ویزای تحصیلی

رشته فارماکولوژی در لیختن اشتاین

رشته فارماکولوژی در لیختن اشتاین

رشته فارماکولوژی در لیختن اشتاین با توجه به مزایای آن در سال 2021 مورد توجه قرار گرفته و از سوی دانشجویان بسیاری برای این رشته اقدام شده است. هزینه تحصیل سالیانه رشته فارماکولوژی در لیختن اشتاین بین €4000 الی €5000 (یورو) می باشد و دانشجویان بین المللی می توانند این رشته را در دانشگاه های معروفی مثل دانشگاه خصوصی لیختن اشتاین (UFL) ادامه دهند. از مهمترین مشخصات تحصیل این رشته در لیختن اشتاین نیز تحصیل آن به زبان انگلیسی و در طی 4 تا 5 سال می باشد. تیم کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه همین مبحث شما را با مزایا و امتیازات دیگر تحصیل رشته فارماکولوژی در کشور لیختن اشتاین آشنا می کنند.

امتیازات تحصیل رشته فارماکولوژی در لیختن اشتاین

لیختن اشتاین نیز علی رغم هزینه های بالایی که دارد می تواند یکی از گزینه های مطلوب دانشجویان خارجی برای تحصیل رشته فارماکولوژی قلمداد شود. اما چرا لیختن اشتاین؟ این کشور کوچک و کم جمعیت اروپایی شرایط مناسبی برای تحصیل انواع رشته های پزشکی از جمله رشته فارماکولوژی دارد. چرا که اولا دانشجویان بین المللی در لیختن اشتاین امکان تحصیل در دانشگاه های با کیفیت و رتبه برتر اروپایی را دارند. دوما امکان تحصیل فارماکولوژی در لیختن اشتاین به زبان های انگلیسی و آلمانی فراهم است. سوما دانشجویان فارماکولوژی از فرصت های بسیار مغتنم اخذ بورس تحصیلی و نیز کار ضمن تحصیل نیز بهره مند هستند. در زیر شما می توانید با شرایط کار دانشجویی در لیختن اشتاین 2021 آشنا شوید:

شرایط کار دانشجویی در لیختن اشتاین

ضمنا پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه های لیختن اشتاین امکان کاریابی در این کشور و نیز تبدیل اقامت تحصیلی به اقامت کاری لیختن اشتاین برای فارغ التحصیلان رشته فارماکولوژی نیز وجود دارد. منتها قبل از این کار اخذ مجوز کار داروسازی در لیختن اشتاین ضروری است.

شرایط تحصیل در رشته فارماکولوژی در لیختن اشتاین

هدف از تحصیل فارماکولوژی در لیختن اشتاین اخذ دانش و کسب تخصص در زمینه ابداع و توسعه انواع فرمولاسیون دارویی، تاثیر داروها بر بیماران مختلف، شناخت عوارض دارویی و در کل بهبود و ارتقاء سطح سلامت جامع می باشد. این رشته تحصیلی را می توان در برخی از دانشگاه های لیختن اشتاین از جمله دانشگاه خصوصی لیختن اشتاین (UFL) ادامه داد. دانشجویان برای ورود به مقطع لیسانس فارماکولوژی در لیختن اشتاین بایستی کورس 4 تا 5 ساله ای را بگذرانند تا مدرک داروسازی خود را از دانشگاه های این کشور دریافت کنند. هزینه تحصیل دانشجویان فارماکولوژی در لیختن اشتاین بسته به عوامل مختلفی از جمله برنامه تحصیلی، ملیت و نوع دانشگاه آنها نیز بین €4000 الی €5000 (یورو) متغیر می باشد. در کنار این هزینه آنها هزینه دیگری به نام هزینه زندگی در لیختن اشتاین نیز دارند که به طور متوسط ماهیانه در حدود €1000 الی €1500 (یورو) می باشد.

مدارک برای پذیرش در رشته فارماکولوژی در لیختن اشتاین

قبل از شروع پروسه پذیرش از دانشگاه های لیختن اشتاین اطلاع از شرایط تحصیل دانشجویان بین المللی در این رشته بسیار مهم است. معمولا شروط اصلی تحصیل فارماکولوژی در لیختن اشتاین شامل ارائه مدرک دیپلم متوسطه، اترائه مدرک زبان انگلیسی و نیز در برخی دانشگاه های این کشور نیز قبولی در مصاحبه یا آزمون کتبی است. در صورت تامین این سه شرط متقاضیان تحصیل رشته فارماکولوژی در لیختن اشتاین می توانند برای دریافت پذیرش خود به صورت آنلاین و در طی مراحل زیر اقدام کنند:

  • ثبت نام آنلاین
  • تکمیل فرم درخاست پذیرش
  • ارسال کپی اسکن مدارک ضروری
  • واریز هزینه درخواست پذیرش
  • تایید نهایی درخواست

ضمنا باید به این نکته مهم نیز توجه شود که مدارک لازم برای پذیرش در رشته فارماکولوژی نیز ممکن است بسته به دانشگاه مربوطه متفاوت باشد. اما در حالت کلی ارائه مدارکی از قبیل پاسپورت، عکس جدید پاسپورتی، کلیه مدارک آکادمیک به همراه ریزنمرات، مدرک زبان انگلیسی همانند آیلتس و تافل و گواهی تمکن مالی کافی برای اخذ پذیرش از دانشگاه لیختن اشتاین الزامی است.

مدارک برای پذیرش در رشته فارماکولوژی در لیختن اشتاین

اخذ ویزا برای تحصیل رشته فارماکولوژی در لیختن اشتاین

پس از اخذ نامه پذیرش از دانشگاه لیختن اشتاین دانشجویان می توانند با ارائه درخواستی نسبت به اخذ ویزای تحصیلی لیختن اشتاین اقدام کنند. غالبا ویزای تحصیلی لیختن اشتاین به صورت ویزای بلند مدت یا تایپ D برای متقاضیان صادر می شود. بنابراین متقاضیان تحصیل رشته فارماکولوژی در لیختن اشتاین تا چند ماه پیش از شروع سال تحصیلی خود می توانند برای دریافت ویزای تحصیلی لیختن اشتاین درخواست خود را به سفارت این کشور تحویل دهند. مدارک مورد نیاز به منظور اخذ این ویزای لیختن اشتاین نیز از این قرار است:

  • پاسپورت ملی معتبر
  • فرم درخواست تکمیلی ویزای تحصیلی لیختن اشتاین
  • بیمه سلامت با پوشش مالی حدود €3000 (یورو)
  • کلیه مدارک تحصیلی و شناسایی
  • دو قطعه عکس پاسپورتی جدید
  • گواهی تمکن مالی مناسب
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • رسید پرداخت هزینه ویزای تحصیل در لیختن اشتاین
  • بلیط رفت و برگشت رزرو شده

مهاجرت به لیختن اشتاین با شیوه های مختلفی از جمله تحصیل، کار، ازدواج، تولد و نیز سرمایه گذاری در این کشور میسر می شود.شما عزیزان از طریق دریافت مشاوره های 100% تخصصی از گروه وکلای مهاجرتی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید در جریان شرایط اخذ انواع اقامت کشور لیختن اشتاین 2021 قرار بگیرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *