ویزای تحصیلی

رشته فارماکولوژی در اکوادور

رشته فارماکولوژی در اکوادور

رشته فارماکولوژی در اکوادور از جمله رشته هایی است که امکان اخذ پذیرش در آن به دلیل کمبود صندلی دانشگاهی به سختی انجام می شود. اکوادور کشور کوچکی است که دانشگاه های کمی در آن وجود دارد و به همین دلیل است که تحصیل در برخی از رشته های در این کشور به سختی امکان پذیر می شود. زبان رسمی کشور اکوادور زبان اسپانیایی است و این موضوعی است که علاقمندان به تحصیل در این کشور باید به آن توجه بسیار ویژه ای داشته باشند. هزینه های زندگی و تحصیل در کشور اکوادور بسیار مقرون به صرفه است و دانشجویان بسیار زیادی می توانند از آن بهره ببرند.

رشته فارماکولوژی از آن جهت رشته ای مهم به حساب می آید که آینده بشر نیز با شروع بیماری های جدید و نیاز به داروهای موثر گره خورده است و فارماکولوژیست ها می توانند بسیاری از موجودات زنده را با استفاده از داروها در برابر بیماری های مختلف ایمن ساخته و آن ها را در مسیر حیات نگه دارند. شرایط زندگی در کشور اکوادور به گونه ای است که بسیاری از افراد پس از پایان دوره تحصیل خود در این کشور تمایلی به اقامت ندارند و این کشور را برای زندگی در شرایطی بهتر ترک می کنند. با وجود همه این مسائل، مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، به منظور توجه به خواسته برخی از علاقمندان، در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته فارماکولوژی در اکوادور خواهند پرداخت.

  • شرایط تحصیل در رشته فارماکولوژی در اکوادور چیست؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در اکوادور در این کشور اقامت دریافت کرد؟
  • هزینه تحصیل در اکوادور برای تحصیل در رشته فارماکولوژی چه مقدار است؟
  • درآمد یک فارماکولوژیست در کشور اکوادور چقدر است؟

شرایط تحصیل رشته فارماکولوژی در اکوادور

رشته فارماکولوژی یک رشته تقریبا مشابه با رشته داروسازی است و به همین دلیل است که بسیاری از افرادی که مطالعات لازم برای انتخاب رشته را انجام داده اند این رشته دانشگاهی را برای خود انتخاب می کنند. تحصیل در این رشته در کشور اکوادور حدود 4 سال به طول می انجامد و افراد باید این نکته را در برنامه ریزی های مالی و همچنین زمانی خود در نظر داشته باشند.

تحصیل رشته فارماکولوژی در اکوادور به زبان اسپانیایی امکان پذیر است و مهاجران پیش از اخذ پذیرش از دانشگاه های اکوادور باید مطابق با خواسته دانشگاه، یک مدرک معتبر زبان اسپانیایی را ارائه دهند. به همین دلیل است که به بسیاری از افراد توصیه می شود تا برای تحصیل به جای کشور اکوادور، تحصیل در اسپانیا را تجربه کنند چرا که اولا این کشور عضوی از حوزه شنگن است و در مرحله دوم، هزینه های تحصیل در آن نیز مقرون به صرفه است.

دانشگاه کوئنکا یکی از دانشگاه های برجسته در کشور اکوادور است که دانشجویان می توانند در رشته فارماکولوژی نیز در این دانشگاه به تحصیل مشغول شوند. دانشگاه تکنولوژی لوخا در شهر لوخا نیز دومین دانشگاه مناسب برای تحصیل بخصوص برای دانشجویان خارجی در این کشور است چرا که این دانشگاه که نیم قرن از شروع فعالیت آن می گذرد، بالاترین تعداد دانشجوی خارجی را در میان دانشگاه های اکوادور در خود جای داده است. دانشگاه تکنولوژی ماچالا و دانشگاه های گوئایاکویل نیز دیگر دانشگاه های مناسب برای تحصیل رشته فارماکولوژی در اکوادور هستند.

شرایط تحصیل رشته فارماکولوژی در اکوادور

هزینه تحصیل در رشته فارماکولوژی در اکوادور

یکی از مزایای تحصیل در اکوادور، هزینه های مقرون به صرفه ای است که دانشجویان با آن روبرو هستند. این مسئله به شدت می تواند شرایط تحصیل دانشجویان را تحت تاثیر قرار دهد چراکه دانشجویان در این حالت دیگر دغدغه ای برای تامین هزینه های تحصیل خود نخواهد داشت و تنها بر دروس دانشگاهی خود تمرکز خواهند داشت.

هزینه تحصیل رشته فارماکولوژی در کشور اکوادور در حدود 890$ تا 1500$ (دلار) در سال است و این مسئله می تواند بسیاری از افراد را تحت تاثیر قرار دهد تا این کشور را به عنوان مقصد خود انتخاب کنند و این در حالی است که دانشگاه های اکوادور در رده بندی های جهانی هیچ جایگاهی را ندارند و این مسئله می تواند آینده آن ها را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

هزینه زندگی در این کشور نیز بسیار مقرون به صرفه است به طوری که یک دانشجو در این کشور با در اختیار داشتن بودجه ای در حدود 400$ (دلار) در ماه می تواند احتیاجات یک زندگی دانشجویی را برای خود فراهم آورد و 700$ (دلار) در ماه یک زندگی در سطح با کیفیت را تجربه کند. خوشبختانه دانشجویان خارجی نیز در این کشور اجازه دارند تا به کار نیمه وقت مشغول شوند و از این طریق بتوانند بخش عمده ای از هزینه های زندگی خود را پوشش دهند اما با توجه به نرخ بیکاری در این کشور دانشجویان تنها در رده های پایین شغلی قادر به فعالیت خواهند بود.

درآمد یک فارماکولوژیست در اکوادور

اکوادور از آن دسته کشورهایی است که بسیاری از دانشجویان بین المللی در این کشور پس از تحصیل، کشور دیگری را برای زندگی خود انتخاب می کنند تا بتوانند در کشوری زندگی کنند که از نظر کیفیت زندگی در وضعیت بهتری قرار داشته باشد. یکی از عوامل ناامید کننده در رابطه با زندگی در اکوادور، میزان درآمد در این کشور است. در نمودار زیر، می توان متوسط درآمد یک فارماکولوژیست در کشور اکوادور را مشاهده کرد.

درآمد ماهانه متخصصین فارماکولوژیست در کشور اکوادور

همانطور که از نمودار فوق مشخص است، می توان در نظر داشت که درآمد یک فارماکولوژیست در کشور اکوادور در بهترین شرایط نیز قابلیت رقابت با کشورهای برتر جهان را ندارد و این مسئله قطعا برای این افراد می تواند ناامید کننده باشد چراکه آن ها دشواری مهاجرت را پذیرفته اند اما به رفاه سطح بالای اجتماعی که به دنبال آن بوده اند نرسیده اند.

تحصیل در اکوادور را نمی توان به سادگی به بسیاری از افراد توصیه کرد چراکه اولا کیفیت تحصیل و در مرحله بعد کیفیت زندگی در این کشور در جایگاه خوبی قرار ندارد که بتوان به امید یکی از آن ها این کشور را به عنوان مقصد نهایی مهاجرت انتخاب کرد. در صورتی که به دنبال مهاجرت ارزان قیمت به کشورهای برتر جهان هستید، می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *