه قرار گیرد، هزینه هایی است که مهاجرت به کانادا به همراه خود دارد. دانشگاه های کانادا بسته به جایگاه و توان خود، بورسیه های مختلفی را با اولویت دوره تحصیلات تکمیلی در نظر گرفته اند و دانشجویان می توانند با آسودگی خاطر در این مقاطع به حداقل بورسیه ها دست پیدا کنند اما مکاتبه با دانشگاه پیش از ورود به این کشور می تواند بهترین راه برای کاهش هزینه های تحصیلی از طریق بورسیه باشد. از طرفی هزینه های زندگی در این کشور نیز کم نیست و دانشجویان باید به این نکته نیز توجه داشته باشند اما با توجه به امکان کار ضمن تحصیل، می توان بخش عمده ای از آن را در خاک کانادا تامین کرد.

بخشی از مهم ترین هزینه های تحصیل در کانادا عبارتند از:

نوع هزینهمبلغ به دلار کانادا
هزینه تحصیل مقطع کارشناسی36100$
هزینه تحصیل مقطع کارشناسی ارشد21100$
هزینه تحصیل مقطع دکترا21100$
هزینه زندگی یک نفر7000$ الی 20000$
هزینه زندگی یک زوج25000$

ورود به بازار کار برای عکاسان در کانادا

افرادی که در کانادا تحصیلات خود را به پایان رسانده باشند، می توانند تا سقف دو سال در این کشور اقامت به دست آورند و به جستجوی کار بپردازند. در صورتی که فرد بتواند شغل مورد نظر خود را پیدا کند، در سیستم اکسپرس انتری و از طریق تجربه کار در کانادا و در اختیار داشتن پیشنهاد کاری، گوی سبقت را از سایرین می رباید و در نتیجه به PR دست پیدا می کند.

در کل عکاسان برای ورود به بازار کانادا دو راه پیش رو دارند:

  • روش اول: کار به عنوان یک عکاس مستقل با گرفتن پروژه های عکاسی
  • روش دوم: استخدام به عنوان عکاس برای شرکت های بزرگ و کوچک در کانادا

متوسط درآمد عکاسان در کانادا به شرح زیر، وابسته به مدرک تحصیلی آن ها است:

رنج درآمدی سالیانه عکاسان در کانادا

 

فقط یک تماس با ویزای تحصیلی کانادا فاصله داری

دوره های مختلف برای تحصیل رشته عکاسی در کانادا

تمامی دانجشویان بین المللی به دنبال ادامه تحصیل در رشته عکاسی در کانادا هستند، باید به خوبی با دوره های مختلف در این رشته آشنا شوند. برخی از این دوره های در جدول زیر به طورکامل ارائه شده است:

دوره های مختلف برای تحصیل رشته عکاسی در کانادانمره ورودیتوضیحات
کارشناسی هنرهای زیبایی عکاسی6.5این دوره در رشته عکاسی در کانادا به عنوان یک رسانه هنری زیبا در هنر معاصر مورد توجه قرار می گیرد.
دیپلم عکاسی6.0دیپلم عکاسی در کانادا یک برنامه متمرکز بر کارآفرینی است که شما را برای آینده  ای پویا در عکاسی حرفه ای آماده می کند.
مدرک عکاسی و فیلم برداری6.5برنامه عکاسی و فیلمبرداری در کانادا پایه محکمی در زمینه تصویربرداری و فیلمبرداری برای دانشجویان فراهم می  کند.
کارشناسی ارشد هنر در حفظ فیلم7.0برنامه کارشناسی ارشد هنر در کانادا علاوه بر حفظ عکاسی مدیریت مجموعه ها تخصص هایی را نیز در زمینه حفظ فیلم و عکس ارائه می دهد.

در چنین شرایطی می توان گفت که تحصیل در رشته عکاسی می تواند از نظر مالی امتیازهای زیادی را به همراه داشته باشد و به همین دلیل است که به علاقمندان به این رشته توصیه می شود تا تحصیلات آکادمیک خود را به شدت تقویت کنند. در صورتی که در جستجوی بهترین ها در مسیر مهاجرت هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را در این زمینه همراهی کنند.

سوالات پرتکرار در خصوص رشته عکاسی در کانادا

در بخش موخره مقاله پیشرو به مهم ترین سوالات شما پاسخ داده خواهد شد:

  • شرایط تحصیل رشته عکاسی در کانادا چگونه است؟ در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که کانادا دانشگاه های ارزشمند زیادی را در خود جای داده است و به همین دلیل می توان آن را به عنوان یکی از گزینه های ایده ال برای مهاجرت دانست. رشته عکاسی در این کشور یکی از رشته هایی است که نیازی به شرکت در آزمون های ورودی ندارد و دانشجویان با استفاده از سابقه تحصیلی خود می توانند به پذیرش مورد نظر در این رشته دست پیدا کنند.
  • شرایط ورود به بازار کار برای عکاسان در کانادا چگونه است؟ افرادی که در کانادا تحصیلات خود را به پایان رسانده باشند، می توانند تا سقف دو سال در این کشور اقامت به دست آورند و به جستجوی کار بپردازند. در صورتی که فرد بتواند شغل مورد نظر خود را پیدا کند، در سیستم اکسپرس انتری و از طریق تجربه کار در کانادا و در اختیار داشتن پیشنهاد کاری، گوی سبقت را از سایرین می رباید و در نتیجه به PR دست پیدا می کند.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *